Happy torsdag alle sammen. Panser tur til Afrika kan rapporteres Her sitter man i resepsjonen på Fairmont Mara Safari Club og venter på å bli plukket opp med Air Kenya. Var kun oss i en Grand Caravan over hit, håper på Twin Otter tilbake. Dagrom på IC i Nairobi før redeye til Johannesburg og videre med Comair-BA til Victoria Falls Ha ein fin ein!
10 minutter snooze... pingle. Jeg har 6*5 min fast. God morgen fra Oslo. Brrrr... kliss klass.... blåse. Atter brrrr. Balle, nå vil jeg gifte meg og flytte til Unaiten igjen. Vinteren i San Clemente, resten på ranchen i Jackson Hole. God morgen.
Morgen fra det Sørlandske! Forbannede tosker på Hamar som alltid trekker feil tall! Må sende dem et telegram og be dem skjerpe seg! Kontoret er besatt og man skal vel få dagen i dag til å gå også. Ungene skal prøve å være hjemme alene 4 timer i ettermiddag. De har vel aldri vært alene lenger enn en halvtime, så vi får nå se hvordan det går. Kanskje man plutselig må takke for seg selv på jobben her litt tidlig i ettermiddag. Gjemmekontor er jo også hyggelig. Skjerpings Fnatski! Forelsket, forlovet, forgiftet! Ekteskapet er roten til alt vondt! F.eks. flyreiser på turistklasse, dårlige hoteller, økonomisk ruin for ikke å snakke om skillsmisser! Som en ungkarskamerat av meg sier: No woman-no cry! Mye glupt i det! Ha en kone-fri dag!
God morgen fra Sola, her er sola borte og det er kliss klass vær. Holdt på å sette kaffen i vrangstrupa og grise til hele skjorta når jeg leste dette: At folk ikke lærer asså..... Dagens tips: Når "noen" begynner å bli medgjørlig å gjøre masse fine ting for deg, DA skal du passe deg, da er det noe som er ditt dem vil ha. Henger meg på den konefrie dagen til Bizflyer jeg Ha en fin en
Føler meg ganske så glad for at jeg har den konen jeg har. Vakker, smart, tjener like mye bob som meg, reisesavvy, economyclassunfriendly, dritthotellunfriendly. Peachy! Det ble Dash 7 fra Mara, gammal ørn som steg som en gammal måke. Reg 5Y-BMP. Flott flight, nesten fullt hus. Nå en liten ettermiddagslur på IC Nairobi før man hopper videre
God torsdag fra skitværet i Oslo. Hva er det egentlig som skjer med Osloværet i år, har det vært sol her i det hele tatt eller? Like mye tåke som en dårlig dag på Gardermoen hvertfall. Ser på folk at de lider av mørketidsdepresjoner og akutt lysmangel, uvant for kropper som ikke er vant med det. Nå er 3 dager med intensive møter, lange middager og påfølgende nightcap(er) endelig over, så man kan bli menneske til helga..
Kom over en fin tosider i Aftenpostens økonomiseksjon på vei mellom OSL-BGO idag. Litt morsomt at så mange vil være anonym. Skulle tro at det var snakk om sexturister på vei til Thailand, ikke mileage run-ere tur/retur Spania. Uansett artig at bonusfeber.no nevnes spesifikt.
Jfr. kommentaren til en viss person på FB-sidene våre i dag er vi ikke sære, men idioter som ikke tenker på miljøskadene vi forårsaker ved å fly uten mål og mening...
Å herregud! Ja du bør ikke stå frem i all fall. Du kan jo bli klassifisert som et psykotisk tilfelle og bli låst inne på et rom med polstrede vegger!