God torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Joachim, 26. mars 2015.

  1. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God tidlig morgen fra Bergen! Tidlig jobb i dag etter et par dager fri, så her er det bare å la koffeinen begynne å jobbe!

    Ha en flott dag :)
     
  2. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen i fra Kongsberg. Det snødde litt smått her i går ettermiddag / kveld, men det var ikke nok til å legge seg skikkelig på bakken. Så tenkte ikke noe særlig mer over det.

    Men når jeg stod opp i dag tidlig så ser jeg 15cm snø på verandaen og det snør fortsatt... Trodde vi var ferdig med det her nå :p Jaja, ute å lufte bikja en tur. Ellers så blir det jobb og middag i kveld med noe kompiser.

    Have a good one!
     
  3. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God torsdag från Guldkantinen på ARN.
    Förvånansvärt lite folk tyckte jag tills att jag insåg att klockan inte hade slagit 0600. SK1417 och 935 väntar och det ligger an til att bli en behaglig tur över dammen. Ha en strålande dag!
     
    Travellingalf liker dette
  4. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Bgo. Herlig når to morgengretne bergensere begynner å krangle i sikkerhetskontrollen, men godt noen forsøker å lære sikkerhetsfolkene elementær folkeskikk.
     
  5. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,784
    Bonuspoeng:
    183
    Morgen fra Sola. Det føles som dagen derpå - RIP USDM, selv om vi har ventet på det er det ufattelig trist.
    I dag kommer sjefen på besøk, han skal nok "messe" om en kommende omstilling. Slikt betyr masse reiser til Oslo og når vi er ferdig med den eksersisen ser vi sikkert ut slik vi gjorde i fra 1986 - 2001 :rolleyes:

    Ha en strålende dag :)
     
  6. PlusGo

    PlusGo Medlem

    Innlegg:
    109
    Likes mottatt:
    36
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen.
    Snør som bare rakkern i dag. Ruter har stanset all busstrafikk på grunn av dårlig føre.
    Trodde vi var kvitt snøen for i år, men nei da.

    Snart helg!
    Ønsker dere en flott dag :)
     
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Vælkømin tel Bonusfeber!!!

    God morgen fra Lillestrøm. Her snør det som rakkern og jeg har gitt opp prosjektet med å komme meg inn til Oslo. Isteden har jeg satt over kaffen og begynt å surre litt rundt med ting som f.eks elektronisk post.

    I går ble det jaggu litt reisebooking igjen også. Ikke det mest spennende, men nye flyplasser som f.eks Quebec og Ottawa er jo kult. Et clubdøgn på Ritz i Toronto for å runde av en hard uke ble det også. Nevnte jeg en svipptur via JFK for å få testet Flagship lounge også?

    OSL-LHR-BOS-YUL-YQB-YOW-YYZ-JFK-BOS-LHR-OSL... Blir fin uke i April det tenker jeg.

    Ha en fin dag
     
    AcroN and Bjoern In America like this.
  8. Brunello

    Brunello A heart's a heavy burden

    Innlegg:
    733
    Likes mottatt:
    1,331
    Bonuspoeng:
    93
    Vilnius. Sol. Ti grader. Hyggelig by, men den lokale maten kan variere litt; en gledesstrålende forretningsforbindelse inviterte på lokale spesialiteter i går; det viste seg å være kumle - som er ok i små mengder for en med farmor fra Bergen, men denne gangen på størrelse med kålhoder og overhelt med en blanding av svinefett og rømme. Litt heavy, rett før leggetid. Men øler er bra her, og folk utrolig trivelige. Dessverre er det meningen å dumpe ned i snøhaugen på Gardermoen ved firetiden i dag (spørs vel om det skjer etter skjema).

    Akkurat nå skulle jeg nok gjerne blitt et par dager til, mens snøen smeltet vekk der hjemme...
     
  9. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hvem pochcher har avbestilt våren?
    Da jeg stod opp i dag og så snøen var kommet tenkte jeg at nå må det da være jul snart.
    Eneste trøsten er at de melder 6-7 grader de neste dagene, så den hvite "gleden" blir nok kortvarig.
    Glad jeg kom hjem med fly i går ettermiddag og ikke senere på kvelden eller i dag ja.
    Bilen måtte skuffes ut og på toppen av det hele gikk sluken på badet tett i morges, så da jeg gikk ut av dusjen var det som å trø ned i et lite hav.
    Jaja. En ulykke kommer sjelden alene. Og det er sannelig ikke rart at jeg drikker.....
     
  10. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    WO-HO! Ingen optiontown men väl en Op-up due fullt hus. TACK SAS :)
     
  11. tommyloke

    tommyloke Nytt Medlem

    Innlegg:
    15
    Likes mottatt:
    24
    Bonuspoeng:
    3
    God morgen/formiddag fra SK907! Fått beskjed at det blir 2 timer venting før vi tar av men fikk heldigvis oppgradert til C i siste liten så de holder i det minste glasset fylt med Henriot mens vi venter :)
     
    Travellingalf, bern747 and PCR like this.
  12. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag herfra også!

    Ikke like fint vær på Sunnmøre i dag som i går og tirsdag, men her har i alle fall ikke kommet noe snø og takk for det! Er også glad jeg ikke skulle ut å reise via Gardermoen i dag, men godt å se at de tar vare på sine passasjerer i Biz i alle fall! :) I dag har jeg mekket litt på den gamle sjueren min siden den skal inn til kontroll i morra og satser på at det går bra denne gangen også. Ellers er det forferdelige nyheter man leser og hører om det som antakeligvis har skjedd med Germanwings flyet som styrtet. Jeg fatter det bare ikke.

    Uansett, ha en fin ettermiddag/kveld folkens og god tur til de som er på reisefot!
     
  13. vegardg

    vegardg Senior Medlem

    Innlegg:
    913
    Likes mottatt:
    4,668
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra OSL. Kaos er et beskrivende ord...
    IMG_20150326_170220.jpg
     
  14. stalek

    stalek Medlem

    Innlegg:
    184
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    43
    God formiddag fra New York, lett regn i lufta og lavt skydekke som skjuler de øverste etasjene gjør at vi har vært på MTA-museet og en liten tur nedover Manhattan. Litt relaxing på hotellet nå før kvelden begynner :)

    Ser ut som at vi timet ferien ganske bra..gidder noen å børste snøen av bilen vår dersom dritten blir liggende til mandag? :)
     
  15. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld frå Ås.
    Når vekkerklokka ringte kl 05 skjønar eg at det skulle bli eit prosjekt å kome seg på arbeid. Med kun sykkel som framkomstmiddel og fråvær av brøytebilar.
    Litt av eit snøfall! Men satsar på at snøven er vekke innan eit par dagar, er definitivt ferdig med vinter for i år.
     
  16. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Da får du låse deg inne sånn rundt oktober/november/desember ;)
     
    Fnate and Travellingalf like this.
  17. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,853
    Likes mottatt:
    5,476
    Bonuspoeng:
    183
    Rettar til for sesongen. ;)
     
    Travellingalf liker dette

Del denne siden