God morgen fra Sheraton Skyline Heathrow Våknet alt for tidlig i dag, flyet til Helsinki går ikke før 1120.. Ingenting åpent her før 0630, akkurat som ett skikkelig flyplasshotell. De har til og med Starbucks, men den åpner ikke før 0700 :/ Ha en fin torsdag!
Mornings! Snø på bakken her i Bodø etter et lite dryss i går. Fint det! Nå gjenstår det bare å snøre sekken og komme i gang med dagen. Ha en fin torsdag!
Glad torsdag De første minusgradeneer endelig på plass - måtte de holde seg her - nå vil jeg ha vinter og sne. Hjemmekontoret nå på morgenkvisten før formiddagsmøter i sentrum. Ha en flott torsdag!
Bah ... bælkaldt ute .. minst 5 minus. Godt kaffen er varm. Siste runde med møter og styr i dag ... hjemreisen starter i morra efta.
Mårnings fra bartebyen. En halv blå på minusmeteet i morres, og skyfri himmel -blir neok en fin høstdag. Ut med familien og spise etter jobb idag-mulighet Pink Floyd-tribute på lørdag, ettersom et par har trukket seg. Får se om vi får sydd sammen til barnevakt..... Ha en strålende dag
Harru røyka maling, kall'???????? Vi vil IKKE ha kuldegrader. Jeg vil ha det like lite som jeg vil vokne opp med en gråbrun spælsau i bingen. Vrææææl. god morgen fra toget også da også videre etc ååjåjåjåj
Eeeeeeeenig med Fnate til Dovre faller i akkurat den saken der ja! Minusgrader kan de ha på fjellet!! God morgen fra Sørlandskysten forresten. Overskyet, tørt og pluss 5 grader. Høstlig med andre ord. Vaskemaskinen trøbler hjemme om dagen. Trodde jeg hadde fikset den og satt i gang en stor maskin med t-skjorter. Men den stoppet pochcher meg midtveis og ville ikke starte igjen. Ikke en gang en aldri så liten sentrifugering ville den ta. Så da ble det å stå der og vri opp t-skjorter til den store gullmedaljen. Nå er alt pakket i en stor plastpose og skal overleveres det moderlige opphav i løpet av dagen som forhåpentligvis har en vaskemaskin som fungerer. Er det rart jeg drikker...... Og godt er det, for det er jo snart helg! Hu hei!
God morgen fra London, det er kaldt og jeg skal ut å kjøpe muffins, det er egentlig det har jeg å melde. Ha en bra dag!
Morn fra CPH! Hverken kashmir-skjerf eller optiontown fungerte denne gang, så her sitter man med sas-biz og litt mindre bonus-saldo. San Francisco og 20+ grader, her kommer vi!
Snødde det ikke der i perioden januar-mars/april? Ellers god torsdag fra et snøfritt Nes på Romerike. Helt greit,synes jeg.
God morgen eller noe fra star sin firstclass lounge i Paris Ikke akkurat noen contender for first class lounge of the year, men de har i alle fall Hendrik's gin og par drikkbare cognac. Nå venter 1 og 2K på HS-TUF Ha en strålende torsdag!
Morning fra hovedstaden. Hjemme om dagen med to nyfødte. Drømmer om reiser, men går mest i bleieskift og gulp. Ellers er det svært hyggelig med småbarn. Anbefales på det sterkeste
Det er snakk om småpenger, men føles litt unødvendig at BA ikke lar meg får velge "hand baggage only" ut og business tilbake i europa...
Er selv personlig motstander av kulde og slikt, men må si at det er bedre med -5 og snø enn +10 og regn. Skal det først være kaldt og kjipt så kan man også ha snø så man kan stå på ski.
God ettermiddag fra Lillestrøm. Var på OSL 0445 i dag og sendte fruen med tre kolli, tot 62 kg til MNL med SQ. Ja ja nå fritt fram til å rote så mye jeg vil i tre uker..
Hey hey: Flying Blue Gold.. Kjekt å ha.. Nå har man gull i alle de store alliansene, samt godeste Emirates