God torsdag morgen fra hovedstaden. I går kveld gikk jeg på en moderat smell og anskaffet meg en ny telefon. S8+.. Strålende smell føles det som, og første forumpost er nå ferdigstilt med glans. Ha en strålende dag, ny mobil eller ei..
God morgen fra Trondheim Her ser det faktisk ut som det blir bra vær idag, hadde iallefall ikke regnbukse på når jeg kjørte motorsykkelen til jobb i morres... Litt mer jobb enn planlagt idag, da jeg har en stor bunke med fakturaer som skal distribueres til div. forsikringsselskap Ha en strålende dag
God morgen fra hovedstaden. Tur nr 89 for kvalifiseringsperioden om noen timer, nr 90 følger like etter. Hvert år tror jeg dette blir det siste som Diamant, men den gang ei. Blir godt over 100 dette året også. Ha en riktig så fin torsdag, måtte den tilbringes på et fly
God morgen fra Østlandet! Det dryppet litt da jeg gikk ut døra, men håper det blir sol og sommer utover dagen. (Selv om det nå går mot mørkere tider..) Lite reiseaktivitet fremover, så jeg rydder i Trumf, Viatrumf, Elkjøp etc, så jeg har kontroll og oversikt før høsten kommer med mer reiseaktivitet. (Blir sikkert booket en tur eller to i løpet av sommeren også) God torsdag! Snart helg!
Fritt sitert fra meteorologen på NRK Hordaland i dag: "..... værutsiktene for tiden fremover tilsier at man bør bestille seg en sydentur!"
God torsdag frå Aust-Finnmark! Var ute og lufta nabobikkja i går og møtte på store snøfonner, regn og +4. I tillegg har sola snudd og vi går mot mørkare tider igjen. Vel, det største irritasjonsmomentet er EB-poeng frå januar (Amex og WF-flyging) som til dags dato ikkje har komme inn på konto (har etterlyst dei). Elles har ein vel ingenting å klage på Ha ein fin-fin dag!
God formiddag fra Tromsø! I morgen flytter jeg sørover (til Bodø, i første omgang), så pakking og vasking av hybelen står på programmet i hele dag. Etter min første klappsetetur på mandag pratet jeg med pappa her om dagen. Samtalen gikk som følger: Pappa: Hørte du var å fløy med FlyViking. Meg: Ja, det var kult, første gang i klappsete. Pappa: Jeg fløy med F16 forrige uke. Skikkelig baksetetur. Meg: ....
En bra dag! Akkurat mottatt enstemmig seier i en prinsippsak jeg hadde om elbilparkering. Kommer nok i media straks den er rettskraftig. Det mest spennende på tapeten i dag er at jeg skal på biblioteket og låne en bok om tvungent psykisk helsevern ifm en trist sak for en klient. Det er en relativt stor andel av befolkningen som har eller får psykiske lidelser gjennom livet. At det samme gjelder enhver gruppe som feks medlemmer her burder ikke overraske, verken teoretisk eller empirisk. Til alle friske- dere er heldige, og til alle mer eller mindre syke- selvom man makter å erkjenne det eller ei- god bedring. -og til alle; ha en fantastisk dag Edit: er vel kanskje på tide å planlegge noen flere bonuseventyr og
Da var det torsdag ja, og jeg våkner opp i London. Nå er siste USA tur gjort for denne siden av sommeren. Nå er det på tide å overlate flyplassen og lounger til svette turister i slipperser og singlet. Nesten 4000 Tier points er flydd inn, mye champis er blitt drukket og mange kule steder i Amerika er besøkt. I løpet av sommeren vil nettsiden min bli oppdatert med masse tips og erfaringer fra min ralling rundt i Amerika. God sommer kjære Amerika, vi sees igjen i august.
Ikke fullt så spennende. Dreier seg om tverrparkering for de minste (Reva/Buddy). Enig- har gått gradene med S 5-6-7-8 her og. Aldri brukt iPhone og skjønner ikke hypen.
God kveld fra Oslo. En grei arbeidsdag hvor man har tilbrakt mer tid på tog enn på jobb. Tur til Lillehammer for å holde foredrag i dag, gav 2,5time på Lillehammer og tilsammen nesten 5 timer på tog, ganske grei arbeidsdag med andre ord... ihvertfall når man synes det er fint å sitte på toget og se landskapet suse forbi. Nå er man vel hjemme i hovedstaden og i morgen venter en kontordag hvor det vel bli brukt en del tid på å rydde i litt av det jeg ikke fikk gjort i dag pga. utflukten. Jaja den tid den sorg, og snart er det helg.... selv om deler av den også skal tilbringes på jobb da Nyt kvelden alle sammen