Enda en uke på vei mot slutten. Bestemte meg i går for å være på jobb før kl 07. Det var hardt men ser ut til at det går med minste mulige margin. Da blir det en effektiv arbeidsøkt før et par pils med en kompis på kurs i byen før ferden går mot København. Ha en øl- og flyfylt dag!
Øl & fly/Fly & øl, til nød bare øl, hadde ikke vært dumt i dag. Men siden 20% er syke på (lærer)jobben, hadde sjefen blitt litt lite glad for noteringsoverføring fra Langtvekkistan med forespørsel om forskudd. Ha en fin dag, enten du er vannrett eller loddrett
God torsdag! Passe kaldt her oppe i nord, akkurat sånn vi liker det. Igår var det bare å bite det i seg, min trofaste iPhone 5, gjennom snart tre år, var blitt sliten. Så da var det bare å smelle til med en 6s Plus, storfornøyd så langt. Thanksgiving idag, det betyr fotball på tv'n. Spennende kamper idag, men den viktigste går i kveld og da må det nervemedisin til - har ikke bestemt meg hvor sterk den medisinen må være. Ha en innholdsrik torsdag!
God ettermiddag fra det asiatiske! Her ble det sove lenge dag etter det ble sent i natt. Nå har man restituert seg i og ved svømmebassenget og er snart klar for norsk julebord hos en glad norsk kokkevenn. Blir nok så bra så! Akkurat passe varmt også forresten. Lett å bli tørst. Er nok derfor jeg drikker.....
God ettermiddag fra SIN. Formen er fin etter en lang reise og festivitas i går. Var med å tenne julegrana på St.Regis og drikke julen inn. 1Altitude innfridde også med god utsikt og duggfrisk drikke. Nå venter EK sjåfør til flyplassen og A380 til DXB. Ha en fin en!
Julestemningen breder sig stadig her på InsideFlyer kontoret Endnu en lang og travl dag venter forude. Heldigvis ikke så mange telefonmøder idag, så det er måske muligt at få ryddet op på to-do-listen... Ha en fin dag....
God formiddag fra nord California. Etter tre år på rad som Thanksgiving vert, er det litt godt å sove en time ekstra og la andre ta seg av kreket i år. På tide å finne en øl snart! Happ thanksgiving
God aften fra Newark. Her har vi vært over gangen to ganger allerede og klort på døra til Lufthansen loungen, men ikke søren om de vil åpne i dag. Tom for snus er vi også. Jaja, om ikke annet så har vi fått plass (aller) fremst i kabinen på SK910 til København i kveld så vi skal vel overleve ;-) SAS-loungen har både pils, snacks og brennevin den også.
God torsdag aften, Her er det langt fra noen fly-planer. Har to relativt, tøffe helger foran meg som julebord deltaker. Tar barna ut fra skolen en fredag i slutten av desember, for å brenne av de siste Club Carlson poengene og forhåpentlig Skistar weekend i Trysil. Hvor det har vært beskjeden opptjening uten "fete-firmaturer"... Satser på å levere 6 legs innenriks med 1250p pr. tur i siste uken før jul... Har booket noen fete turer med CX/QR for neste år, men time-will-show. Det er bestilt, betalt - avklart på jobb, men så var det hjemmebane da......