Good måååræææn fra solbyen! Borte bra men hjemme best? Ha en strålende dag, med eller uten injeksjoner...
God morgen fra de øvre veier i Trondheim! Om en studerer bildet så er det noen flekker i lia her som er uten snø - yaahhoo
Morn fra Oschlo. Fikk snurret i gang sykkelsesongen i går Litt igjen før grus-sykkelen får gjort nytte av grusveiene, men kommer seg der også. Håp for neste flytur i juni om ikke annet. Akkurat nå er tallet flyturer i 2021=2 Jaja, ha det kjekt
God morgen fra FBU Hjemmekontor i dag, med sjøutsikt. Måkene er ganske irriterende.. Nyt torsdagen! I Oslo skal det bli 12 grader, i følge radioen.
God morgen fra Flisbyen. Her var det en trivelig frokost med madammen i anledning at hun til en forandring hadde hjemmekontor. Jeg vil ut å fly
God morgen fra Sølvbyen. Sommerdag nr 2 er i gang. Det må nytes, så avspaserer gammel innarbeiding og drar på hytta i ettermiddag. Midtveis i vaksinasjonen, kun tre uker til kroppen kan sette full fres på antistoffene. Er likevel redd at Erna ikke vil jeg skal dra til TRD medio mai. Ha en frisk og sommerlig dag!
God tordag fra Oslo. Vurderer omlegging av strategi opp mot covid vaksine. En enkel investering i frityrkoker burde sørge for at BMI raskt gir inpass i høyere prioriiteringsnivåer og vaksinepass oppnås raskere. Ulempen er selvsagt at jeg vil slite med å få plass i setene hos SAS. Spøk til side, her skjer det fint lite annet enn jobb og mer jobb. men snart er det atter helg sier ryktene.
God morgen fra hjemmekontoret. En ulempe med lettelser i restriksjonene etterhvert er nok at jeg må begynne å pendle igjen og være i et åpent landskap i arbeidstiden. Dét gleder jeg meg ikke til, men på den andre siden vil man kunne reise igjen også, så det veier opp massevis. På tide med første kaffe nå, og det er en slik rooooolig start som jeg også kommer til å savne. Det å sove på bussen er ikke helt det samme som å sove hjemme i sin egen seng, men det ei heller er det det samme som å sove på en C eller F (antar det, fikk jo ikke prøvd det enda) stol på vei til eller fra en plass som er langt nok unna. Ha en flott dag alle
God morgen fra Viken Snart åpnes det opp for lokale festiviteter, må vi fortsatt bruke vett og holde avstand, synes det er gøy at vi skal kunne holde 2 meter avstand i et fly, det må da blokkers seter på rekker og rader, hvor går break even for SK om halve flyet er tomt ut året. Personlig sikles på ARN og LHR som første etappe for å få smaken av reisefeber`n tilbake. UK åpner opp, kanskje de vil tillate vaksinerte inn på lounge safari snart? Ha en super uke, bare jobb, jobb og atter jobb her, uten nå godt å se frem mot(riktig enda)
God morgon frå Sunnfjord. Teamsmøte på øyra, IF på skjermen, arving i fanget og bryllaupsdag i heimen. Madammen vart overraska då eg gratulerte ho med dagen i dag. Kan ho ha gløymt det? Det er i so fall tredje av femte gong. Jaja. Her og skin sola. Eg har lyst å grille, men det er for kaldt ute. For ikkje å snakke om at eg har lyst å fly! Forferdelig å sitje her med ein drusteleg status i SAS utan å vere oppe i lufta.
God formiddag fra Trondheim Det skal etter sigende bli lettere etterhvert, men foreløpig er det fortsatt grått. Fikk tilslag på en champagne på auksjon igår -sendes til Trondheim etterhvert- ser fram til den. I morra blir det hytta, og været skal være perfekt. Søndag er det bursdag til minstemann...litt begrenset sådan dessverre Ha en trivelig torsdag
God torsdag fra Den Arktiske hovedstaden Nå er jeg tilbake etter en liten periode hvor jeg har vært fraværende. Venter på en pakke fra jobben og så fort den er kommet blir det tur til Bodø, Harstad & Narvik for litt jobb. Ellers har jeg tenkt meg en tur til Vestfold fra og med fredag 23. April hvor jeg skal fly Airbus A320neo. Min søster blir 20 i slutten av April. De siste dagene har gått mye til Nintendo Switch spilling også. Går mye i Botw. Ellers er det rolig her i nord. Nå håper jeg bare at sommeren vil komme til Tromsø også. Ikke ha sånn nesten sånn vi har hatt en del ganger denne våren. Men ha en flott torsdag alle sammen
God ettermiddag fra Romsdalen Snøværet har gitt seg og nå venter vi bare på at @Eddie47 sender solen oppover. I påvente tok jeg i går snøfresen og fjernet en meter snø fra plattingen foran huset. Skal være klart til å nyte første solstrålene Ellers går det i hjemmekontor, Teams og kaffe! Med andre ord det vanlige. Klar for helg Ha en fin en!
Godday fra Porsgrunn. Som vanlig lite flyrelatert å melde, men har intensivert polferdene. Sånn ser det ut i vinkjelleren til avholdsfolk. (fulle hyller)
God ettermiddag frå det Vestlandske. Her er det forsatt Sol frå skyfrihimmel, påskeliljene står i blomst ved sørveggen og det er ein grønn dag på Oslo Børs. Woohoo, slikt liker vi. Ha ein glimrende dag videre
Moet samling og SAS som bryter lydmuren. Ikke dårlig på en torsdag. Selv diskuteres den praktiske gjennomføringen av strengere interne rutiner, mens jeg titter ut og håper på at der deilige sykkelværet holder seg