God morgen fra Trondheim Det regner og er grått, men heldigvis er det helg rett rundt hjørnet. Idag blir det Halloween for kidsa, er egentlig imot dette, men når alle kompisene og klassen er med blir det vanskelig å si nei. Ha en strålende torsdag
God Halloween fra oslo, her er det fullt partei for kidsa og moro hele kvelden før litt panikkpakking mot slutten av dagen for avgangstid LYR i morgen tidlig. gresskarene er klare, med unntak av litt blodsprut som spres senere i dag!
Morn fra Oslo. Er visst halloen et eller annet i dag, men usikker på hva det er for noe. 15 dager til neste flytur. Skrekk og gru. Ha det kjekt
God morgen! På vei til Hagavik for kontroll. Hører på radioen at 50 B-737 er satt på bakken etter det er funnet sprekker i delen som kobler vingen og kroppen sammen. Boeing skulle/skal erstatte de med MAX-flyene men de er og satt på bakken Lurer på hva Boeing gjør da. God halloween alle. Håper dere skremmer alle som evnt kommer på døren i dag
God morgen fra storbyen. I dag skal det jobbes litt frem til lunsj, så er det litt organiseringer før kursen settes mot OSL og så videre til Hong Kong.
HALLAIEN, HALLOIEN, Poteitos potatos. Da e' so mange ute på Strilelandet som jobber i uljo no, at dei bryr se katta om cementikken ( eller ka de no kallar det)
God torsdag og hallowen. Kom akkurat over et parti i en podcast hvor det diskuteres verdien av EBG, VIP loubges, "loosers som ikke skjønner at de ikke har priority boarding" osv. Fin humor temaet starter på tidspunktet under.
God morgen fra Drammen CT nr 3 i boks, samt sperring av AmEx Elite`n igjen, da overtrukket limit til dama...Hva feiler det SAS AmEx, har jo F%¤& betalt alle tidligere fakturer til forfall, hvor blir det av kreditt historikken der... Samma det, AmEx skal nå tørke støv resten av perioden... 2 stk CT`er tilsies en long haul i C, inklusive 2 kidz til et solfylt ferie paradis, spm. er bare hvor ila 2020 Nå er HKG forberedelser og Halloween godteri sanking med kidza, bli å hamstre lørdags godt i kveld... Barnepass ala bestemor/far trenger ikke handle inn godis God dag i luften som på bakken.
God drittorsdag fra Oslo #denfølelsen når 2x LH F seter blir tatt rett foran trynet ditt på de to aktuelle flightene dine... Våknet til 2 EF varsler på flightene mine. Humør = Klokka 0901 på telefon med Tallinn var alt borte... Hurra... Humør =
God formiddag fra Nordens Paris Det er -1°C her og jeg er ferdig med praksisperioden min så idag blir det chill og planlegge videre i detalj en tur til Sør Amerika Våren 2020. Har fått planlagt mye hittil men har vel reisefeber ditt så blir vel mer planlegging Kan vel også planlegge andre turer jeg har tenkt å gjennomføre på nyåret. Ellers blir denne torsdagen brukt til lite. Imorgen blir det SK4423 til OSL Så ha en flott Torsdag og en flott Halloween
Oiiiii det var en skikkelig nedtur Hjelper hverken med godteri og bobler der... CA F som er opprinnelig booking?
Har nye TK dreamliner begge veier, så er ikke verdens undergang. Får vi testet både det og nye IST loungen. Men hadde vært digg med en tur innom FCT.. Ser det fremdeles er noen seter igjen på andre aktuelle byer, så vi krysser fingrene for at det slippes noen seter til, en uke før avreise også..
God ettermiddag fra hovedstaden. Lekte meg litt på awardhacks og fant to seter i business i vinterferien til Shanghai. Da gjorde jeg som SAS hater, jeg reserverte disse uten å vite om jeg faktisk kommer til å bruke de. Hvis jeg bruker de, så tar jeg med størstejenta på 14. Vi vil isåfall ha en badeferie med temperaturer på rundt 30 grader og gjerne noen fine strender og hyggelig prisnivå (har nettopp bygget hus så må være litt forsiktig...) Noen gode tips til steder som ikke er for langt unna Shanghai? Vi har vært i Thailand, Malaysia og Vietnam og liker de godt. Kanskje Taiwan eller Filippinene? Noen anbefalinger? Er det verdt å ta en dag i Shanghai? Gidder ikke styre med visum, så det blir ikke noe mer enn en dag isåfall. Hvor lang tid må jeg minst beregne hvis jeg kjøper separat fly fra Shanghai til dit vi evt ender opp med å dra?
God ettermiddag frå eit legekontor i Sunnfjord. Her skal halsen på kontroll etter to månader med hosting. IF kan nyttast til mykje bra, men GT-kuren var ganske ubrukelig. God tur til Hong Kong for dei som skal reise.
Du har behov for den rette kuren: 1 glass XO Cognac + 1 shot Jâger x 3 ggr pr dag i 1 ukes tid.Må gurgles i minst 5 sekunder og deretter svelges. Først da vil friskmeldingen iverksettes. God bedring
Dere IF-medlemmer med kids. Jeg vil tro at kidsa deres går med fly-kostyme i dag og huset er dekorert slik?