God torsdag I dag ble det trikk/bane til sentrum - her i området blir man ikke helt enig om hva Ruters hvite skal hete. Bilen måtte hentes på Kolbotn på grunn av en veldig hyggelig og litt fuktig middag i går. Ha en fortsatt fin torsdag!
Det ser ikke ut som om det egentlig er så vrient å poste i trådene, så feilen må være rettet... God morgen fra Cambridge, "Boston". Hjem i dag, men må først slå ihjel noen timer. Får vrenge innom Science Museum og litt shopping. Men hadde vært diggere om flyet gikk ca nå. Ha en fin dag.
Høyner med å få til deler av et flyttelass per fly via Dubai. Her vaskes og pakkes det litt før jeg tenkte meg en tur ut i kveld. Ochzlo i morgen gitt.
Dårlig ettermiddag fra 15A på LN-RPX mot København. Flybytte like før avgang som resulterer i at knyttnevetesten styker med glans. Også mange som har fått samme sete, så her er det småkaotisk. Håper virkelig ikke det blir flybytte på returen på søndag. Ellers så ser jeg frem til å smake på dansk kvalitetsøl ikveld. (Ikke Carlsberg eller Tuborg mao)
God ettermiddag fra Bodø Etter tre møtedager i Oslo var det egentlig ganske så godt å ha en kontordag i dag. Etter å ha lest dagens VG syns jeg det ikke er noe rart at jeg har vært sjuk i det siste: http://www.vg.no/forbruker/saa-moekkete-er-hotellrommene/a/23282577/ Dama til en kompis vant en fotballtur til England neste uke, men hun får ikke fri så gjett hvem så får påspandert tur for å se England vs Norge av Norsk Tipping? Ser faktisk frem til å ha Arne Scheie som reiseleder Ha en fortsatt strålende torsdag
God torsdag fra Helsfyr. Blitt litt lenger enn opprinnelig tenkt på jobb idag, man nå kan man endelig finne en av #Ruter's hvite - og sette kursen hjemover. Dessuten er det heldigvis helg for min del, noe jeg ikke protesterer på.. Forsatt god torsdag.
Hmmm... Mannen i baren på Delta kantina i BOS sa at Bourbon&ginger-ale var eneste måten å overleve her. Det er en syykt kjip kantine, but when in Baaaaaston... Tastes like... Oouuff