God tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 26. nov 2013.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag morgen fra omtrent Oslo S. I kveld bærer det ut på middag med SQ, hvilket bør bli riktig bra.

    kos dere i kulda
     
  2. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God tirsdag fra Helsfyr. Akkurat rent inn dørene på jobb, så får vel gjort litt frem til 15:00 satser jeg på. Ellers som Fnate satser jeg på en hyggelig middag med SQ i kveld - noe jeg helt sikkert vet det blir.
    Dessuten er det tirsdag, hvilke som er mye bedre enn ukens grusomste dag.. mandag.. :eek:

    Ha en bedre tirsdag.
     
  3. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag morgen!

    Booket Hyatt Regency Chicago i januar, har du noen anbefalinger @tommy777 ? :)
     
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Hællaaa

    Tirsdag allerede gitt. Dagene fyker avgårde og snart er'e jul igjen også. Greit å være ferdig med julegavene før stria setter inn!

    Bikkjekaldt på jobb. I går var det teknikere her og så på varmepumpene. De har ikke funnet ut av hva som er galt så sitter jeg her fullt påkledd i ull fra topp til tå.
     
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Tja. En skikkelig bådeog tirsdag så langt: teknsike feil på jobb, men SAS åpner sommerrute BOO-ARN :D Gjett hvor jeg blir å holde til mellom 29. juni og 17 august :D
     
    SASlovah4evah liker dette
  6. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Grump. Her har det silregnet i hele dag. Begynt å forberede litt 'juling' men får ikke gjort ferdig utelysene for været blir bedre. Mulighet for frost, is og ene overnight. Bare et Chelsea-tap kan redde denne dagen.
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Startet dagen i Larvik, så båt til Danmark, innom flyplassene i Aalborg, København og Hamburg, og er nå på vei i seng på hotell Atlantic i Kiel.
    Mye jobb som står for døren i morgen, så her er det vel bare å få noen timer på øyet.
    Tørst!! Ok da. Har smakt på et par flasker av det lokale brygget. Hikk!
     

Del denne siden