God ettermiddag fra den Arktiske hovedstaden som det idag snør i. Men som flere har nevnt så er det TTT altså Trippel Trumf! Så ha en flott torsdag og en god handling til alle
At sunnhetslotteriet er over hadde jeg ikke fått med meg. Så jeg må vel takke for infoen selv om det var en nedtur. Jaja, jeg vant tre ganger, så jeg er kanskje ikke den første som burde klage. Håper det er noe som kommer tilbake igjen.
God ettermiddag fra Larvik! TTT gjennomført mellom 08:00 og 08:30 idag tidlig. Hadde en lang prat med kassedamen på Kiwi om hvordan var det å jobbe i butikk om dagen. Hun likte seg best i kassa men ikke ut i selve butikken. Det var så mange som ikke tok hensyn og gikk helt inntil henne hele tiden. Når man jobber der 8 timer om dagen og sikkert kommer borti flere hunder hver dag skjønner jeg det ikke er noe gøy. I kassa har de iallfall pleksiglass. Imorgen blir det fri ettersom jeg er permittert 60%. Klarer ikke helt å jobbe tre fulle dager og to fri så da fordeler jeg timene på fire dager. Langhelg er aldri feil. Fikk forresten nei fra SAS på å endre bookingen min til HKG. Har jo tidligere fått endret en ren SAS FP-booking til å bli en *A via TPE. Har dermed betalt 60.000 poeng for t/r HKG med *A. Ønsker nå å flytte TPE-HKG til dagen etter (likevel innenfor 24 timer på TPE) men siden dette er en "frivillig" endring vil ikke SAS gjøre det uten å trekke meg 165.000 poeng istedenfor de 60.000 jeg er trukket fra før. Det som er synd er at jeg ringte en agent på mandag som fikk ja fra Eurobonus support til å booke om uten å trekke flere poeng men så måtte jeg i møte før vi ble klare med endringen. Men da jeg ringte inn igjen på tirsdag fikk jeg nei. De sa også de skulle sjekke hva som hadde blitt sagt på mandag men så fikk jeg en SMS senere på tirsdag der det sto at det ikke ble snakket om noen poeng på mandag. Det er direkte feil! Rakk ikke å ringe de igår men det blir en samtale før kl. 17 idag (Eurobonus support stenger visst da). Alt jeg vil er å endre en flight til et senere tidspunkt, noe som IKKE gir SAS noen større utgifter. Jeg betaler selvfølgelig 150,- i endringsgebyr men ikke 105.000 poeng mer ...
God kveld fra en solrik hovedstad. Her har man akkurat vært ute og fylt opp trumfkontoen, fint med trippel trumf Ellers har det vært enda en dag på hjemmekontor, men i morgen må jeg innom kontoret for å skrive ut og signere noen avtaler, så det er jo fint med en utflukt Nyt kvelden folkens
Ja, nyt kvelden, det som er igjen av den. Da blir det vel ingen reiser utenlands før sommeren er slutt etter det lille jeg har fått med meg av nyheter? Blir Svalbard også stengt til over sommeren?. Beklager dumme spørsmål; er inne i 5te timen av arbeidsøkt nr.2 i dag, løye dette at når det meste går på lavgir så havner man i situasjon hvor man (nesten) aldri har hatt det så travelt. Jaja, kom nå noen makrellskyer på himmelen sist jeg sjekket: edit; feil bilde rettet