Leser jeg. Men mitt aller første spm var ikke rettet mot at man får oppgradert for 500 poeng. Skrev jeg det? Det var et vennlig spm hvorfor folk oppgraderer i det hele tatt, med normal pris/poeng når man uansett har fordelene. Er det bug og man får det til 500 poeng. Seff, ja takk og alt det der. «650 poeng mer står fortsatt ikke i stil med en oppgradering som koster noen tusen poeng spør du meg. » Jezez... les selv.
Det virker litt som at i din verden så har alle diamantkort som reises inn på en to tre på arbeidsgivers regning Mulig du ikke har fått det med deg, men man har ikke de samme fordelene med kun gullkort. Enig i at 5000 poeng ikke er verdt det med mindre man har flere poeng enn man får brukt, men man kan jo oppgradere for kontanter også. Og hvis man uansett har lyst på en Mikkeller eller to og kanskje en rødvin på en litt lenger flyreise....
I den verden vi går mot nå så trenger man knapt fly for å få diamantkort. Melde seg inn i 2-3 kredittkort så er man godt på vei. Så du tar ikke helt feil der likevel
Jeg er EBD og da ble dette boosted til 800 poeng ... synes det var en grei deal Kjøpe 650 for 500 ... Det triste er at jeg "ramler" ned til gull neste år og det er utrolig leit .... men på den annen side så trenger jeg hverken å fly eller ha kredittkort for å ha gull til de putter meg i kassen og svir meg av .... Sånn er livet ... diamant tar slutt en dag ... men tenker å bruke gullkortet aktivt de neste 25 årene ..
Så kan du jo spørre deg om Eurobonus lever i beste velgående om 25 år.. Kommer Lufthansa til å gi oss evig-senator om vi har evig-gull.... ?
Uansett skal jeg nyte det så lenge det er mulig ...jeg har definitivt ikke tenkt å bekymre meg om de skjærene i sjøen som muligens kan komme en dag i ubestemt fremtid ... Den type "tenkte fremtidige problemer" har jeg mor til å ta seg av ... "Du kan da ikke bestille flybilletter så lenge på forhånd, man vet jo aldri hva som kan skje?????" Gleder kan du velge, skuffelsene kommer av seg selv. I alle fall er det sikkert en overgangsordning ....
25år er veldig lang tid, ein kan like gjerne spørje om Lufthansa vil leve i beste velgående eller i det minste den formen dei har nå. Det blir jo færre og færre legacy selskap for kvart år som går.