Hei og hopp Tidlig på'an idag, da jeg ikke fikk sove mere. Har allerede logget en time på jobb, med div. hastesaker , så nå er et tid for forum og en kaffekopp. Kommer kaffegjester i ettermiddag , så får vel innhandle litt småtteri til det. Ser farsken meg ut som Oslo-turen min neste uke går i dass også...ja ja...sånn er det. Håper de kansellerer turen, da jeg har en OT inne på den.... Ha en ellers bekymringsfri torsdag
Her har jeg akkurat logget 15 minutter på jobb. Og de minuttene er brukt på å sparke i gang dette treskeverket av en edb-maskin. Noen må helt lim i pockerskapet i dag. Good morgen forresten. Ute er det snø og slaps, og jeg satser på snarlig gjeninnførelse av våren. Tusen ting på agendaen i dag, så denne dagen kommer nok til å gå fort. Om edb-maskinen er velvillig..... I morgen venter en kjapp dagstur til Oslo før helgen tas. Ha en nais torsdag der ute!
God morgen. Huff, så mye snø som har kommet, jeg håpet sommeren var rett rundt hjørnet. Skal jobbe med masteroppgaven store deler av dagen, før jeg skal være med som crew på innspilling av Frikjent i ettermiddag. Ønsker dere en toppers torsdag
Hvis jeg sitter helt stille i 10 minutter, skrur lyset seg av på jobb. Og plutselig er det fredag! Håper du får en fin dag, i lys eller mørke
God morgen fra Skøyen.. 1 uke igjen til neste flytur (SFO)! Tror den uka skal gå fort.. Mye som skal gjøres før den tid! Ha en fin dag.. Kanskje det blir noen spennende tilbud på Now or Never i dag, selv om jeg tviler!
Mornings fra SK907. Optiontown gikk dessverre ikke i gjennom, men plus på dags flight funker helt fin fin. God dag til alle