God torsdag fra Trondheim

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av LN-FHU, 08. sept 2016.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    1,020
    Bonuspoeng:
    113
    Hei og god formiddag
    Her er det litt skyet , men foreløpig ingen nedbør heldigvis. Jobben stiller med kundeboller og kaffe, så alle ansatte forsyner seg ( ikke jeg da hveteboller+meg =dårlig kombo ) o_O

Blir allidrett på eldstemann i ettermiddag, deretter må jeg vel få luftet MC'n en tur.

Ha en flotters dag :D:D:D

2. no-backpacker

no-backpacker www.lavfodmap.no

Likes mottatt:
    349
    Bonuspoeng:
    63
    GOD morgen fra Bergen og blå himmel!
    I dag skulle jeg ha jobbet, men er så sliten at jeg heller bruker energien min på å tenke på at jeg burde jobbet... Dustete... Planene for dagen er derfor å finne ut hvordan AmEx-kortet/CT virker.. trur eg... :) Litt av en jobb sikkert, men ikke den jobben jeg BURDE gjort! :)

Xxx.

3. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    God Torsdag!
    Prøver å komme inn i gamle rutiner etter en lang sommer. Og nye. Som #ungdom har jeg f.eks aldri hadd fast-telefoni siden jeg flyttet ut fra mutti. I dag skal jeg montere fast-telefon i leiligheten min!
    Marinetraffic, sailwx, passageweather, ports-of-the-world-webcams og ikke minst ukesrapporteringen har fått sine hurtigtaster i firefox. Countdown-appen er lastet ned igjen. Måtte jula komme jææskla fort altså :)

Leker forøvrig litt med eurobonus-kontoen min, ser jeg har tjent inn 16,800 basepoeng så langt. Med inntjeningsperiode 1 juni 2016 - 31 mai 2017. Jeg har 2500 (3*750) poeng på planen til jul, så det mangler bare noe småtteri for å ende opp på 20,000. Hvis jeg så venter 3 måneder (sa nettopp opp mitt amex blue eurobonus-kort) og klarer å få meg amex elite her i sverige, får jeg 20,000 basic points til. Da har jeg 40,000 basic points. 6000 poeng "ekstra" må jeg kjøpe meg for å nå gull, det er jo egentlig ikke så mye? Mileagerun til hamburg, gdansk eller berlin i PLUS? :D

4. RoadKing

RoadKing Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,046
    Bonuspoeng:
    113
    Hæææ? Hva skal du med det? Har ikke hatt fasttelefon siden 2005, og sa nettopp opp kabel tv.

Internet dekker da alt?

5. Bizflyer

Bizflyer Redaktør

Likes mottatt:
    2,920
    Bonuspoeng:
    113
    God lunch fra det Sørlandske!
    Her har det vært tett tåke siden morgenstund.
    Mye å gjøre i dag også. Eneste fordelen med det er at dagene går fort. Og i morgen er det helg. Da er det ikke rart at jeg drikker!

6. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    188
    Bonuspoeng:
    43
    Det er nok en erfaring mange har at å grue seg for en jobb tar ofte mye mer energi enn å gjøre jobben. Selv gruer jeg meg i dag ved tanken på at morgendagens Londontur kan bli spolert pga slitne folk i passkontrollen. Og i dette tilfellet har jeg dessverre heller ingen mulighet til å gjøre selve jobben.
    Ha en optimistisk dag, alle!

7. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke kostnaden når noen ringer fra satellitt-telefon! Satellitt=>mobil er dobbelt/trippelt så dyrt som satellitt=>fasttelefon.

8. Blaa

Blaa Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    188
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra hjørnet av 42nd & 10th i New York..
    Snart tid for frokost og litt sightseeing.

9. RoadKing

RoadKing Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,046
    Bonuspoeng:
    113
    Skype? Ellers fornuftig resonnement.

10. Upsaker

Upsaker Senior Medlem

Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg hørte akkurat at de var enige, så da går det vel greit håper jeg.

11. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke når skipet er utenfor range til internett og/eller internetttilgangen er så dårlig/ustabil at det er fånyttes å prøve skype. Med andre ord, time to go old-school!

12. tommy777

tommy777 founder

Likes mottatt:
    5,565
    Bonuspoeng:
    113
    Men du får jo fasttelefonnummer hos VoIP selskaper.. Du trenger ikke bestille kobber til heimen for å ha "fasttelefon"

13. RoadKing

RoadKing Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,046
    Bonuspoeng:
    113
    Kan man ikke motta innkommende samtaler fra vanlig tlf på Skype da? Har brukt det med annen software iallefall.

Edit: Tommy slo meg:)

tommy777 liker dette
  14. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    ....nå føler jeg meg plutselig skikkelig gammal, for jeg forstår ingen ting av det(te) :p Men either way, det er gratis for meg da abbn er inkludert i borettslaget - og telefon får jeg fra muttern.

15. tommy777

tommy777 founder

Likes mottatt:
    5,565
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra California. Snart går turen til SFO og deretter med Air Berlin til Dusseldorf. Har ikke sjekket ut deres nye biz enda, skal bli bra

Del denne siden