Gratulerer med dagen til @Eddie47 og @EndreD
God morgen fra det Myslandske. Hjemmekontor og kaffekopp-tid. T-6 til Asia med QR OSL/DOH/BKK i econ sammen med min kjære. Vi skal tilbringe en uke i Jomtien / Pattaya, før det blir Bangkok og deretter Kambodia (Poipet denne gangen).
Streiken ser ut til å vare en stund i SAS. Blir spennende å se. Jeg håper selskapet består (fordi de har alle bonuspoengene våre). I tillegg mange flinke folk som jobber der og trenger jobbene sine, så vi har jo omtanke for de, selv om selve ledelsen i SAS kanskje ikke er hva man drømmer om. De må spare penger. De må rydde opp i rotet de har laget siden 80-tallet i økende grad.
Ellers pumpes vannmagasinene tomme så det surkler i skovlene. Tyskland og Storbritania trenger all kraften vår. Kanskje lurt å tenke forsyningssikkerhet snart. men politikerne har god tid og ser det an. "La det skure" ledelse er den verste form for ledelse. Det ER ingen ledelse. Jeg kunne se idiotien komme allerede i fjor sommer og tegnet fastpris 5 år for en billig penge, men kunne ikke forestille meg at det skulle bli SÅ ille.
Fikk for øvrig overført 45.000 EB poeng fra Amex Platinum i slutten av juni. Så de holdt hva de lovet. I tillegg har jeg hatt en stor opptjening via Amex Elite kortet samt DNB Saga Mastercardet hvor Amex ikke er mulig å bruke så har fått til å bruke nesten hele spend på disse to kortene og det har resultert i både CT (ikke bekreftet enda) og 150K eurobonus poeng som jeg håper å få brukt til neste år. Gjerne med et annet selskap enn SAS.
Last edited: 07. juli 2022