God torsdag. Setelotteriet omtalt tidligere i uka fortsetter. Nå er rad 8 igjen flyttet til plus og er tom. Er skeptisk til å booke det, men mulig jeg må. Vi har fått en nabo i 7 E og i tillegg falt 7C ut? Så den røyk også.. Aldri vært borti så mye kaos for et setevalg før.. Håpløst.. Ha en strålende dag, forhåpentligvis med mindre i-landsproblematikk enn her..
God morgen fra Bærum! I dag skal jeg på jobbintervju, det kan bli spennende. Har ikke drevet med sånt på veldig lenge, og merker jeg er litt smånervøs I følge YR skal det bli vått i dag (men på ingen måte like vått som Bergen i går..). Når er denne turen din, @Are ? Jeg har ikke måttet bytte seter siden tirsdag, og håper rad 7 forblir i Plus. Det er risikosport å sette seg på siste Plus-rad! Vanligvis setter jeg meg midt i Plus, men siden turen ble flyttet på kort varsel var det noen andre som hadde valgt seter før meg.. Enn så lenge har jeg ledig midtsete(!).
Lørdag.... Og pga infant kan vi ikke velge alle seterader heller.. Hadde valgt langt frem om mulig, men alle midtgangseter var tatt for lenge siden .. Lykke til på intervju
Sunnfjordingen er attende i Sunnfjord etter to dagar i hovudstaden. Godt med Sumo-sushi, men endå betre å vere heime att. Berre so synd vi ikkje har EB-opptening på kaffimaskinene på jobb. Lukke til på intervju, @holmen
Mornings fra regnbyen. Neste uke vendes snuten mot Oslo. Mtp at jeg var et par dager gammel sist gang det regnet like mye september i Bergen (1986), blir det ikke like vemodig som en skulle tru. Ellers røk et par avios i upgrade til CE for turen til LHR i November. Ble alt for fristende med ny catering og greier Lykke til med jobbintervju @holmen
God morgen fra hjemmekontoret rett utenfor OSL. Mye av dagen har gått med på å lete etter F billetter til BKK for i morgen. F fra MUC og CDG er ledig men kommer meg ikke dit i tide. Også på utkikk etter å endre returen, har TG F BKK-LHR men der har det vært 777 isf 380 de siste dagene så er litt skeptisk.
God formiddag fra Trondheim Her var det faktisk oppholds da jeg syklet til jobb i morres, men regntøyet er med iallefall...tror ikke noe på at vi har oppholds i hele dag... Allidrett med litjmann i ettermiddag og deretter .....ingenting !!! YEEEEIII Ha en skikkelig bra dag
God morgen fra Nordens Paris Her er det litt regn og pengene fra reiseregningen har kommet inn på konto. Også ikveld blir det å bestille min første MR tur med SAS i November (ikke det at det vil få stor uttelling på bonus) Men ellers er det bare 20 dager tik jeg skal fly neste gang. God flytirsdag til de som skal fly idag eller har flydd idag og god torsdag til alle dere andre
God formiddag fra CPH på vei til Gdansk på jentetur . Spa, shopping, prosecco uten å dra på ektemenn som av en eller annen mystisk grunn ikke deler våre interesser.....De kan heller dra på øl-tur for seg selv.
God eftermiddag fra det nyopprettede lagerkontoret på Lørenskog. Her avsluttes straks dagen og kursen settes retning OSL for en liten tur med DY til BUD i kveld. Blir en litt oval helg, hjem med siste fly på søndag. Skal feire en god kompis som fyller 69. Limmo er leid, bord på Pampas er bestilt og som en liten overraskelse for "bursdagsbarnet" kommer også hans 2 døtre fra Nederland og et par andre venner fra Norge, men det får han ikke vite før han stiger inn i limmoen i morgen klokken 20:45. Litt morro må vi ha det.
Da var en reise til Manchester på 48t bestilt i November med SAS. Dette er tenkt som en ren MR tur hvor jeg egentlig bare bruker tid mens jeg venter på at uka skal gå. Første gang jeg har bestilt en sånn type tur, så dette blir gøy. Må se om jeg har adapteren min fra sist gang jeg besøkte Storbritannia i 2013.
Det er jo nesten slik at man får en mistanke om at noen driver gjøn med herren. Forhåpentligvis ordner ting seg til slutt. Litt seint, men tvi-tvi – eller vel overstått som kanskje er det mest korrekte nå Det er bare å ønske god tur! Ser brillefint ut Det er aldri feil med en tur til det anglosaksiske. Måtte det komme mange blanke, fine bonuspoeng inn på kontoen også *** Her i det østfinnmarkske har mørket senka seg og nabokatten (den som etter alle solemerker må inneha det edelsteinsbesatte pandionkortet ti mine gemakker) har installert seg i sofaen for å bedrive en grundig kattevask. Dyret har én hvit framlabb og én svart og mystisk nok ser det ut til at den svarte får den heftigste behandlinga i reingjøringsprosessen. Labben har vært svart i 11 år, så det er sikker like før det går opp for pelsdotten at det er lite å få gjort med det... Ha en god torsdagskveld, folkens
God kveld fra Oslo lufthavn, Dagens flyvning går sent og opp til Trondheim, så fort hjulene treffer bakken er det første flybuss rett inn til sentrum for å finne hotellsenga for noen timer på øyet. Morgendagen byr på møte og papirskuffing før jeg returnerer tilbake til Oslo-gryta. En en flyvende en, kveld og morgen.
Redd for at det ikke gjør det.. Har nå sikret 7AB+8AC .. av en eller grunn falt 7C ut og en eller annen gjøk har valgt det. I tillegg er det hele 4 rader hvor det kun er midtgang som er tatt.. Synes vedkommende sete-tyv i 7C kan ta seg et vindu et annet sted.. Lurer på om det finnes en teknisk besklrivelse på dette? Muligens noe som faller innunder OCD/mani? Seteforstyrrelse? Setebetennelse? Kan da umulig være normalt å bruke lenger tid på å snakke om seter og bytte de enn det j*vla flyturen tar .......... Skulle bodd i en Lufthansa-by så kunne vi bare blødd litt og gått garantert ledig midtsete.. koster å være kar, men da har man i alle fall ikke infarkt pga for høyt blodtrykk
Jeg er litt usikker på om torsdagen er god eller ikke, men det vil vel tiden vise.. Fikk tidligere i kveld en SMS fra SAS om at flighten min MIA-OSL i morgen er kansellert. Heiv meg relativt kjapt på gulltelefonen, med skype-out må vite, og fikk booket om SAS-biz-mastercardpremium-edition-bonusbilletten til LH-biz-via-FRA-og-CPH. Ankomst sluttdestinasjon, TRD, blir omlag tre timer seinere enn hva som var planlagt, og slik jeg leser kompensasjonsreglene bør det da være mulig å be om EUR 300 for kansellert-flyreise-hvor-man-blir-booket-om-og-ankommer-mindre-enn-fire-timer-senere-enn-opprinnelig. Og samtidig får jeg jo testet ut LH sitt biz-produkt i A380. Det mest negative er kanskje at jeg må levere leiebil tidlig i forhold til LH-avgangen, så det blir et par ekstra timer å slå ihjel på flyplassen, i tillegg til at jeg vel kommer til å få kuldesjokk ved ankomst Skandinavia etter fire uker i sola her borte ..