Strengt tatt på vei ut av Nagoya og til Chubu Centrair Airport der jeg skal på museum med navnet "Flight of Dreams" der jeg visstnok skal få se en (ikke-flyvedyktig) Dreamliner som står utstilt der Deretter bærer det videre til Okinawa, som det lenge har vært min drøm å få oppleve. God torsdag!
God morgen fra Hua Hin. Perfekt start på dagen med denne nydelige suppen. Ha en fin torsdag alle IF-ere
God morgen fra fra gullbua på OSL. Brøyt meg opp og tok første flytoget fra Oslo med 2,5 søvn i banken. Forhåpentligvis klarer jeg å få et par timer på øyet på vei til ALC. Det er smekkfullt i pluss, men jaggu har de holdt av nøyaktig ett ledig midtsete der jeg sitter Ha en fin flydag!
God morgen fra E13. Mange vil opp i luften i dag, fast track var kjekt å ha. Droppet loungefrokost for 15 min mertid i sengen. Dagens fugl er i gammel dekor. Dårlig bildevinkel/refleks får det nesten til å se ut som SAS og Norwegian har fusjonert. Men slik ser den egentlige ut. A319. Ha en fin dag!
God morgen fra hjemmekontoret! Vi fikk nytt kontor denne måneden, og der er det nå stappfullt av både mennesker og designmøbler. Med dårlige utsikter til å få en ordentlig pult med skjerm om du ikke kommer lenge før klokken 8, og med et distriktskontor på Kolbotn hvor ventilasjonsanlegget ikke har taklet varmen så godt, tenker jeg at de beste fasilitetene har jeg hjemme. Bryllup i England i morgen, flyr statusløst over med Norwegian men heldigvis med SAS hjem fra LHR og innlagt tid til å vise kjæresten noen av de kule loungene. Ha en solid en!
God morgen! I motsetning til resten av gjengen over her, så tillot jeg meg litt ekstra søvn i dag. Alarmen sto på kl 7 i stedet for kl 6. Digg. Nå: kaffe, før det bærer avgårde til bortekontoret før trening, og så drar vi på hytten. Straks helg!
Morn! byttet til sommerdekk for noen dager siden og det viser seg at et dekk er bittelitt lekk, har heldigvis en 12V kompressor i bilen, så det ordner seg, men utrolig irriterende å måtte fylle litt luft før man kan dra. Blir feilsøk etter jobb. Har på alvor startet jakten etter et alternativ til sommerferien, med mål om å havne et sted i øst. Skaffet awardfares, finner en god reise utover men sliter med å finne noe hjem igjen. Får satse på at noen avbestiller og at ting dukker opp, jeg er klar. Ha en fin torsdag
Kanskje Norwegian blir største eier av SAS til høsten, sammen med Strawberry og Petter Stordalen blir Konsernsjef i SAS?? En vet jo aldri .....
God morgen fra Oslo. Bare et par dager igjen, innom dyregod for å ta en generell sjekk av allmenntilstand, ellers er det ikke veldig mye spennende på tapetet utover vanlig jobb. Ha en god torsdag!
Solkysten ser litt lysere ut i dag! Bare lette skyer på himmelen, måtte dette bli en enda bedre dag i dag .. Godt det er helg!
God torsdag føremiddag frå Aust-Finnmark! Det er ikkje mange reiseplanane på gang og difor er eg ikkje så aktiv på forumet for tida. Dessuten går dagane fort med besøk og greier. Og no som det er lyst døgnet rundt er ikkje skjermtid prioritert... Ha ein brillefin dag, gode medforumistar!
Du trenger da ikke ha reiseplaner @Kristian , vi setter bare stor pris på å høre fra deg!! Du får også glede deg over lyset og nettene, det blir fort nok mørkt og kaldt ..
Hva skal en si... Brannmann Bjørnis var innom på jobben i dag. Eller bestevennene hans, som hadde en rolig dag på jobben... Heldigvis.
NorgesGruppen har sendt meg nesten 75000 EuroBonuspoeng i dag, det må jeg kalle en god start på helgen. Feiret med å booke en tur til MIA i biz, og hadde fortsatt mer poeng igjen. Så, etter trening, ble det Buzz og ferge til hytten, hvor kona nå har funnet frem nepalsk (nepalesisk?) rom. Alt i alt en finfin dag!
God kveld frå ARN Bolaget frakta oss trygt hit i dag, skulle prøve diamantfordelen med og booke om til tidlegare fly men det tidligare flyet var forsinka så det var lite vits. Som verre var så nekta han som sjekka oss inn og sende baggen min på 26.5kg, den måtte vere under 23kg Påsto at det var regel i skandinavia? Trudde maksvekt var 32kg, kva har skjedd? Ellers så fekk me bra servering ombord hjå SAS og polarullen er tilbake! Fekk den kleine pizzabagetttingen for eit par veker sidan så det var nytt for meg. Fekk ellers brukt restaurantkupongen hjå Stordalen, som bydde på flott suite i 11 etage Og ja ET715 er forsinka Men solnedgangen på ARN var fin