Godt tips, Holmen. God torsdag alle sammen! Jobb. Jobber fra sivilisasjonen i dag. Uvant å se folk Skummelt og spennende på en og samme tid etter noen dager på hjemmekontor. Måtte alle ha en fin dag!
TTT og takstmann finner lekkasje i fordelerskapet, så da blir det omsetning på kortene. Må nok innse at det ikke blir flytur i mars! Og med Japan fremdeles stengt så må vi finne på noe annet i påsken også. Liker ikke disse flyfrie månedene. Forrige gan Forrige gang jeg måtte dit konkluderte jeg med at LH/Swiss var beste plan, de hadde prisgunstige bis-billetter. K
Endte opp med LH, men har en backup-booking hos Flyr, i tilfelle jeg ikke behøver poengene. Fikk ikke opp noen alternativer med Swiss, i det hele tatt.
God morgen fra Mexico. Mayaruiner på planen i dag. Hvis det gamle droget som er reisefølge klarer å stå opp da.... Da går det mot skillsmisse for @obay mens vi kan gratulere sjefen til @indahla med å ha blitt eldre. Sender en klem til moren til @holmen også, så har hun noe å styrke seg på før neste t-skjortekjøp. Merida er en flott by. Ligger litt teit til med tanke på sol og bad, men jeg har aldri funnet så mye bra moderne mexikansk mat og så mange artige utesteder noen gang. Her har vi en liten hygge seg på kvelden destinasjon!
Min datter skal besøke Dollywood til sommeren og vi har sett litt på fly og lignende. Fra OSL til TYS 08.07. … det kompliserte spørsmålet er: Hvilken klasse skal hun velge?
Da ville jeg nok gått for GO. Sparer jo en hundrelapp på det og DET kan det vel ikke være verdt å ta business Nei, god tur. Satser på det blir business
Det er ikke bare bonusnisser som følger med på TrippelTrumf .. Noen mene den bør komme rett etter trygden blir utbetalt … https://frifagbevegelse.no/nyheter/ufore-arild-ba-dagligvaregigant-flytte-trippel-trumfdagen-svaret-han-fikk-provoserer-6.158.856681.98ca5dd3fa ….. mens andre går på «Trygdepuben» på Jessheim
Ja hvorfor ikke. Da kan du kjøre tog i Dollywood og lete etter bjørn i Great Smoky Mountains … min datter sier at det er levende bjørn der, men jeg har bare sett dem utstoppet og dau! Sikkert bare reklame som på Svalbard … den eneste isbjørnen jeg har sett der er utstoppet og dau på flyplassen
Altså, du får jo ikke noe mer penger (bedre råd) om TTT er dagen før lønning, eller dagen etter lønning. Om kontoen er tom dagen før lønning, så vil den være like tom om uansett når TTT er.
Men hvis TTT er dagen etter utbetaling, så kan man handle den dagen, få mer Trumf, og ha mat resten av måneden. Det er ikke så lett å sette av penger til neste måned når man ikke har råd til mat. Jeg tror ikke noen av oss er i en situasjon hvor man må snu på hver eneste krone for å få råd til mat.