God torsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 18. sept 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra bryggekanten i Arendal. Snart frokost før det bærer mot Stavanger og åpningsfest på Clarion Hotel Energy. Ha en fin torsdag du også!
     
  2. PettR

    PettR パイロット

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Morn fra meg og brødskiven med leverpostei, vi sitter å halvsover på kaia.
    I dag skal man ordne hundrevis av småting rundt i osloland, vi få se om jeg rekker alt. Sto og siklet på en rimowa utenfor den butikken igjen i dag. Nam!

    Ha en fin en!
     
  3. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra toget til Oslo.
    Skal i dag forsøke å selge et varelager. Blir ikke lett, så håper jeg har noen skjulte talenter som selger.
    Ønsker alle en riktig fin dag!
     
  4. KristianSk

    KristianSk Veteran

    Innlegg:
    1,712
    Likes mottatt:
    1,998
    Bonuspoeng:
    113
    Hva slags type varer kan man fylle dette varelageret med? ;)
     
  5. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    God kveld fra Waikiki, her har man hatt et lite Fly og Is-te i dag, det er vel 30 aar siden "Martinsen" og undertegnede raste rundt paa Fornebu. De av dere som rakk aa lese Fornebu Leeks paa et annet forum (foer BI Mafian forboed slikt) vil kjenne igjen "Martinsen" - uansett artig aa treffes, Martinsen jobber ennaa i "bransjen" hos Hawaiian som hver dag beviser at man kan gjoere ting anderledes enn Kjos og fremdeles tilby like gode priser som Kjos.....ellers har jeg funnet ut at vi har en kunde her ute som flyr 737-200 hmmmm..... riktignok Cargo - det har ikke stoppet en entusiast saa langt - klapp seter er som skapt for slike som oss....ha en god Torsdag ?
     
    wilhelm and tommy777 like this.
  6. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bergen!

    Siste natt på Augustin unnagjort, og er relativt fornøyd med det. Hotellet er ikke det det en gang var dessverre, men vinbaren er fremdeles en av byens beste.

    Ha en strålende torsdag!
     
  7. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Strålende torsdag etter en god natts søvn, faktisk så god og lang søvn har jeg ikke hatt på lenge. Deilig.
    Klar for en del videomøter med kolleger fra inn- og utland. Og så må jeg vel få gjort ferdig støpingen av muren utenfor. Det er bare meg det kommer an på!
     
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Grdumpf fra det Sørlandske!

    Her har man karret seg ut av senge og kommet seg på jobb. Trøtt som en strømpe.
    Har besluttet meg for å ta en fridag i morgen. Så dette er ukas siste arbeidsdag. Skal bli greit å ta inn litt søvn igjen.
    Ellers skjer det ikke stort!

    Åja. God helg!
     
  9. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    Heisann KristianSK.
    Jeg burde ordlagt meg litt annerledes der. Det er varene til å ha i bygge som skal selges. Føler meg som "The Liquidator"(tv-serie) :oops:
     
  10. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,784
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag fra Sola, etter tre travle dager, trodde jeg dagen i dag skulle bli rolig, men nei, det endte med it rotterace.
    Nå har ting falt litt på plass og jeg begynner å bli meget klar for fredag og vinlotteriet, hvor jeg har stor tro på suksess.

    Ha en fin en :)
     
  11. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Lastet akkurat ned noe som heter PhoneClean i ren desperasjon da jeg har altfor mye systemfildritt på både iPad og iPhone .. Og dæven som det funket! 3.56 gb fjernet fra min 16gb padde. Genialt !!!! Koster 20 daler, men det var det verdt!

    Fin morgen her i vestsørøst. Døren til terassen er åpen og bikkjene løper lykkelige inn og ut.
     
  12. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God lunch fra Chicago. Her koser man seg i finværet, sol og 19 grader ute.

    Skulle egentlig være ombord en 777 akkurat nå på vei over atlanteren, men slik gikk det ikke. Like greit siden det er mye å ta tak i her.

    Fikk hele 1000 daler hos United som plaster på såret etter gårdagens strabaser, men de nektet å refundere change fee hos BA og togbilletter. Godt at man betalte med ett kort som dekker slik moro og får mesteparten tilbake ;)

    Vegas i morgen der man linker opp med noen medforumister. Blir nok en øl eller 64 ;)

    God aften til deg!
     
  13. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God eftan fra UA1595 øst av Savannah!

    Da er kursen satt hjemover med beregnet ankomst sånn midt på dagen i TOS i morra.
    SAS kuka det litt til da de ga meg bekreftet poengoppgradering på SK 908 i dag, i farta hadde de fjernet kupongen for MIA-EWR når de reissuet billetten så jeg fikk ikke sjekket inn online på United.com i går. En telefon til +4791505400 ved midnatt norsk tid med EBD status fiksa biffen dog.

    Litt bumpy her utenfor kysten, men kaffen holder seg i koppen. Forresten ikke mye å skryte av Snack Shopen til United for en flight med rutetid på nesten 3 timer. Da er faktisk SAS bedre.......

    Tror det blir litt mat på Terminal C på EWR før man begir seg over til B og SAS loungen, eller kanskje man skal prøve seg på Senator loungen.
     
    SASlovah4evah liker dette
  14. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Men bonuspoeng fikk du vel??:eek:
     
  15. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Har ikke dukket opp foreløpig, men så ble jeg booket om til neste måned da.. Tipper de ikke dukker opp før selv om jeg fløy over 3500 miles totalt :p
     
  16. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Er vel ikke mye poeng for Chicago-Chicago :p
     
    tommy777 liker dette
  17. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Nettopp
     
  18. Roger

    Roger Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Ah, the memories! Håpar ikkje de var innom alt dette i første time. Lykke til!
     

Del denne siden