God tirsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av John in The Tower, 24. mai 2016.

  1. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra SAS Cafe lounge på Værnes.
    Mange morgentrøtte tryner her men det ser ut som kanelboller og kaffe gjør underverker selv om praten ikke sitter like løst som på en bygdefest ikke langt unna etter 5 kopper karsk.

    Dagens reise går til DXB. Nye 6 dager med full fart og spenning venter.
    QR biz fra Oslo via Doha.

    Ha en pratsom dag hvoren du er!
     
    FastLane, Aussie74 and Henrik like this.
  2. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Hovedflyplassen, akkurat hjemme etter en lang natt med diverse system
    oppgraderinger. Underlig å se folk drikke øl kl. 05:30, men charter sesongen er i gang.

    Dagens høydepunkt blir en lengre lur når bare huset ter tomt.
     
  3. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Update:
    Ingenting å si på benplassen i plus i dag!
    image.jpeg
     
    FastLane and Bizflyer like this.
  4. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    YES! endelig er charter sesongen igang!!! :D

    Novair NVR 323 til Zakynthos som skulle gått 0640 har NY INFO kl 1000 :p
     
    braathens safe and peterfox like this.
  5. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag fra Plus på SK1463 til Køben!
    Fikk melding i går kveld om materiellbytte fra 800 til 600, og mine antagelser ble bekreftet nå med fullstappet fly og definitiv ingen blokk av midtsetet. Men, men, overlever vel den timen. Hyggelig crew med en voksen mann som purser.
    Ledermøtet som jeg skulle på ble avlyst, men det er nok andre oppgaver å ta seg til på kontoret i Køben, så dagen går vel uansett. Det er forsvarlig meldt godvær og jeg satser på en fin løpetur rundt "de fire søer" i ettermiddag i shorts og T-skjorte. Det skal bli godt.
    Ha en supertirsdag!
     
    John in The Tower liker dette
  6. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Full fart fra morran av - og det blir vel ikke bedre.
    Ha en bedre tirsdag :):)
     
    John in The Tower liker dette
  7. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,133
    Likes mottatt:
    7,770
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen! Våknet bråtidlig i dag, så er jammen meg ferdig med halve arbeidsdagen allerede. Kanskje jeg klarer å løse noen verdensproblemer også. Prøver jo på det på daglig basis.

    Ha en solid en!
     
    Kjakan liker dette
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God tirsdag fra det Sørlandske!
    Dagen startet med regn, men nå ser det ut til å klarne opp. Og det gjør jo ingenting.
    Var til og med flink og gikk på treningssenteret i går. Min innsjekking der fikk jo nesten like mye oppmerksomhet som Jesu oppstandelse. Makan.... Jaja. Det var vel nesten for et mirakel å regne begge deler...

    I dag ser jeg frem til en fredelig ettermiddag og kveld uten mange planer. I morgen er det dagstur til Tønsberg. Altfor mange kjedelige timer i bil på en dag. Men må man så må man. Hadde man enda sittet ved bassenget i Dubai som Hr Fnatstikkstuen gjør og helle nedpå freshe drinker....

    God dag videre y'all!
     
  9. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93

    Jeg har nå mottatt info fra sikre kilder at Novair NVR 323 til Zakynthos som skulle gått 0640 har NY INFO kl 1530 :D:D:D

    Ha en strålende charter sesong! :rolleyes:
     
  10. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Bjoern In America liker dette
  11. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Skilpaddene får min fulle støtte også. Vi opplevde selv en gang på Tobago midt under klekkesesongen at det plutselig myldret med små skilpadde-babyer rundt oss på stranda foran villaen vi hadde leid. Problemet var bare at det var en vei mellom stranda og villaen vår og siden dette var sent på kvelden uten noe særlig lys fra månen så satte de kursen mot veien og nærmeste lyktestolpe. Man skulle kanskje tro de gikk instinktivt mot lyden av brenningene, men minst halvparten tasset mot den sterkt trafikerte veien.
    Heldigvis var det frivillige i området som fulgte med for å unngå akkurat sånne episoder, men siden det tok en stund før de var fremme hos oss så måtte vi nesten trå til å hjelpe de på riktig vei.
    Det var en helt fantastisk opplevelse å få lov til å være med på noe sånt og det er noe jeg aldri kommer til å glemme.
    Nesten hver kveld vi bodde i denne villaen så var det enten nye klekkinger på gang eller så kom en av de kjempestore skilpaddene opp på stranden og la egg i en grop som de gravde ut.

    Så selv om det selvfølgelig er kjedelig å bli sittende skilpaddefast så lenge på en flyplass så heier jeg likevel på skilpaddene også denne gangen!
     
    RoadKing and MadsVaHa like this.

Del denne siden