God torsdag fra Trondheim

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 24. aug 2017.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Grått her fra morgenen, men ingen nedbør heldigvis. Litt innhandling av beisemateriell etter jobb, deretter hjem til indretjeneste tenker jeg...frua vil ha rent hus før vi reiser på hytta fredag..:)

    Ha en strålende torsdag :D:D:D
     
  2. nissen

    nissen Medlem

    Innlegg:
    174
    Likes mottatt:
    194
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen. Tar en øl i gullstua på OSL. Arbeid er lagt til side for en rask tur til Sydney. Kjerringa er parkert hjemme og mindre fornøyd med situasjonen. Gleder meg til sq a350 fra AMS. "Kun" business. Tørte ikke spørre om prisen på oppgradering :)
     
    Upsaker, FFlyer, DanH and 5 others like this.
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,574
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra rett utenfor hovedstaden!
    Tåke og skyer i dag tidlig, men det sprekker opp, og snart ser jeg sola.
    Litt jobb, før det blir OSL-BGO-OSL igjen. I går var det bare kjeks i bollebua på BGO, så jeg må tilbake for å sjekke om det er et engangstilfelle, eller om det faktisk er tilfelle at etter kl 17 så er det den eneste serveringen man får.
    Bybanen skal også testes, nå når den går hele veien til lufthavnen.

    Dagens fun fact: Flyturen OSL-BGO var i går beregnet til samme tid det tar med bybanen fra BGO-Byparken. 44 minutter.

    Ha en finfin trippeltrumf-torsdag!

    Endelig snart helg!
     
    Cphexpat, knutfin and DanH like this.
  4. kepiblanc

    kepiblanc Aktivt Medlem

    Innlegg:
    350
    Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    Snart flytur til Trøndelag - avhengig av hvor lenge det er hensiktmessig å sitte der jeg gjør nå. Muligens ikke verdens mest produktive. Sjefen nikket forståelsesfullt da jeg sa trøndere burde ha arbeidsforbud på kampdager i europacup. Tolker det løselig til at flexbillett kan endres etter eget for godt befinnende.
     
    RoadKing and LN-FHU like this.
  5. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden. Etter en grei morgen og formiddag værmessig har regnbygene nå ankommet så da er det lov å tilbringe kvelden innendørs... må ut en liten tur til kiwi for å fylle på med litt trumfpoeng bare ;)

    Nyt kvelden og husk å fylle på med frukt og grønt i dag folkens!
     
  6. nissen

    nissen Medlem

    Innlegg:
    174
    Likes mottatt:
    194
    Bonuspoeng:
    43
    Må si meg fornøyd med SQ biz så langt. Mr. Nissen you want more wine? De har ganske passe intervaller og er veldig hyggelige. Setet fungerer bra. Maten er ålreit.

    En riktig så trivelig torsdag :)
     
    Travellingalf, RoadKing and FFlyer like this.

Del denne siden