God torsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 09. okt 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra København og Skt Petri. Ut på en treningsøkt før morgenmad og en dag på vårt danske kontor. Kundemiddag i kveld. Ha en dejlig dag!
     
  2. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra Bodø!

    Ekstrem vakker soloppgang ute nå, så en fryd å kjøre Ducati til jobb i den :) Siste dag denne uken med opplæring i nytt system, før jeg tenker det blir tidlig helg rundt klokken 1530 i dag :)

    Ha en vakker torsdag!
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Mårnings fra det Sørlandske!
    Må bare konstatere at Sørlandet er nyvasket denne morgenen. Det høljet ned i natt, men så lenge det kommer om natten og ikke som snø, er det helt greit.

    Gikk på kontoret i dag siden Norsk Tipping gjorde en feil i trekningen i går så de 162 millionene ble ikke mine denne uka. Men kan jo like gjerne ta dem neste uke. Da har de sikkert vokst litt til.

    Forøvrig kan det informeres om at tirsdag kveld landet en Airbus 380 fra Emirates for første gang i Manila. Samtidig flyttet Emirates over til den nye terminal 3. Første flighten hadde filippinsk kaptein og til og med den filippinske presidenten hadde møtt frem for å ønske velkommen. Så det var nok stor stas i den gården.

    For de som måtte være interessert: http://www.mb.com.ph/nice-landing-at-naia-for-first-filipino-captain-of-emirates-a380/

    Fortsatt brillefin torsdag ønskes.
     
  4. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Regn i Oslo, men fikk to nye bonuskort i posten i dag, og en bonussjekk fra Trumf på 450 kr. :)
     

    Attached Files:

  5. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    SASlovah4evah and Fnate like this.
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. Travel morgen, men nå blir det en 10 minutters breather med Henning til Houston før den første telcoen av mange starter.

    Kjør på!
     
    Fnate liker dette
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Denver. Sov bra lenge idag (hadde litt forkjølelse i kroppen), men har mer eller mindre fått gjort unna morgentrening på rommet.

    Ellers vil jeg si at "profiling" går helt over stokk og stein her borte. Hadde med litt venner og kollegaer på The Palm steakhouse i Denver igår.

    - "I have on file that you seem to like booth's Mr. Fnate. Is that correct?"

    Jo, så klart var det korrekt. Jeg går dit i blant, men er jo ikke akkurat stamgjest. Vel, vel... Var jo fint å få booth.

    Nå skal det ihvertfall settes opp messe. Ha en fin dag
     
    tommy777 liker dette
  8. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,840
    Likes mottatt:
    1,922
    Bonuspoeng:
    113
    Etter en ukes messekjør i Paris er jeg sjeleglad for å sette fot i moderlandet igjen, det er ingen tvil om at det er franskmenn som står for organiseringen i helvete. Man slutter ikke å bli overrasket over hvor inneffektivt ting kan gjøres eller hvor dårlig organisert det er. Sist i dag med en 2 timers forsinket SAS flight fra Paris pga mangel på busser til Remote parking. Jadda. Fin medvind ga oss likevel en rekordrask 1 t 40 min på CDG-OSL.

    Ellers er det jo natt og dag å fly i Plus før og etter kl 16 i Europa, steike så dårlig mat før 16. Begikk kardinalfeil og bestilte pizza, steike for et uspiselig produkt, blir nødt å gå i terapi for å komme over denne. Nedover på mandag var det fin-fin middagspakke etter kl 16, jeg synes denne serveringen er veldig kurrant.
     
    tommy777 liker dette

Del denne siden