Helt greit å våkne opp hjemme egen seng Nå venter innspurten før det blir påskeferie fra i morgen ettermiddag. Ha en bra torsdag - her på Østlandet er den faktisk over 8 timer lysere.
God morgen fra Nationaltheatret. Siste arbeidsdag, før ferien, er straks i gang. Kenya imorra. Ha en fjong en.
God mornings fra Sola. Det telles ned mot påskeferie . Aldri feil med ferie selv om jeg akkurat har hatt ferie... Her har jeg ellers styrt, ballert og har forsøkt å lest meg kraftig opp på KVS Tools og meld meg inn i BA Executive Club slik at jeg i det hele tatt fikk søkt opp turer i oneworld. Jobbdagen blir helt grei for alle trapper ned til påskeferie Ha en strålende torsdag.
Brillefin torsdag fra OSL. Nå venter AY i J til BKK for påskeferie. Blir der noen dager før turen går videre til neste stoppested. Ha en flott torsdag!
I min bransje er påsken midt i høysesongen så ingen lang ferie her nei. Heldigvis bare T-15 dager til neste tur med favorittpropellselskapet mitt! Ha en fin torsdag
God torsdag formiddag fra Asker og nærmere bestemt Thon hotell Vettre. 4 timer til med møte her (inkludert en god lunsj) før det er på tide å reise hjem. Er litt redd for den folkemassen som nok møter meg i sikkerhetskontrollen på OSL, men satser på at køen i fast track ikke er så ille. Ha en super dag
En god torsdag har blitt ennå bedre dag og igjen er det SAS som bringer godfølelsen fram Hyggelig med ingen foran seg på fast track, mens tullekøen hadde 9 minutter kø i følge tavlen. En tur innom servicesenteret gav meg plass på et tidligere fly og sete 1F Og sist, men ikke minst så er jo dette et hyggelig skilt å se: