God tirsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fomp, 08. nov 2016.

1. Fomp

Fomp FNG

Likes mottatt:
    41
    Bonuspoeng:
    18
    OSL-TRD snart i gang. Kan melde om fine forhold i kantina, men hvis jeg uansett skal klage på noe. Altså, her prøver jeg og korte ned tidsbruken fra senga til boarding når flyet går såpass tidlig på morgenen, men det er jo virkelig umulig når havregrøten er så fryktelig varm. Nå har jeg sittet her i ca 20 minutter, og endelig er den klar for å spises. Jaja, i-landsproblem osv osv.

Nå sitter jeg og drikker vann til den store gullmedaljen i håp om å få frem smaksløkene igjen til helgen.

Ha en fortsatt strålende dag!

RoadKing and Petter B-C like this.
  2. LN-MOW

LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Hepp hepp fra Zaan Inn i Zaandam. Fortsatt mørkt, men to kopper kaffe har hjulpet noe. Våknet glad og fornøyd klokken fem etter å ha sovet av meg forrige natts KLM-flight.

Nå frokost før lang konferansedag.

3. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra SK844.
    Vi er bare 40 minutter forsinket pga været i Stockholm.. God grunn til å unngå fakirflyet...

4. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,295
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim.
    Fortsatt friske 8,5 kuldegrader her, men bedre enn Folldal som frister med -30,5....:)
    Ha en varmere dag :D:D

5. Petter B-C

Petter B-C Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra Da Nang. Her er klokka 14:16. Det er 28 grader, litt regn og overskyet. Hadde just en lang prat med hotellets 2 bassengbartendere om Norge, snø, jobb, lønnsnivå, Arsenal og London, flypriser og mer. Hyggelige folk. Litt rart å vite at de må jobbe nesten 5 timer for å kjøpe en mojito på hotellet. De syns også at 375 NOK var altfor mye med VN fra Hanoi. Neste gang får jeg visst kjøre vietnamesisk ip-adresse og se om prisen dropper lavere :eek:

Last edited: 10. nov 2016
    Xflipper liker dette
  6. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,641
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra OSL, straks klart for DY1550 til BUD. Er nok så "heldig" at resten av uka blir der. Skal ikke klage, hadde en fin helg på Trøndelagskysten, samlet nok vindpoeng for i år. Og fikk flydd Cityjet CRJ hjem på fredag. Fin maskin å paxe med, slitte og rolig.

7. Fomp

Fomp FNG

Likes mottatt:
    41
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg har et par timer og slå ihjel i Trondheim i dag. Tips til et hyggelig sted hvor man kan sitte og spise en tidlig lunsj og samtidig få jobbet litt?

8. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,295
    Bonuspoeng:
    183
    Graffi Grill i Olav Tryggvasons gate 24 er jo koselig -finnes også på Solsiden dersom du befinner deg i nærheten. Bari i Munkegata er også lunsjplass.... Øverst i Nordre gate finner du også Tulla Fisher, og lengre ned i Nordre gate finnes TGI Fridays. I krysset Olav Tryggvassons gate og Munkegata ligger O'Learys dersom du har hang til american Diner-konseptet. Det finnes maaange flere kafèer og kaffebarer ellers også, men for mange til å nevne her... Happy hunting :):)

Fomp liker dette
  9. braathens safe

braathens safe NN

Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Har hørt om papirfly, men hva er fakirfly?

10. Fomp

Fomp FNG

Likes mottatt:
    41
    Bonuspoeng:
    18
    Takk, supre tips:) Jeg må se hva jeg får til. Skal egentlig til Steinkjer, så mulig jeg finnet meg et sted på vei opp dit.

11. NorFlight

NorFlight Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,534
    Bonuspoeng:
    113
    Det er nok det flyet som tar av før hanen galer...

braathens safe liker dette
  12. Edvard

Edvard 一期一会

Likes mottatt:
    11,214
    Bonuspoeng:
    183
    Today’s pet peeve:

Hvorfor maser fortsatt noen bookingsider etter area code?

Not optional, men slik at skjema ikke kan sendes uten at du deler opp mobilnummeret ditt og skriver et par tall i det feltet. Landskode er kult, SMS-varslinger er kult, area code ukult.

13. Outback_Oggy

Outback_Oggy You'll Never Walk (or Fly) Alone

Likes mottatt:
    1,749
    Bonuspoeng:
    93
    God tirsdag kveld fra Tokyo. Skal jeg være smigret over tilliten til mine problemløsende evner eller oppgitt over hva enkelte forventer jeg kan løse når jeg blir oppringt fordi en leverandør ikke finner parkeringsplass for et serviceoppdrag? Hadde nå p-plassene vært mitt ansvar kunne jeg kanskje forstått det, men...

14. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,196
    Bonuspoeng:
    183
    Area codes er kjempekult!!

Fridtjof liker dette
  15. Jeltzin

Jeltzin EBD, BA Sølv

Likes mottatt:
    66
    Bonuspoeng:
    18
    Kveldshilsen fra SIN, Silverkris kantina.. her straks klar for SQ til LHR m A380, ikke noe dårlig det på en kveld som denne.. Satser på rikelig m Champis ombord, en eller annen god matrett, en film og så full utstrekk de siste ni- ti timene vestover..

Travellingalf liker dette
  16. anders82

anders82 Veteran

Likes mottatt:
    9,422
    Bonuspoeng:
    183
    Ta en tur i silverkris i London og. Har skrevet hilsen i boken :)

Del denne siden