God torsdag fra Nidaros

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 11. aug 2016.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra norges moralske hovedstad.
    Grålig her fra morgenen med litt regn. Var heldig og fikk kjøre bil idag :) , da fruen skal være hjemme og ta det med ro pga sykdom.
    Har planer om en kinotur i kveld, men får se.....kanskje det blir litt jobbing istedet.

    Ha en flott dag :):):)
     
  2. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra poolbaren på et hotellsak i det thailandske!

    Her skal dagen bare nytes. Endelig en dag med sol og ikke regn. Men skal si det er varmt... Sannelig ikke rart jeg drikker......
     
  3. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,905
    Likes mottatt:
    12,880
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra byen med Norges første tekniske høyskole. Nydelig vær, og forberedelser på gang til hyttetur/multetur. Håper karten i forrige uke har blitt moden, og fått stå i fred for andre med skumle hensikter.
     
  4. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,443
    Likes mottatt:
    29,483
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen, mulig jeg åpnet øynene litt seint men ikke helt enig med @LN-FHU. Her er det jo lyst og fint(sola skinner alltid i Trøndelag). Blir turist i byen i dag også, lurer på hvilket museum som får besøk i dag?

    Nyt sola folkens☀️

    Edit: Veldig enig med @LN-FHU : Det er rekordsurt, grått og vått i Nidaros!!
     
    Last edited: 11. aug 2016
    LN-FHU liker dette
  5. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,130
    Likes mottatt:
    7,746
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo, hvor det endelig er sol igjen!
    Dag 1 av Øya er vel overstått, og dagens kontorøkt er godt underveis - og så er det rinse and repeat ut uken.Får håpe regnværet som er meldt på fredag bestemmer seg for å drøye det litt også, det hadde gjort underverker for konsertopplevelsene.

    Ha en kanonbra en!
     
  6. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,443
    Likes mottatt:
    29,483
    Bonuspoeng:
    183
    For å lyse opp dagen så er OSL-FRA-NYC booket, round trip med LH first. Søndag til tirsdag. Får gleden av å prøve 747-8 til JFK, og A380 på vei hjem. Kan ikke se at dette skal kunne gå galt:)

    Hvis det er noen som har tips om hva som bare må prøves så er det bare å bipe på...
     
    Last edited: 11. aug 2016
    Kjakan, Upsaker, RoadKing and 2 others like this.
  7. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,211
    Likes mottatt:
    4,270
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag.
    Fun fact: Nidaros betyr "elveutløpet der vi setter hodet til de vi ikke liker på stake".
    Tror jeg foretrekker Bartebyen som navn.

    (Og ja: det var betydelig bedre vær i tiggerstaden enn bartebyen i dag).
     
    Wiolenze and LN-FHU like this.
  8. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Trondheim!
    Her har det vært grått og vått mesteparten av dagen, men når jeg kom av nattoget i morges så var det faktisk enkelte solgløtt, desverre gikk det fort over til regn... Her har man hatt en rolig og fin dag innendørs på jobbens Trondheims kontor så da gjør det ikke så mye at regnet pøser ned utenfor.
    Nå blir det en rolig kveld foran tv-en på hotellet, i morgen venter siste arbeidsdag før ferie med noen timer her i Trondheim før toget skal frakte meg sørover igjen. I neste uke er det ferie og da skal jeg ut og fly :)
     
  9. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God Torsdagskveld fra Bartebyen/Nidaros/T-town/Trondheim. Kjært barn har mange navn. Rosenborg gjorde jobben og spaserte inn til tre nye poeng. Det er vel potetsesong på Frosta snart.

    Reisebagen er pakket for morgendagens MR til Tokyo. Må si jeg gleder meg stort til ca 22 timer i 2a i helga. Folk sier jeg er gal som skal reise så langt for å være i Tokyo i 26 timer. Kanskje er jeg det, men jeg ser det på en annen måte. Jeg får kost meg masse på fly, jeg får logga et nytt land, en ny strek på Flightdiary og ikke minst får jeg en god slump bonuspoeng som jeg kan bruke på noe skikkelig kult :D. Med en ventende eksamen i slutten av måneden kan jeg ikke tenke meg en bedre lesesal enn på 30000 fot.

    Nyt de siste timene av døgnet :)
     

Del denne siden