God tirsdag morgen fra omtrent Oslo S. I kveld bærer det ut på middag med SQ, hvilket bør bli riktig bra. kos dere i kulda
God tirsdag fra Helsfyr. Akkurat rent inn dørene på jobb, så får vel gjort litt frem til 15:00 satser jeg på. Ellers som Fnate satser jeg på en hyggelig middag med SQ i kveld - noe jeg helt sikkert vet det blir. Dessuten er det tirsdag, hvilke som er mye bedre enn ukens grusomste dag.. mandag.. Ha en bedre tirsdag.
Hællaaa Tirsdag allerede gitt. Dagene fyker avgårde og snart er'e jul igjen også. Greit å være ferdig med julegavene før stria setter inn! Bikkjekaldt på jobb. I går var det teknikere her og så på varmepumpene. De har ikke funnet ut av hva som er galt så sitter jeg her fullt påkledd i ull fra topp til tå.
Tja. En skikkelig bådeog tirsdag så langt: teknsike feil på jobb, men SAS åpner sommerrute BOO-ARN Gjett hvor jeg blir å holde til mellom 29. juni og 17 august
Grump. Her har det silregnet i hele dag. Begynt å forberede litt 'juling' men får ikke gjort ferdig utelysene for været blir bedre. Mulighet for frost, is og ene overnight. Bare et Chelsea-tap kan redde denne dagen.
Startet dagen i Larvik, så båt til Danmark, innom flyplassene i Aalborg, København og Hamburg, og er nå på vei i seng på hotell Atlantic i Kiel. Mye jobb som står for døren i morgen, så her er det vel bare å få noen timer på øyet. Tørst!! Ok da. Har smakt på et par flasker av det lokale brygget. Hikk!