God tirsdag.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Are, 03. okt 2017.

1. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,634
    Bonuspoeng:
    293
    God natt til tirsdag.
    Her er man oppe på et ugudelig tidspunkt for å ha god tid til fakirflyet..
    I dag er det ha det bra flom og høststorm og velkommen sol og billig øl i verdens største land etter Russland, Syden :)

De små håpefulle har fått hver sin gulltag på lego-sekkene sine og alt er bare fryd og velstand.

Og ja, ser ut som ledig midtsete er å finne på dagens flighter.

Ha en god dag når den kommer dit du er :)

Eddie47, Earl, Stuttfeiten and 7 others like this.
  2. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,729
    Bonuspoeng:
    293
    God morgon frå Spitsbergen!

20171003_064027.jpg

Her i nord har vi fakirfly klokka 05-eit-eller-anna. Det er uaktuelt for meg å fly med. Då er det langt betre å sitja i frukostsalen her på Spitsbergen.

20171003_070705.jpg

Og ja, det er M/S Spitsbergen eg snakkar om, ikkje den største øya på Svalbard. Dette er vel eit av få Hurtigruten-skip eg ikkje har trampa om bord i, så kjekt med nye ting ein tysdagsmorgon.

Interiøret er litt annleis mot dei andre eg har sett:
    20171003_064958.jpg 20171003_065413.jpg

Måtte alle få ein rojal dag!
    20171003_065130.jpg

3. chberge

chberge Medlem

Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra hotellrestauranten i Malaga! Rask frokost her, før SAS hjem til Oslo kl 11. Null lounge eller FastTrack etter SAS sine sprell i januar, så blir spennende. Fikk gjennom Upgrade til 5000 poeng pr pers dag, så sete 1E og 1F står i alle fall klare :)

4. ArthurDent

ArthurDent Veteran

Likes mottatt:
    5,950
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg får vel hilse god morgen på vegne av alle som IKKE flyr i dag. Har trukket hummerteiner ( og fått en til kummen :) ) Skal følge med i den kommende tiden og passe på at jeg får poengene mine for helgeturen til Gdansk. En sak er 2 x 3 leg i plus, men jeg booket også hotell gjennom SAS og brukte Hertz-tilbudet tidligere i sommer (siste sjansen i denne omgangen) Er litt spent på om de klarer å gi meg poengene de lovte ( jada, jeg booket med korrekt kode fra riktig side ;) )

Kristian and Stuttfeiten like this.
  5. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,319
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim.
    Her sitter man og bestiller leilighet til seg selv og noen venner i København for desemberkos.....og teller på knappene om man skal ta seg en Oslo-tur på senhøsten... :)

Ha en flotters dag :D:D

Kristian, Stuttfeiten and MadsVaHa like this.
  6. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,337
    Bonuspoeng:
    183
    God strålende morgen fra Mustache City! Etter utallige søvnløse netter, timer på timer med leting på ExpertFlyer og United.com, og nervepirrende venting og grusom ventemusikk på CT-telefon er min første tur med LH F til Rio De Janeiro endelig i boks! Herregud som jeg gleder meg! :D:D:D

Et kvarter etter at bestillingen er gjennomført sitter jeg fortsatt og skjelver og skjønner ikke helt hvordan jeg skal få gjort noe som helst på kontoret i dag.

For dere som er ute og farter i C og F på ukentlig basis er det kanskje ikke så stort, men for meg er det definitivt en milepæl.

Jeg føler det er på sin plass å komme en stor takk til veteranene her på forumet som har bidratt med inspirasjon og eksperthjelp, og som har hjulpet meg til å løfte fly- og bonusgalskapen til et nytt nivå. Dere er en fantastisk gjeng! <3 <3 <3

Eddie47, Thomas123, Markal and 13 others like this.
  7. stakar

stakar Frequent Traveler - EBP

Likes mottatt:
    809
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Shanghai. Fikk akkurat mail fra SAS om at det er 2 dager til hjemreise. Tiden her borte flyr avgårde. Ser frem til en fin tur hjem på SK998 i C.

Må vel hjem å finne en tur til Buenos Aires med LH F med eldstemann, som ikke kunne være med oss til Shanghai.

Må takke alle her på forumet for all inspirasjon og tips til bruk av bonuspoeng. Har fått en tur med LH F til Cape Town, New York med SK C og Shanghai med SK C for familien i løpet av de 1,5 årene. Blir nok en stund til at jeg kommer til å handle på Kiwi / Norgesgruppen for å få poeng, så lenge jeg er "så heldig" å fly 8-10 legs med SAS hver uke.

8. Chrisbgg

Chrisbgg Veteran

Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Bergen..

