God tirsdag fra Kongsberg. Grått og kjedelig ute her i dag, og gradestokken viser -1. Nå blir det morgentur med bikkja, også få rota seg bort på jobb. Ha en fin dag
Ukens beste tirsdag er åpnet Nå en rask tur innom bryggekontoret før ferden går til metropolen Hønefoss (stedet har jo egen flyplass) Ha en bra tirsdag - måtte den bli tørrere enn gårsdagen.
Ser fram til en eksotisk morgen på sete 1c Bergen -Stavanger med Norwegian. Det beste med denne turen er vel fast track på Flesland . God tirsdag!
Skal si folk er tidlig igang her..... God morgen fra det Sørlandske forresten. Her meldes det om grått men tørt vær. Foreløpig. For i henhold til meteorolygen skal det komme STORE nedbørmengder i løpet av ettermidagen. Vi snakker nummeret før syndefloden. Og oppjusterer de nå, må jeg nok se å bygge meg en ark..... Er det rart jeg drikker??
Nydelig dag her i vestsørøst, hvor sommeren ser ut til å ha kommet for godt. Met'en sier go'vær den neste uka, hvilket trolig betyr fare for litt uanmeldte ettermiddagsbyger m/torden .... Lummert er det ihvertfall. Guttungen har sin siste 'vanlige' skoledag i dag før dimmitering fra High School. Lommeboka er i beredskap for college de neste fire årene .... God grunn til å drikke.
God morgen fra Chicago. Litt småyr i luften og ikke akkurat varmt med kun 10 grader på morran, men i morgen er vi tilbake på 20 tallet med sol, hele 29 grader og sol meldt torsdag. Siste finpussen på megado er tilnærmet i mål, de som skal på tur har litt av ett program å se frem til. En sikker vinner. Ha en fin tirsdag!