Trondheim melder om blåsende vær og skyer, samt en temperatur på omkring 12 grader... Etter jobb blir det å samle sammen ungene og ta turen til opphavet for middag. Mor er på møter i ettermiddag/kveld , så gutta gjør som de vil...også slipper jeg å lage mat... Ha en trivelig tirsdag
Bra plan, LN-FHU. Min tirsdag benyttes til å veeeeeente på en håndverker som tydeligvis har glemt adressen min.
God tirsdag for Stjørdal International! En knapp halvtime i bollebua må til før turen går til Oslo med SK351. Flott flyvær, flott lungevær, en tur er en tur. Så det så! Ha en flott dag alle sammen!
God ettermidag fra hovedstaden. Grått, vått og tåke og sånn skal det visstnok fortsette resten av uken... jaja er vel bare å innse at høsten vel er kommet... En fin og rolig dag på jobben, og nå skal man snart hente opphavet som har vært ute på tur med noen venniner på Island. Ellers en rolig ettermiddag planlagt og det er jo greit å være mest mulig innendørs i slikt høstlig vær.
God formiddag fra Miami Beach. Her er det 31 grader, knallblå himmel og ingen tegn på at tidenes nest kraftigste orkan er på vei. Bortsett fra at butikkene er tomme for vann. Skal snart tusle fra The Gates Hotel og bort til Betsy på Ocean Drive.
God aften fra The Queen's Terminal på LHR, nærmere bestemt Senatorloungen på T2. Var seriøst overforfylt ved ankomst så vurderte sterkt en ekspedisjon til T2B-loungene. Neste gang! Trur eg... Nå har freden senket seg, muligens hjulpet av en Balvenie i hvert ben... Men @Upsaker... "nest kraftigste orkan"?? Det kan vel ikke stemme. In the age of the Donald er alt "The greatest ever!" Skalk lukeneB-)
Stockholm.... Hvorfor sa jeg ja til dette prosjektet når han skulle gjøre dette er i Dubai??? Hjelp aldri andre hvis det ikke er til egen vinning!
God kveld fra Gøteborg-Oslo toget. Stille og rolig. Har testet Diamant-livet for første gang (cph-sto, sto-got) denne uken. Måtte vente på vogna som alle andre i go men ble gratis børst
Om du så en idiot i en rød corvette cab med rosa pique, så var det bare jeg som kjørte forbi. Om tror jeg fikk fylt bensin på bilen da den skulle leveres, så gjorde jeg ikke det...