God torsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 25. sept 2014.

1. EB

EB Forum Kaptein

Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen alle sammen. Ny dag venter med møter både ute og inne. En nær og kjærkollega slutter etter 19 år og i ettermiddag skal det markeres - blir rart. Ha en fin torsdag!

2. PCR

PCR Senior Medlem

Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Morgon från Uppsala,

Hemmakontor idag. Det behövs av flera anledningar (efter 3 timmars sömn är jag inte trevlig att ha på i närheten. . Skall väl vid någon tidpunkt accelerera jakten på nya utmaningar också så får vi se vad det leder till, förhoppningsvis någonting bra.

Where's my coffee!!?

Cecilie and SASDC8 like this.
  3. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Morn fra Olja også!

Sitter på lugaren etter nest siste nattskift for denne gang og hva ellers gjør man enn å surfe på nettet etter inspirasjon til neste reise... Enda godt at man har fri 8 måneder i året! Ha en strålende torsdag folkens!

tommy777 liker dette
  4. SASDC8

SASDC8 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø!

Så helt sykt trøtt for tiden, og i dag trengte jeg 5 minutter med kjølig vann i dusjen for å våkne...

Det kan bare bli bedre, og det er tross alt torsdag :)

Ha en bedre dag!

5. Kjakan

Kjakan Let There Be Dragons!

Likes mottatt:
    951
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Lisboaog Holiday Inn Continental. Flott kveld i går med gode kolleger, pizza og øl. Flott temperatur også med T-skjorte også på kvelden. Kan like det.

I dag blir det workshop og strategisamling med mine lederkolleger fra de andre Nordiske landene. Håper både frokosten og de andre måltidene her er bra!

tommy777 liker dette
  6. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,255
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Bryne, lokal uttale noe i nærheten av "Brynø".
    Privat møteaktivitet her før vi starter på de ordinære gjøremål.
    Snart helg, så ha en god torsdag :)

EB liker dette
  7. Bizflyer

Bizflyer Veteran

Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra det Sørlandske!
    Solen skinner og temperaturen var 2 siffret da jeg kjørte til jobb i morges.
    Nok å ta tak i på kontoret i dag også. Satser dog på å ta fri i morgen. Har en del avspasering til gode, og det er jo bare 3 måneder til jul. Så det var det med å rekke å ta dem ut.
    Hadde jo egentlig tenkt å reise bort for helgen, men da lottoutbytte i går ble heller magert måtte det desverre utgå med høye kneløft!
    Ellers ingen store planer her. Får prøve å skrible litt mer på noen bonusfeber artikler i kveld igjen.

EB liker dette
  8. PettR

PettR パイロット

Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra Oslo.
    Har nå trasket rundt i byen en stund for å finne ut om noen butikker har 128gb iphone 6 inne til nattlanseringen. Men nei.
    Da blir det enten å hente en forhåndsreservert på spaceworld i morgen ettermiddag, eller se om telenor klarer å levere en på formiddagen.
    Spennende!

John in The Tower and EB like this.
  9. tommy777

tommy777 Founder

Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. Grått i dag, men 18 varmegrader.

Vi bor i ett nytt byggefelt og nå som alt er solgt, skal byggeherren legge ett lag til med asfalt. Før det, skal skadde fortauskanter fjernes og nytt skal legges. Det arbeidet startet mandag og kl 0700 hver dag og pågår ut neste uke :/. Heldivis var fortauet foran vårt hus ikke skadd så vi får bilene inn og ut.

Overveldende mye å gjøre for tiden og i helgen er det ett pakkfullt FTU her i Chicago, så tid på sofaen får vente en uke.

Ha en fin en ;)

10. LN-MOW

LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Tror ikke det er den mest populære modellen .. fikk først forespeilet levering 15/10, men så plutselig tikket det inn melding mandag om at den var levert til Fedex ... Så jeg ser for meg at tilgjengeligheten i butikkene kan være dårlig foreløpig.

11. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    Dagen beste grunn til å reise First class:

Boardet BA6 i Narita i dag, og er egentlig sjelden fysen på så veldige middager og kaviar og sånt søl. Så når dama kom bort og spurte hva jeg ville ha så sa jeg rett ut at: "What I actually want is just a sandwich. Perhaps a little fruit and cheeses to go with it. And enough wine to help me sleep. I don't really care which one as long as it's red. And in my dream you would turn that Chair (peker på en ledig stol) into a bed for me."

Dama bare ser på meg litt. Så smiler hun og svarer: "Know what? I like your style, darling. I'll see what I can do."

10 minutter senere var stolen jeg pekte på lag om til seng. Jeg hadde en tallerken med en brødskive med varm bacon på og en tallerken med litt ost/kjeks og noen druer. Så fyllte hun tre glass med rødvin til meg. Beste flighten på lenge. Sov som en stein og fikk kaffe og en panini før landing i London.

Med andre ord en fin-fin tur hjem fra Tokyo, og god kveld fra Fnatstadbraathen.

Scandi, Islending, Jørgen and 2 others like this.
  12. PettR

PettR パイロット

Likes mottatt:
    395
    Bonuspoeng:
    63
    Jepp, sånn ser lagerbeholdningen til eplehuset i sentrum ut før lanseringen :rolleyes:

F4YJt9C.jpg

13. peterfox

peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    I LIKE - "@Fnate" - style, fant-atsisk at BA fortsatt har samme standard på crew, husker perioden som "Sheriff / Flight-Dispatcher" i CPH.
    Med litt god service til CSM - var det alltid en hyggelig "carry-home" bag med ett par flasker bobler (Gul Jomfru)....

Fnate liker dette

Del denne siden