Nesten så man må si «Velkommen hjem» til @Eddie47 Over fjellet får vi dere på en eller annen måte uansett, men selvsagt helst med Bolaget... Her i Nidaros er det straks Egg&Bacon før hjemmekontoret åpner Ha en fin dag i disse Corona-tider...
God morgen fra hjemmekontoret! Begynner å komme inn i rutinene nå. Stå opp, sette på kaffe, spise frokost, gå opp trappen, være på jobb. Skrittelleren sliter seg ikke ut, akkurat.. Det gleder meg å se at @Eddie47 er tilbake i hjemlandet! Sitter vel på flyet akkurat nå, og snart får vi se et bilde av Bergen? i denne tråden. I går avbestilte jeg aprilturen til AMS, da platemessen jeg skulle på er avlyst. Det betyr at det ikke er noen flytur på meg før i september. Kanskje. Jaja.. solen skinner!
God morgen fra Sandefjord. Jeg er forsatt frisk og det er sånn det skal være. Nå håper jeg at denne Coronaviruset roer seg litt ned. Det er ikke så mange planer idag. Det blir å sende inn noen sider fra Bachelor oppgaven idag til veileder. Det er vel noe av det mest interessante som som er planlagt idag. Ellers ha en coronafri torsdag
God morgen fra nyetablert homeoffice i Molde. Med tanke på selvbeskyttelse (paranoia er stort disse dagene) har jeg tømt kontoret mitt i går kveld. Ikke langt fra senga til spisebordet (som er plassert slik at man kan slå på TVen - men det er alt for mye deppa program for tiden). Fordel - ved siden at man unngår smitte fra andre som kanskje ikke holder seg til anbefalingene er, at det dtår 6 flasker Single Malt bare 150 cm under, skulle det være behov for intern desinfelsjon Men google assistant er ufin... påminner meg at flyet OSL - CPH er kansellert, men den til Shanghai går som planlagt
God morgen fra karantene belagt Viken. Et barn hostet på skolen, ble haste innkalling til ekstraordinær møte, var en pappa fra "høyere klasse" av samfunnet som hadde gått bananas... Da alle så på meg(jeg er lavere klasse) for råd, var det meget enkelt: Er man syk, SITTE HJEMME!!!!!!!!!!!!!! Da var møte ferdig... Krona daler...Jern ERNA, hva driver du med??? Olje fondet krymper... Sentrabanken må reagerer igjen... Opphev sanksjoner og la Norge AS blomstre igjen... Vil flyyyyyyyyyyyyyyy igjen...Men det spøker for sommer ferien også... Hvor er all flyskammen blitt av? Er sørgelige tider... @Eddie47 snart hjemme?
Så bra at du nesten har kommet deg hjem @Eddie47! Har var det en litt tungstartet dag. En eller annen tulling fant det nødvendig å ringe meg rett før kl 3, rakk ikke å ta telefonen og vedkommende ringte ikke tilbake, men det kom ikke søvnkvaliteten til gode. Samboer skal på senvakt i dag, og da jeg kom tilbake fra hjemmekontoret for å hente litt mer kaffe på kjøkkenet (jo, har også en nespressomaskin på pulten, men når det er en full kanne på kjøkkenet så er det jo greit å ta en liten tur) "klagde" jeg litt over hvordan pendleturen min hadde vært med sur bussjåfør og slikt. Hun syntes ikke synd på meg, for hun må faktisk pendle (med bil riktignok). Jaja, malplassert humor er det vel for tidlig for tydeligvis. Ha en bedre dag!
God formiddag fra Trondheim. Her er dagens skole ferdig og guttene får «langfriminutt» Tar turen til Stjørdal etterhvert for å handle inn og gjøre huset til opphavet klart til hjemkomst - forhåpentligvis i morra dersom det ikke skjer flere kanselleringer ( de er p.t. i London) Ha en trivelig torsdag
Det fine med å være permittert er at man har tid til å sitte noen timer i telefon. Men kundebehandlerne til BA er veldig hjelpsomme da, når man endelig kommer igjennom. Og velkommen hjem, @Eddie47 ! Ikke la noen nyse på deg på Bybanen så nærme mål!
Skulle vært i Tyskland og Polen i pinsen ., Sammen med doktoren og hans kone .. men hun jobber fortsatt i helsevesenet og hun får kanskje ikke lov å reise ..
Reise forbud så det holder... Dere må nok reisen uten hans kone...Hvis ikke venter bøter, mulig fengsel og mulig tap av arbeids forhold...(har det skriftlig fra høyre instanser)
Oljefondet har økt med hele 1.200 milliarder de siste to døgnene. Tirsdag morgen: 9.300 milliarder kroner Onsdag kveld: 10.080 milliarder kroner Torsdag morgen: 10.500 milliarder kroner Kilde: E24