Som El Regn en gang i tiden sang:

"I dag e dagen kommet som vi har ventet på
    og vi løfter våre glass for kordan det skal gå
    vi har skulket jobb og skole og vi har vært på polet(?)
    og nå stiller vi i Shanghai alle mann(Eller meg og fruen då)
    Heia Brann
    Heia Brann"

16.00 til CPH, og så videre til Shanghai i C, med SAS på SAS MC Premium.
    I Shanghai venter JW Mariott Exec room med utendørs basseng,
    Og i Beijing blir det Conrad, Håper HHG gir Exec her også.

Mailene er unnagjort for dagen, og avreise fra kontoret er nært forestående.

Tenkte meg innom bokhandelen for å handle med Kinasjakk i anledning.

C

9. Wiolenze

Wiolenze Fastboende

Likes mottatt:
    36,007
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Krabi. Vurderte flytting til Phuket, ikke lange turen. Men etter en snakk med hotellsjefen så ser det ut for at vi holder ut her 4 dager til. Det som trakk i mot var vel kjøreturen når vi skal fly hjem fra KBV.

Eddie47, Kristian and Stuttfeiten like this.
  10. Edvard

Edvard 一期一会

Likes mottatt:
    11,215
    Bonuspoeng:
    183
    Dette var fin promo for Oslo.

DanH, funkenstein, Kristian and 3 others like this.
  11. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,617
    Bonuspoeng:
    183
    Har man et godt øye spotter man også et forummedlem på siste klippet fra Sofarkonserten.

Edvard, Stuttfeiten and mathiasfe like this.
  12. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,775
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Trondheim :)
    Lite reiseaktivitet for tiden, men høsten begynner å bli satt så det ser lysere ut fremover. Kanskje man skal legge inn en tur for fly&øl i Oslo 1 nov, alle disse valgene i livet.
    Abstinensene for å fly døyves med flotte reisebrev fra dyktige medforumister :)
    Ellers lite å melde bortsett fra overraskende flott høstvær i Trondheim
    Ha en feiende flott kveld soldater :)

Kristian, RoadKing and Stuttfeiten like this.
  13. pef

pef Medlem

Likes mottatt:
    504
    Bonuspoeng:
    93
    Fin Oslo-video fra Visit Norway!

Denne fra Lufthansa og Nord-Norge er min favoritt:

funkenstein, Henrik, Kristian and 2 others like this.
  14. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,141
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag kveld fra hovedstaden.
    En lang dag på jobb i dag takket være flommen på Sørlandet som skaper en del ekstra arbeid. Dagen har i stor grad gått med på å planlegge om, og lage kriseplaner ut uken. Så får vi bare tro regnet gir seg og vannet trekker seg tilbake etterhvert så får vi se når vi kommer tilbake til normalen.
    En lang dag i dag gir forhåpentligvis litt mindre styr i morgen :)

Nyt kvelden alle sammen :)

Kristian liker dette
  15. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,148
    Bonuspoeng:
    293
    God kveld fra Oslo. Både rukket å jobbe og gå en lang tur i knallværet. Og avbestilt noen turer jeg bestilte i går kveld. Står igjen med en tur til Los Angeles i uke 47 og en liten tur til San Francisco i uke 48.

Hvis noen vil være med meg på MR så flyr jeg SK1455 og SK935 2. desember, hjem med SK936 4. desember og SK458 5. desember :)

Kristian, Henrik and Travellingalf like this.
  16. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,259
    Bonuspoeng:
    293
    Og god aften fra Sunnmøre.

Da var definitivt den gode værperioden over her i alle fall. Fint på formiddagen, men så åpnet slusene seg. Ikke noe i nærheten av hva man har fått på Sørlandet riktignok, men 35,7 mm siden klokka to er litt likevel. I tillegg blåser det 10-15 ms så nå både føles og høres det ut som en typisk høstkveld her hjemme.
    Jaja, i morra tidlig går turen offshore igjen og da kan det være det samma med været her hjemme egentlig.

Ble mye vær dette, men men.

Kristian liker dette
  17. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,617
    Bonuspoeng:
    183
    Første helg i ny opptjeningsperiode for meg. Hmmm, kanskje jeg skulle rettferdiggjort det med å frakte hjem noen julegaver for familien...

Upsaker and RoadKing like this.
  18. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,470
    Bonuspoeng:
    293
    Ojoj! Fristende! Men jeg tror ikke jeg får bruke den eneste frihelgen mellom nå og nyttår på nok en reise..

19. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,148
    Bonuspoeng:
    293
    Er det ikke det frihelger er til for? ;)

Are liker dette
  20. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    66,470
    Bonuspoeng:
    293
    Hehe.. Jeg tror jeg ordla meg litt uklart. For meg er frihelger de helgene jeg ikke reiser eller har andre planer.

(I tillegg tror jeg ikke jeg trenger poengene for å holde på EBD)

Del denne siden