God torsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av indahla, 10. mars 2022.

1. travelislife

travelislife Will travel to my last day

Likes mottatt:
    2,708
    Bonuspoeng:
    93
    Godt tips, Holmen. God torsdag alle sammen! Jobb. Jobber fra sivilisasjonen i dag. Uvant å se folk :) Skummelt og spennende på en og samme tid etter noen dager på hjemmekontor. Måtte alle ha en fin dag!

Earl, Kristian and holmen like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,961
    Bonuspoeng:
    183
    :D:D:D

3. democomputer

democomputer Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,624
    Bonuspoeng:
    183
    TTT og takstmann finner lekkasje i fordelerskapet, så da blir det omsetning på kortene. Må nok innse at det ikke blir flytur i mars! Og med Japan fremdeles stengt så må vi finne på noe annet i påsken også. Liker ikke disse flyfrie månedene.

Forrige gan
    Forrige gang jeg måtte dit konkluderte jeg med at LH/Swiss var beste plan, de hadde prisgunstige bis-billetter.

K

Earl and holmen like this.
  4. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    65,154
    Bonuspoeng:
    293
    Endte opp med LH, men har en backup-booking hos Flyr, i tilfelle jeg ikke behøver poengene. :)

Fikk ikke opp noen alternativer med Swiss, i det hele tatt.

democomputer liker dette
  5. obay

obay Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,660
    Bonuspoeng:
    183
    Ajajaj fikk melding fra fruen at hun hadde vært på storhandling på Rema 1000. Der går grensa!

Earl and holmen like this.
  6. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,213
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Mexico. Mayaruiner på planen i dag. Hvis det gamle droget som er reisefølge klarer å stå opp da....

Da går det mot skillsmisse for @obay mens vi kan gratulere sjefen til @indahla med å ha blitt eldre. Sender en klem til moren til @holmen også, så har hun noe å styrke seg på før neste t-skjortekjøp.

Merida er en flott by. Ligger litt teit til med tanke på sol og bad, men jeg har aldri funnet så mye bra moderne mexikansk mat og så mange artige utesteder noen gang. Her har vi en liten hygge seg på kvelden destinasjon!

Kristian, Earl, haifinn and 2 others like this.
  7. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,897
    Bonuspoeng:
    293
    Min datter skal besøke Dollywood til sommeren og vi har sett litt på fly og lignende. Fra OSL til TYS 08.07. … det kompliserte spørsmålet er: Hvilken klasse skal hun velge? DF9442D8-3AC7-4F27-A69C-2CAE91439C35.jpeg

8. travelislife

travelislife Will travel to my last day

Likes mottatt:
    2,708
    Bonuspoeng:
    93
    Da ville jeg nok gått for GO. Sparer jo en hundrelapp på det og DET kan det vel ikke være verdt å ta business :D :D Nei, god tur. Satser på det blir business :D

Sunnfjordingen and Eddie47 like this.
  9. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,897
    Bonuspoeng:
    293
    indahla and Sunnfjordingen like this.
  10. holmen

Likes mottatt:
    65,154
    Bonuspoeng:
    293
    Bra pris da! Kanskje jeg skulle tatt en tur til Tennesee? :D

Sunnfjordingen and Eddie47 like this.
  11. magnusant

magnusant LTG

Likes mottatt:
    1,016
    Bonuspoeng:
    93
    Torsdag. Og jeg er i sas-loungen på OSL. klokken er 1715 og jeg ser ingen pølser. Misser jeg noe?

12. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,897
    Bonuspoeng:
    293
    Ja hvorfor ikke.
    Da kan du kjøre tog i Dollywood og lete etter bjørn i Great Smoky Mountains … min datter sier at det er levende bjørn der, men jeg har bare sett dem utstoppet og dau!
    Sikkert bare reklame som på Svalbard … den eneste isbjørnen jeg har sett der er utstoppet og dau på flyplassen

holmen liker dette
  13. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    18,115
    Bonuspoeng:
    293
    Altså, du får jo ikke noe mer penger (bedre råd) om TTT er dagen før lønning, eller dagen etter lønning.

Om kontoen er tom dagen før lønning, så vil den være like tom om uansett når TTT er.

14. holmen

Likes mottatt:
    65,154
    Bonuspoeng:
    293
    Men hvis TTT er dagen etter utbetaling, så kan man handle den dagen, få mer Trumf, og ha mat resten av måneden. Det er ikke så lett å sette av penger til neste måned når man ikke har råd til mat.

Jeg tror ikke noen av oss er i en situasjon hvor man må snu på hver eneste krone for å få råd til mat.

Del denne siden