God morgen fra Kenting! Siste dag her før vi drar tilbake til storbyen. I morgen går ferden til Kina. I går tok vi en taxi til et sted som visstnok kan skryte av en av de flotteste solnedgangene man kan finne. Resultatet ble som følger: Rett og slett spist opp av skyer i horisonten.. Dårlig gjort.. Og for de som lurer, dere er visst ikke stedet å dra for å unnslippe nordmenn helt. Det er noen ved nabobordet på frokosten! Ha en strålende dag videre
God skjærtorsdag fra det østfinnmarkske! Her ble man vekt av nabokatten som innbiller meg [ja, meg] at den fint kan bo hos meg. Det skjedde kl. 0600 var et passende tidspunkt å få oppmerksomhet på. Ja-ja, ved å stå opp før fanden har fått sko på beina har man sjans til å få mye ut av dagen Ha en brillefin skjærstorsdag i inn- og utland!
God skjærtorsdag fra TG first loungen i BKK. Skuffer definetvt ikke og er nå 10 minutter til boarding. Massasjen må være den beste jeg har fått de 10 siste dagene i Thailand :O Frokost menyen får 7/10.
God skjærtorsdag Frokost og soloppgang unnagjort. Så er det bare å pakke kofferten, før vi setter kursen mot en mer snørik påskefeiring på østlandet. Satser på at DY431 holder ruteplanen i dag
Ahh, Kenting! Morsomt sted. Ingen andre nordmenn når vi var der sommeren 2014. Tror ikke vi så noen andre med lys hud i det hele tatt, så det er tydelig at tidene forandrer seg. Tror vi skal tilbake dit til neste år God morgen fra Stockholm! Nedsiden ved å flytte hit er at skjærtorsdag er arbeidsdag, men skal nok overleve det
God morgen fra hovedstaden! (Merker at jeg må ut og reise litt snart, så jeg kan endre overskriften) I dag skal jeg gå tur med hunden. Det er langhelg!
God morgen fra 15C på DY et eller annet fra OSL til BUD. Ikke mye pri boarding her, var jo nærmest slosskamp mellom et par stykker om å komme først.... Men grei beinplass da.
Fra et solfylt Oslo til et snøvær i CPH, men kan ikke klage når plusgrade gikk gjennom. Så virker det som at det regner i IAD. Ser ut til at det blir fullt i kabinen.
God dag fra luften. Gutta boys er på (re)tur. God stemning i FCL-baren på FRA, muligens av forskjellige årsaker.
God ettermiddag fra Dovrebanen. Her startet påskeferien med at man måtte jobbe for beredskapsvakt pengene fra jobben på morgenen. Men ting gikk seg til og jeg gikk av vakt i 12tiden og var klar for påskefjellet kl 14. Toget er i rute i strålende solskinn, så en fin tur med NSB som frakter meg til fjells. Utenfor vinduet kryr det av folk på isen på Mjøsa som går på tur og fisker så tydelig at hedmarkingene nyter solen. Riktig god torsdag videre og god påske folkens