Mornings fra Trondheim Klar himmel og 2,9 grader her, litt frokost nå så blir det sykkelen til jobb igjen. Kun to dager til helg og «Elvegris»-tour 2019 Ha en nydelig torsdag
God morgen fra hovedstaden! Latterlig fet konsert på John Dee i går, og litt slitsomt å stå opp i dag. Men, det er jo snart helg! En liten oppfordring til alle, sånn på morgenkvisten: Jeg ser ekstremt mange biler med bare ett lys, sjekk at lysene på bilen funker. Og, hvis du sykler: ha lys på sykkelen.
God morgen fra OSL Gullstua. Litt tidligere opp i dag enn det som har vært normalen i det siste, men deilig å få lufta seg litt selv om det bare er en svipptur til Stockholm. Digger når setekartet ser slik ut (bortsett fra at jeg gjerne skulle sittet lenger fram selvfølgelig). Ønsker alle en strålende dag
Goooooooood morningsssssss fra Drammen, og om ikke så lenge.... fra Alicante... Kjære IF`ere Det er meget viktig beskjed: Lær å lytt til deres kropp, måle reisefeber temp daglig, ved alarmerende forhold, altså, smerter, ubehag, trykk i hode, trykk i bryst, nattesvette, redusert matlyst, redusert motivasjon, magesmerter, og feber. Da er du bitt av basillen og den herjer fritt i kroppen Eneste "lindre" behandling med kort,lenger og lengst holdbarhet i kronologisk rekkefølger: Handle på Kiwi 15%`rn Bægis og brus på Miss Gin. Mat og bobler på Sumo Kjøp av fly billetter i poeng givende Monkey Class Kjøp av fly billetter i poeng givende C Reservere en Award reise i C Kjøp av fly billetter i poeng givende F Reservere en Award reise i F Utføre betalt flyreise Monkey Class Utføre betalt flyreise i poeng givende C Utførte Award reise i C Utføre betalt flyreise i poeng givende F Utførte Award reise i F Mini kurer, å møte opp på en fly & øl/bobler... God tur i luften som på bakken.
Hoi fra Oslo Nå må det vel snart være helg? En ting jeg har merket meg med Oslo, er at det ikke er ett eneste sted som kan lage god sushi til en fornuftig penge.
God morgen fra Grenland. Jobbhelg i vente, men fikk hvertfall fornyet gullkortet i går. Kona fikk sølv
God morgen fra Hotel Königshof i Hamburg, et helt greit 3-stjernes hotell med grei beliggenhet. Ikke noe luksus, men det var heller ikke målet denne gangen. Om et par timer kjøres M240'en tilbake til SIXT og turen går hjem igjen via CPH og ARN.
God formiddag fra et Tromsø som er under store røykskyer. Russisk tråler begynte å brenne igår og da var det ikke lett å komme seg rundt på øya. Igår ble det et hasteoppdrag til Finnsnes i deltidsjobben men det ble en bomtur. Måtte legge ut for leiebilen så dermed ble det Eurobonus poeng! Idag blir det det litt jobbing også blir det et møte med kretslederen min senere idag men mellom det har jeg ikke planlagt mye. Men nå får de redusere røyken. Ha en god Torsdag om du er utsatt for russisk tråler eller ei
God formiddag fra det høstlige og regnfulle nord. Forretningsreisene og de private reisene har spredd seg fint utover høsten dette året. Ikke mange dager igjen til høstferie og tur til hovedstaden, og både adventstur, vinterferie og vårferie er planlagt. Da er det bare å få spikret sommerferien og supplert med litt kurs, konferanser og møter, så ser kalenderen riktig så fin ut Ha en fin fin dag!
Jeg har en fetter som er professor (halveis pensjonert) i ett eller annet økonomisk fag på et universitet i Canada. Han nekter konsekvent å spise sushi fordi han mener at produsenter og restauranter har for god margin .Men han har ikke bonusfeber, da
God morgen fra hovedstaden. Prøvde å være flink i dag så stod opp tidlig og tok en treningsøkt før frokost, vet ikke om det egentlig var så lurt for nå er man jo så sliten at man alt må hvile middag... Snart helg folkens!
God torsdag og snart helg! Første dag som EBG føles godt, det tok "berre" 20 år I EB-systemet før ein greide å kave seg over den streken. Årets andre CT er snart i boks og greit med poeng på konto, så då ligger det an til ein snarlig booking av ferietur enten i vinterferien eller til sommaren igjen. Ønsker alle ein fortsatt fin torsdag om det er i lufta, på sjøen eller på landjorda
Alt gikk bra frem til CPH, men der var det plutselig 25 min (som ble til 35 min) forsinket avgang til ARN. Så 55 min connection blir til 25 min, flyet til OSL går fra 3A så nå er jeg spent på hvor vi får gate. Som tidligere skrevet er ikke denne kroppen bygget for sprint...