God tisdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av PCR, 21. juli 2014.

  1. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God tisdagsmorgon från Seoul,

    Molen hänger täta över staden, synd för den är riktigt trevlig. Nu blir det en tur ut till DMZ. Frågan är vad jag skall hitta på ikväll.

    Ha en strålande dag!
     
    Islending liker dette
  2. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43
    God tirsdag ønskes alle forumister, koreanere og andre dyr. Håper dagen blir like hot som Oslo i dag.
     
  3. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Hmm.. En vakker solmorgen, men gikk akkurat opp for meg at mine 190k+ grunnpoeng hos SAS for denne perioden straks blir nullstilt :-/
     
  4. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad formiddag fra Vasanello - deilig sted å tilbringe late dager. Mye vin og enda mere mat - heldigvis blir det lite trening så da er jo det meste i balanse;-)
     
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,659
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Koh Samui, dagen tilbrakt på en solstol ved stranden hvor en har gjort det en liker best, INGENTING.
     
    AndersB liker dette
  6. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Det koker i Oslo. 30 grader and counting... Dagen tilbringes derfor på båt i Oslofjorden :)
     
  7. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Her har det ikke vært noen god natt eller morgen.
    Kroppen føles uggen, og selv om jeg var trøtt som en strømpe hadde jeg fortsatt ikke sovnet kl 5 i morges. Da etter å ha vridd seg i mange timer. Så da klokka ringte 0730 var man absolutt ikke klar for å gå på jobb. Så da sov jeg like godt videre og våknet kl 1330. Fortsatt føler jeg meg trøtt og kroppen i ulage. Kanskje det er varmen. For det er bakerovn her i dag og gjennomtrekk er det eneste som hjelper.

    Satser på at litt iskrem kan få kroppen mer i lage. Time will show....
     
  8. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God eftan fra Chicago. Langt over 30 grader her også, men med AC spiller det ingen trille ;)
     

Del denne siden