God torsdag:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 28. aug 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God torsdag:) I dag ble det trikk/bane til sentrum - her i området blir man ikke helt enig om hva Ruters hvite skal hete. Bilen måtte hentes på Kolbotn på grunn av en veldig hyggelig og litt fuktig middag i går. Ha en fortsatt fin torsdag!
     
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Det ser ikke ut som om det egentlig er så vrient å poste i trådene, så feilen må være rettet...

    God morgen fra Cambridge, "Boston". Hjem i dag, men må først slå ihjel noen timer. Får vrenge innom Science Museum og litt shopping. Men hadde vært diggere om flyet gikk ca nå.

    Ha en fin dag.
     
    EB liker dette
  3. Roberto

    Roberto co-founder

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    227
    Bonuspoeng:
    43
    Bugen er bekreftet fikset. For alltid.
     
    SASDC8, Fnate and EB like this.
  4. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Høyner med å få til deler av et flyttelass per fly via Dubai.

    Her vaskes og pakkes det litt før jeg tenkte meg en tur ut i kveld. Ochzlo i morgen gitt.
     
    SASDC8 liker dette
  5. LN-TKP

    LN-TKP Medlem

    Innlegg:
    63
    Likes mottatt:
    61
    Bonuspoeng:
    18
    Dårlig ettermiddag fra 15A på LN-RPX mot København. Flybytte like før avgang som resulterer i at knyttnevetesten styker med glans. Også mange som har fått samme sete, så her er det småkaotisk.

    Håper virkelig ikke det blir flybytte på returen på søndag.

    Ellers så ser jeg frem til å smake på dansk kvalitetsøl ikveld. (Ikke Carlsberg eller Tuborg mao)
     
    Fnate liker dette
  6. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Bodø :)

    Etter tre møtedager i Oslo var det egentlig ganske så godt å ha en kontordag i dag. Etter å ha lest dagens VG syns jeg det ikke er noe rart at jeg har vært sjuk i det siste: http://www.vg.no/forbruker/saa-moekkete-er-hotellrommene/a/23282577/

    Dama til en kompis vant en fotballtur til England neste uke, men hun får ikke fri så gjett hvem så får påspandert tur for å se England vs Norge av Norsk Tipping? :D Ser faktisk frem til å ha Arne Scheie som reiseleder :p

    Ha en fortsatt strålende torsdag :)
     
  7. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God torsdag fra Helsfyr.
    Blitt litt lenger enn opprinnelig tenkt på jobb idag, man nå kan man endelig finne en av #Ruter's hvite - og sette kursen hjemover.
    Dessuten er det heldigvis helg for min del, noe jeg ikke protesterer på..

    Forsatt god torsdag.
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hmmm... Mannen i baren på Delta kantina i BOS sa at Bourbon&ginger-ale var eneste måten å overleve her. Det er en syykt kjip kantine, but when in Baaaaaston...
    [​IMG]
    Tastes like... Oouuff
     
    SASDC8 liker dette

Del denne siden