Kan bekrefte at det snør i Oslo. Det laver ned, faktisk! Forhåpentligvis slipper jeg å være så mye ute i dag. Juleferie er deilig! (Selv uten å fly noe sted..)
Snøfreserdag. Hundepassdag. Se på sjakktvdag. Spise restejulemat-dag (idag også). Ha en goddag-dag, alle!
Trondheim byr på fire blå og oppholdsvær, ypperlig vintervær. Jeg sitter på jobb.... så lite tid til aktiviteter utendørs. Ha en flott dag
Jeg "lå lenge ved universitetet" i Bergen anno dazumal. Bodde en periode i Damsgårdsgaten (gamle veien opp til Melkeplassen). Etter talløse turer over Puddefjordsbroen ble min studiekamerat (fra Østlandet) og jeg (fra Sørlandet) enige om at det fantes to typer vær i Bergen: 1) Det regner, 2) Det er avventende. -Bortsett fra festspillene, da. Forbausende ofte slo det om på nordavær med sol omtrent da kongen erklærte... og "Nystemten" ble avsunget. Pustepausen varte i beste fall frem til ca ferien, men da kunne jeg heldigvis dra hjem og tørke opp. Nå sitter jeg ute i Strilelandet, med utsikt til Tysnessåta og Rosendalsfjella (Og har for øvrig innflygingen til Flesland fra sør på passe avstand (ikke generende lyd)). HVis jeg ikke utvikler en usunn interesse for småfugler på mine gamle dager kan jeg jo lage meg avkrysningsbok Ha en fortreffelig dag -ikke minst våre venner i utlendighet, som på tross av høytiden gjøre en innsats for fremtidige reisebrev.
En riktig god formiddag fra Trondheim flyplass. Da er man klar for en langweekend i Brussel. ( kalendergave) haha.... Skal straks spasere bort fra Radisson til til innsjekk. Først SK 0359 OSL og SK 4745 BRU... Da skulle det bli tid for et par glass vin, i gullstuen nede på OSL... Opphold er lagt til Thon hotel EU. Håper det er ok.... ?? Ser mange her inne som melder om stort snøfall i OSL, så jeg håper det ikke blir masse forsinkelser... Ok god folk, ha en god mellom jul alle man.....
Lærte i dag at enkelte steder på vestlandet er i klasse med værstinger i tropiske strøk ang nedbør. Du bør flytte @Eddie47
Tenk for en fin by da; folk bor her likevel Flytter ikke til Alta... (...hvis by blir opplyst å ha like lite nedbør som Sahara...) PS! Solen skinner alltid over Bergen, det er bare noen skyer i veien av og til. gOd jUl!
God romjulsdag, Tilbake til hovedstaden i dag med SAS. Satser på at forsinkelsene ikke er altfor dramatiske.
God ettermiddag Hjemkommet fra en herlig juleferie på hytta, jobb i morra og deretter langhelg 14 dager til LYR Ha en bra dag
God kveld fra 1A på DY431! Litt kaldt ved døråpningen når det er 5 kalde ute. Blir spennende å se hvor mye snø det er på OSL ved ankomst. Så da er årets juleutflukt straks ferdig
Vi har alltid en ren by! Dessuten mangler vi 20,3 mm nedbør i 2017 for å sette ny årsnedbørsrekord ...
God kveld fra NSB regiontog retning Dombås. Jeg skal av om 10 min på Gardermoen klar for årets siste flyturer. Helsinki venter i kveld, ser fram til en flytur nå, er jo over 1 måned siden sist... OSL virker å være ok i rute i dag med ikke altfor avskrekkende forsinkelser, og snøværet har gitt seg så satser på vi kommer oss avgårde ca i rute! Nyt kvelden folkens
Hvilken regnrekord? Sleng en gratis tur i F på bordet og jeg hadde takket nei til fordel for en tur i byfjellene.
Så herlig optimistisk En slik holdning vitner vel egnetlig om at du er tilflyttet bergenser og ikke innfødt..
Er nok født og oppvokst i Bergen .. flyttet derfra i 1972 og flyttet tilbake i 1992, begynte å reise mye i jobb 1993 og sluttet i 2017 ..