God torsdag fra 35.000 fot over Kina

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av indahla, 24. okt 2019.

1. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,954
    Bonuspoeng:
    293
    Denne torsdagen startet ikke som andre torsdager. Jeg er ombord LH 720 i F på vei til Beijing. Har akkurat fått i meg en deilig frokost og krysser fingre og tær for at 24-timers visum inn i Kina fungerer. Hvis ikke blir det noen kjedelige timer på flyplassen..

Ha en strålende torsdag!

1A9D4084-3793-48D1-BEA4-EB81773668A2.jpeg

Last edited: 24. okt 2019
    CKe, watchaddicted, Earl and 17 others like this.
  2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,506
    Bonuspoeng:
    293
    Vet ikke om det er en god torsdag annet enn at jetlag er noe dritt ... er lys våken og klokken er snart 3 ..
    Når jeg er nær normalen i neste uke, er det på’an igjen og da er det andre veien ... HKG neste ...

watchaddicted, Earl, Kristian and 7 others like this.
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,752
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Sitter i vinduet og drikker kaffe, mens byen sakte men sikkert våkner utenfor. I dag var det rim i gresset når hunden (og jeg) var ute for luft og do-besøk. (Bare hunden som gikk på do)

Torsdag betyr veldig kort tid til helg, for den begynner jo i morgen! For å få mest mulig ut av langhelgen, og gi reisen til Kiev en behagelig start, har jeg booket meg inn på Radisson OSL fra i morgen. :)

God torsdag, folkens!

Earl, Kristian, funkenstein and 13 others like this.
  4. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen!
    Sitter her og venter på bil som repareres etter ikke godkjent EU kontroll. Heldigvis en garantisak? "?" fordi man slipper å betale, men da går man jo samtidig glipp av bonuspoeng :p.

Ellers en rolig uke før det blir 4 flyturer neste uke. I går måtte jeg til og med bestille en flight på Norwegian til tirsdag for å få det til å passe med resten av programmet. Hardt liv... :rolleyes:

Ha en strålende dag alle sammen (misunnelig på de som er ute og flyr F? Jeg? Aldri o_O)

Earl, Kristian, funkenstein and 5 others like this.
  5. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo. Helg i morgen, fruen reiser vekk og ingenting på planen. Kan ikke huske sist det skjedde.

Får benytte helgen til å fortsette med den nesten perfekte taktikken. Det vil si bestille først og spørre etterpå :rolleyes:

Ha det kjekt :)

Earl, Kristian, indahla and 4 others like this.
  6. oleredv

oleredv Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,841
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon frå rett utanfor Stockholm. Dag tre på konferanse (hardt liv). I kveld går turen heim til vestlandet med hjelp av SAS og Widerøe.

Ha ein flott torsdag!

Earl, Kristian, Eddie47 and 4 others like this.
  7. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Drammen.

HKG awaits...:)

Helgen er rett rundt hjørnet, dog påtvunget legevakt :( og helgen amputeres til lørdag morgen 0900... Lørdag går bort til noe middag med totalt uinteresserte bonus venner, de fly Norwegian de, kjøper mat i kiosken/resturanten, sitter i monkey class, kjøper mat/drikke ombord, men ordet billig og direkte gjentaes til en får tinnitus og øresus

Har du hørt på nå sånt vrøvel? Uforskammet og tankeløst, å si en flyreise skal gå fra A-B på kjappest mulig måte, der hensikten med fly reisen er ren og skjær transport?:eek: Huff a meg...

God dag i luften som på bakken.

Vi sees :)

Takk for gode råd:rolleyes:

Earl, Kristian, krs1507 and 14 others like this.
  8. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra hovedstaden. Ca 10 grader og muligheter for regn så da er det vel bare å få kommet seg ut før regnet kommer. Ingen store planer for dagen utenom kanskje en tur til frisøren.

Hold ut, det er helg i morgen!

Earl, Kristian, drsyk and 3 others like this.
  9. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,657
    Bonuspoeng:
    183
    74A47A74-FB00-4AD9-BDE0-132E24511816.jpeg

God Torsdag fra Nordens Paris
    Her er det snart helg(imorgen) og -1°C idag. Det er Trippel Trumf så idag skal det handles! Bra jeg trenger mat på hybelen nå for tiden.

Ellers ønskes alle en fin torsdag.

Edit: 8 dager til jeg skal ut å fly SK4423

watchaddicted, Earl, Kristian and 7 others like this.
  10. ordnetseg

ordnetseg EBG saved my life!

Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    93
    Man merker godt at det er høst når reisebrevene begynner å ta seg opp! nå skjer det mye moro rundt omkring :)

lat torsdag og snart helg. Trippel trumf er vel også i dag, så kiwi skal besøkes og EB-kontoen bør øke litt igjen. Rart @drsyk ikke gav ut resept til samtlige her inne på Kiwi-handling - han pleier jo påse at den grønne pillen tas en gang i måneden :po_O:D

god torsdag og god bedring! :D

Earl, SAJblue, Kristian and 4 others like this.
  11. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,724
    Bonuspoeng:
    293
    God torsdag kveld fra Virgin Australia Domestic Lounge på ADL. Det viste seg at jeg ikke trengte Amex Platinum for å komme inn her da jeg har Delta Gold, og VA og DL er visst venner selv om førstnevnte ikke er SkyTeam. Delta Gold fikk jeg statusmatchet gjennom et tilbud jeg fikk pga arbeidsgiver og det er jo greit å få brukt det til noe før det går ut :rolleyes:

Ganske liten lounge, med ganske dårlig matutvalg bortsett fra at de har toastjern, noe som virkelig var det jeg trengte akkurat nå! Drikkemessig er det ganske godt utvalg med fem-seks forskjellige øl på flaske og tre cider. Får vel gå bort og kikke litt på vinutvalget før avgang og...

Last edited: 24. okt 2019
    Earl, ArthurDent, Kristian and 5 others like this.
  12. sutenai

sutenai Not throw away...

Likes mottatt:
    3,130
    Bonuspoeng:
    93
    God trippeltrumfdag. Må vel få til en handlerunde for å holde poengbeholdningen oppe...

Er det noen som har erfaring med å bruke Fly Premium ved bestilling via kundeservice? Bonusreise med to legs i plus blir visst litt for komplisert for sas.no, men er skeptisk til å ringe... :p
    Alternativ å bestille ett leg og få diamantmailen til å ordne resten?

Earl, ArthurDent, Kristian and 3 others like this.
  13. snartur

snartur Medlem

Likes mottatt:
    533
    Bonuspoeng:
    93
    God dag. Dagens femte (og siste?) frokost er unnagjort i Senator, MUC. Antar det må være tid for lunsj snart. 55E50C7E-0CDB-4854-A3EE-C48B2D58B9CF.jpeg 779FA674-447E-4B85-893C-4DBC516D9931.jpeg EA5B179B-B4F7-4C8E-BA03-94D455DC475B.jpeg 98FC0841-6BFD-4BC2-B2E8-39E885ED3FD7.jpeg A9EBC7B9-AFCA-4569-843A-B35BA6F3B6E5.jpeg

CKe, Earl, ArthurDent and 8 others like this.
  14. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,295
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Det spøker for deltagelse å Fly&Øl 7/11 , men får trøste meg med at neste flytur er i morgen kveld -bolaget tar meg,kona og opphavet til København.

Ha en strålende torsdag :D:D

Earl, ArthurDent, Kristian and 3 others like this.
  15. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,724
    Bonuspoeng:
    293
    Stryk det. De har 13 forskjellige øl og 4 sider! Selv om noen av disse er løst definerte øl som Corona og Budweisser

16. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,641
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Sala Vip på NAP.

Meget overbefolket og jeg deler en liten 2-seter med fremmed.

Naturlig nok, utvalget i loungen er pasta og prosecco;

3890AF2D-D2F3-4FFF-B886-E84F2BFF9723.jpeg C2EB2B5F-0D05-4A87-B869-02F2375C625A.jpeg

Begynner å bli litt nervøs når det gjelder HKG turen, ikke funnet meg noen bra billetter enda:(

Earl, ArthurDent, Kristian and 4 others like this.
  17. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Hahaha doktor`n er oppslukt av HKG turen, og fryser`n er stappa full, TTT står på agendaen etter julebord 2019 blir valg for kontoret... Dobbelt sjekker leksene til guttungen, da er det min tid...Kan eventuelt parkere en bilen ute og oppbevare ting, som ikke går ut på dato eller trenger kjøl/frys. Beklager forglemmelse om påminnelse, dog har selv mottatt minst 4 stk i innboksen fra Joker, Spar, Meny og Kiwi, alle andre skal visstnok huske ting for en i dagens samfunn, ikke rart demens er på oppsvingen :rolleyes:

18. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,098
    Bonuspoeng:
    183

Har ringt de flere gang og brukt Fly Premium. Det er null stress.

drsyk and sutenai like this.
  19. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Bangkok!
    LRM_EXPORT_42912947590297_20191024_185432300.jpeg
    Her har crewet på Sofitel-loungen akkurat levert dagens siste Mojito, så med inntak av plenty både lime og mynte er dermed helsemyndighetenes anbefaling om "5-om-dagen" grundig tilfredsstilt!

Ha en kjernesunn torsdag videre!

Earl, ArthurDent, Supersergei and 7 others like this.
  20. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God grytidleg morgon frå Victoria, British Columbia!

Ein nydeleg by å rusle rundt i, berre dumt at eg er tildelt krykker... Planen i dag er å sjå seg rundt i Butchard gardens. Ho mamma gler seg!

Elles må eg seie at jetlag er no' dritt. Lys vaken kl. 0445...

Ha ein bonusinnbringande trippeltrumftorsdag!

Earl, ArthurDent, Avixlo and 3 others like this.

Del denne siden