På Værnes, straks avgårde til Oslo for to-dagers konferanse. Rød nese ned- blå hale opp. Ha en trivelig dag
God formiddag fra SK4016. MR SVG-OSL-GDN-OSL-BGO-SVG. Skal ha en 3-timers på Flesland (Norges nest kjedeligste flyplass på innland). Ha en flott dag!
God dag! Polarrulle til alle i Plus på dagens SK484 OSL-ARN! (som alltid?) Selv inntok jeg 17A og lot jeg meg ikke friste til å kjøpe den myteomspunnede maten, til tross for heftig reklamering.
God formiddag fra Smart Hotel i Hammerfest. Fra New York den ene helgen til Hammerfest den andre ... #jetsetter Etter en hard landing med Widerøe er det nå klart for 3 dager med jobb, før retur på søndag.
Skulle gjerne vært hjemme i Hammerfest en tur, men når det er billigere å reise til Hong Kong (i Plus) ... ble det HKG denne helga Ha en fin dag videre
God ettermiddag frå Aust-Finmark! Om ikkje lenge går posisjoneringsflyet ned til hovudstaden i forkant av jomfruturen med BA foran gardina. Vi får sjå om Bolaget diskar opp med polarrulle i kveld eller ikkje... Ein god kveld til alle!
God kveld fra Oslo. Her har man nå tatt helgen og snart er det vel på tiden å pakke litt før morgendagens utflukt over Nordsjøen... Blir fint med en flytur og litt ferie nå
God kveld fra SK4437 fra TOS til OSL. Lite folk, WiFi som halvveis fungerer gjør det til en flott avslutning på kvelden. Har forsøkt å eksprimentert litt for å få WiFi-tale til å fungere på flyet. Men, det ser ut til at de har blokkert porten dette går ut i fra. Edit: Personen ved siden av meg på flyet kjøpte også nettopp varer for den nette sum av 10 000 poeng!
Jo veldig! http://www.aftenposten.no/okonomi/Du-kan-fort-slose-bort-verdifulle-bonuspoeng-pa-fly-42728b.html
Bor i Kristiansand! Booker jeg 4+ måneder i forveien, koster turen ca 4000. Heldigvis går det nokså greit å bruke tusenvis av bonuspoeng hvis jeg må fort hjem.
Det var et stykke unna det jeg tenkte på Hotell i Hong Kong: vet ikke! Turen kom litt brått på, og for å være litt vill og gal tar jeg det som det kommer Kan være at jeg feiger ut og bestiller når sk963 kommer over skyene. Har du noe å anbefale på kort varsel?