God torsdag morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 30. okt 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen ønskes deg fra hovedstaden. Dagen begynner med et kundemøte i Asker - som jeg håper varer lenge nok til at køen er borte når jeg skal inn på kontoret. Ettermiddagen byr på en treningsøkt enten ute eller inne. Ha en flott torsdag!
     
    tommy777 and Fnate like this.
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra toget inn til kontoret. Siste bortekontor denne uken. I morgen er det ekte gjemmekontor.

    Krysser fingra for at kaffen er klar

    Ha en fin dag
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,813
    Likes mottatt:
    3,013
    Bonuspoeng:
    113
    Gudd meuning fra det Sørlandske!

    Deilig med en god natts søvn i egen seng. For første gang denne høsten var det is på bilen da jeg kom ut, så det må ha vært en kjølig natt. Weissbier kassen jeg har i baggasjerommet var jo deilig å kald, så jeg var nesten fristet til å ta meg en skål. Men det får nok heller vente til etter jobb.

    For jobb er det i dag også. Bare halv dag på kontoret før man har et tjenestlig ærend på Kjevik, så kanskje man også får sett et fly eller to....

    Ellers er det styremøte i kveld, og vips er det vel plutselig fredag.

    Hepp hepp!
     
  4. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Good mauning !! Sen møtestart i Budapest gir god sløvemorgen. Lang frokost med hyggelige kolleger fra diverse flyselskaper og interpol før det blir litt mer sosialisering. Hard seng, men for bare to netter får det gå..

    Men først en liten powernap for å bli kvitt siste bit jetlag.
     
  5. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God "noon" fra Oslo. Går gjennom mailer som har blitt liggende etter to dager med møter i Riga. Begynner vel å komme ovenpå nå, så resten skal skuffes unna før et par småmøter i ettermiddag.
    Må også stikke innom fattern og fikse nettet hans som ikke har virket godt på en stund. Må nok ha en prat med "Stjelenor" og sikkert ny router. Så får vi se. Ellers er ny eksospotte til konas bil bestilt og må byttes i kveld. Får se om vi klarer det uten for mye strul.
     
  6. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag, her er det jobbing, jobbing, jobbing, men akkurat nå er det kort kaffepause. Siste dag før siste dag før helgen, og i morgen etter jobb evakuerer man heimen og finner en øl eller fem en plass så man slipper all tiggingen.
     
  7. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    AndersB and tommy777 like this.

Del denne siden