God torsdag fra Oslo! Ser endelig tilnærminger til lys i tunnelen etter en hektisk arbeidsuke, og plutselig var det bare to uker igjen til neste reise, må snart begynne å planlegge litt detaljer
God TTT morgen fra kontoret T28 til DC-Amish-NYC. Tar gjerne i mot tips i DC eller Amish land, blir vår jomfrutur til disse kanter. Er Philadelphia verdt en tur innom på veien? Ha en strålende TTT alle bonusnisser
God TTT alle saman. Dagen vert feira heime. For andre TTT på rad er eg ikkje heilt frisk. Trasige greier for ein bonusnisse som vil sanke poeng og spare pengar. Må snart få kansellert fjorårets sommarferie, som har blitt flytta og flytta på. Avreise 17. mars. Får håpe kompanjongbilletten vert forlenga slik at ein kan få booka seg ein tur ein stad. Ha ein innbringande dag, folkens.
Buenos dias alle sammen. Veldig lite nytt eller spennende å komme med i dag. Møter etter møter stort sett backtoback hele uken...så godt det snart er helg.
God morgen fra hjemmekontoret. Diverse rutinepregete arbeidsoppgaver i dag, så det blir litt kikking på hoteller og flybilletter innimellom også. Skal en tur til Madrid i oktober, og leter etter beste/enkleste/billigste måte å komme seg dit på. Og aller helst med masse poeng som bonus. Akkurat nå er Flyr oppe og snuser på førsteplassen, med direktefly og lavere pris. Men, de flyr en dag for tidlig. Jaja. Det er alltids mulig å avbestille. Kona er syk, men har testet negativt. Så da får vi se hvor dette bærer. Håper ikke det ødelegger for helgens planer for middag hos Brimi. Ha en fin torsdag!
Philadelphia er en fin by, og har masse å se på. Men det kommer jo litt an på hva man er interessert i. Rocky Balboa er jo en kjent sportsmann fra Philly, og du kan løpe i de samme trappene som han gjorde. Jeg likte Amish country veldig godt. Spiste god (enkel) mat der, blant annet. Det blir litt Disneyland over det hele noen steder, og de er gode på å selge deg autentiske ting de har laget selv. Men det er veldig hyggelig å reise rundt der. Og, hvis du er like barnslig som er meg, er det jo alltid gøy å dra til Intercourse. DC har vel opptil flere tråder på forumet, så der tror jeg du finner masse tips.
God torsdag! Høy lobbyvirksomhet på hjemmebane med fruen da jeg har 2 bets på henholdvis IAD og EWR til påska med junior. Vi får se hva det ender opp med - forhandlingene er ikke endelig Trippel trumf i dag da folkens!
Var i Philadelphia for 5 år siden men husker ikke all verden fraselve byen (bortsett fra Liberty Bell kanskje). Sightseeing på battleship New Jersey var jo veldig kult om en liker slikt!
God TTT-dag! Varmet opp med Harrytur i går, det ødelegger litt for dagens Trumfhandel. Men prisene stiger på begge sider av Iddefjorden, så poengene øker. Fantastisk! Ikke. Tre reiser i appen, p.t. er alle fortsatt mulige. Men vil vi? Antagelig. Snakkas.
Ja Mye å se … bl.a Liberty Bell https://www.nps.gov/inde/learn/historyculture/stories-libertybell.htm
God formiddag fra hjemmekontor i hovedstaden T-1 til kompistur hvor vi er 9 stykker som skal på blåtur sammen. Det er første gang på mange år, så det gledes
Takk for tips. Her føler jeg meg selv fortsatt som en ungdom Hva tenkte du på som barnslig ved Intercourse? Er det mer oppleve der en Lancaster?
God formiddag fra Porsgrunn. Kom akkurat hjem fra legen, fikk skriftlig bevis på at vi ikke har Covid, og da er vi klare for ut å fly i morgen. Ser SAS oppfordrer til å være på flyplassen minst tre timer før avgang, så det blir første tog innover til OSL i morra tidlig/natt. Avgang 04.18 Godt man har seng på flyet da Ha en negativ dag
Altså, det er en by som heter samleie.. Hvor mye mer barnslig kan det bli? Jeg kjøpte en t-skjorte der, husker jeg. "Intercourse, PA. So happy I came" sto det på den. Min mor var veldig fornøyd.
For de som ønsker en måte å støtte folk på flukt fra krig, men ikke har funnet riktig kanal, så kan kanskje dette være noe. Airalo gir bort gratis esim til brukere i Ukraina, så de kan ringe og bruke data, og holde kontakt med familie og venner. I eposten jeg fikk står det også at de matcher donasjoner opp til $50.000. Man kan kun gi $10, verken mer eller mindre. (Kan sikkert gi flere ganger, det har jeg ikke testet). Og de tar Amex. Trykk på bildet, eller her: https://www.airalo.com/campaign/help-ukraine-connect