God torsdag fra Bergen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av no-backpacker, 27. febr 2014.

  1. no-backpacker

    no-backpacker www.lavfodmap.no

    Innlegg:
    526
    Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Hurra, da fikk jeg åpnet enda en ny "god-morgen-tråd"! :)

    Sitter og leter etter flybilletter t/rt Gardermoen siden jeg visstnok skal til Marocco på gratis "bloggtur" om noen uker. Og jeg som aldri har hatt lyst til å reise tl Marocco, noe jeg til og med skrev i søknaden min, likvel ble jeg plukket ut til å være med!

    Senere i dag må jeg pønske ut hva i alle dager jeg skal ta med meg av mat for at magen ikke skal gå bananas. Vil jo gjerne være med på moroa! :) Fordelen med ferie, etter at jeg fikk matintoleranser fra H, er at jeg går ned i vekt hver gang jeg er på ferie. Før var det motsatt! :-D

    Brrrr… jeg fryser… hade vært fint med vår og sommer snart….

    Xxx.
     
    Fnate liker dette
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,922
    Likes mottatt:
    6,660
    Bonuspoeng:
    183
    Goood morgen fra Lillestrøm. Kvelden i går ble tilbrakt på en noe tvilsom bule - en god gammeldags "rølpe pøbb". Natten tilbrakt på et like tvilsomt hotell, det er da helt utrolig hvor flink min arbeidsgiver er til å finne de dårligeste hotellene, beskjeden er klinkende klar - "du skal ikke ha det godt eller på noen måte kose deg når du er på reise for oss" - fantastisk.
    I dag bærer det til hovedstaden og Royal Cristiania på egen regning og i morgen blir det "harry tur med Colorline", det blir bra.

    Ha en strålende dag.
     
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hah... Fløy MD80 igår!

    God morgen fra Inn at Venice Beach. Er så smud å ikke alltid bo på kjedehoteller når man er på jobb. Straks ut og børne avgårde til litt møter!

    Ha en fin-fin dag
     
    SASlovah4evah liker dette
  4. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Solfylt og fint her lenger øst .. dog litt småkaldt. Har fått det første boardingpasset inn i Passbook, så nå kjenner jeg reiselysten kommer sigende.
     
  5. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    God aften fra det sørlige Norge.
    I dag har man vært sjømann og vært en tur til Danmark i arbeidstiden.
    Brukte lønsjpausen til å frese opp til Superbrugsen og fikk handlet inn 3 kvoter med vin og øl, litt kjøtt og diverse. Fikk også fylt bensintanken til kr 11,90 pr liter for 95 blyfri. Mye penger spart. Både på bensin og vin og øl. Og kjøtt. Fikk også benyttet muligheten til å kjøpe billig bacon og kjøtt ombord. Så man har brukt mye penger i dag, men penger brukt er penger spart og derigjennom penger tjent. Og da er det ikke rart man drikker både øl og vin.

    Og i morgen begynner helga. Heldigvis....


    På tide å bytte jobb kanskje? Enda godt du skal på en tur med et skikkelig rederi. Harry tur..... det er Stena Line det.....:D:p:cool:
     
  6. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    God aften fra Pilestredet. Lang dag med skole og lekser. Nå vaskes klær og leilighet.

    Ha en bedre aften...
     
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ha ha haaaaa, hva er det du sier? Martins Pub er da en landsens perle! ;)
     

Del denne siden