God morgon frå Melbourne! Australia er fint. Dag to i Melbourne står for tur. Det er visstnok ei bittelita tennisturnering på gang i byen. For min eigen del trur eg at væskebalansen kjem i fokus fordi meteorolygen lovar varme: Iskrem er vel ein måte å fikse væskebalansen på, sant? Her er Yarra river og Melbourne skyline frå onsdag ettermiddag: Ha ein fin torsdag kvar du enn er i verda
God onsdags kveld frå Valdres. Saknar Melbourne stort, så du får helse byen frå meg og nyte tida down under! Skal du kjøre noko ut frå Melbourne?
På tide å komme hjem til Trondheim nå @Kristian. Bymarka er badet i den vakreste nysnø, 10 blå bidrar til friske turer i marka Ser ikke ut som du lider noen nød der nede
God morgen fra BKK! Her er klokken 0530, og jeg sitter i en bil på vei til hotellet. Håper på tidlig check in.. Uansett kan jeg bli kvitt bagasjen, og få meg litt frokost. Og kaffe. Flyturen, kort oppsummert: Champagne Take off Champagne Sove Landing Lenge siden jeg ikke har spist noenting på en 6(?) timer lang flytur..
Byen helsar varmt tilbake, bokstavleg talt Ja, oppstart av roadtrip med kurs for Sydney frå og med i morgon, det kan bli bra, det òg
Melbourne og Bangkok ... ja ja ... kos dere, dere som kan Her på solkysten har vi fått enda mer snø i natt, nå er det sikker 4 cm i hagen og en skulle tro vi bodde på fjellet. ... nesten fire uker til neste flytur
Hoi, skal si det var tungt å stå opp i dag. Hjelper lite (hjelper samtidig litt) å se solskinnsbilder fra andre siden av kloden! Mørkt til jobb, mørkt fra jobb - det er torsdag!
God morgen, god natt, valget er ditt . I Sølvbyen er det mørkt, men ikke dystert; kuldegrader, men ikke sprengkaldt; skiføre, men lave brøytekanter. Ønsker en god dag/natt til farende fanter og stedbundne treller!
God morgen fra hovedstaden .. Virker som det er mer folk på tbanen i dag enn vanlig. Jeg må si at jeg liker min nye leilighet svært godt, men t-bane +t-bane på vei til jobb er jo nesten i det meste laget... I alle fall når det er mer enn 2 mennesker pr sittegruppe.... Kanskje vi trenger toklassesystem på tbanen? Trenger ikke lie flat, men en liten recliner had vært koselig...
God torsdagsmorgen fra det sørlandske! Våknet litt for tidlig i dag, stilte om til vekking 7:30, men fikk ikke sove igjen og endte tidlig på jobb. Stylterottene (også kalt rådyr) har som vanlig vært på nattskiftet, ruslet rundt i hagen og spist på bergeniaen. Akkurat litt sporsnø for øyeblikket, men det er meldt ca en halv meter innen søndag, så jeg får bare stålsette meg. 14 d til neste flytur. Da skal jeg fly KRS-BGO via SVG (!) Tror ikke jeg har gjort det siden Braathens hadde "melkeruta" som gikk fra Fornebu og langs kysten. Når de fløy Fokker Fellowship 28, var de til og med nedenom Lista på noen avganger.
Recliner på T-banen!? In your dreams. Det nærmeste vi kommer blir nok hyperforelskede tenåringer som re-kliner..... Og da er ikke plassen viktig. Jo tettere, dess bedre.(edit: ...for dem, da)
God kveld! Snø og brøytekanter er hvertfall en fjern drøm her i Melbourne....såkalt grisevarmt og super stemning her i byen idet Nadal og Tsipitiptisiasititispatisptis spiller semi i Australian Open! Her må det drikkes mye som @Kristian sier...selv om det ble en del drikking på vinturen til Yarra Valley tidligere idag