God Torsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av tommy777, 06. mars 2014.

  1. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Happy torsdag alle sammen. Panser tur til Afrika kan rapporteres

    Her sitter man i resepsjonen på Fairmont Mara Safari Club og venter på å bli plukket opp med Air Kenya. Var kun oss i en Grand Caravan over hit, håper på Twin Otter tilbake.

    Dagrom på IC i Nairobi før redeye til Johannesburg og videre med Comair-BA til Victoria Falls

    Ha ein fin ein!
     
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    10 minutter snooze... pingle. Jeg har 6*5 min fast. :)

    God morgen fra Oslo. Brrrr... kliss klass.... blåse. Atter brrrr.

    Balle, nå vil jeg gifte meg og flytte til Unaiten igjen. Vinteren i San Clemente, resten på ranchen i Jackson Hole.

    God morgen.
     
    tommy777 liker dette
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Morgen fra det Sørlandske!
    Forbannede tosker på Hamar som alltid trekker feil tall! Må sende dem et telegram og be dem skjerpe seg!

    Kontoret er besatt og man skal vel få dagen i dag til å gå også. Ungene skal prøve å være hjemme alene 4 timer i ettermiddag. De har vel aldri vært alene lenger enn en halvtime, så vi får nå se hvordan det går. Kanskje man plutselig må takke for seg selv på jobben her litt tidlig i ettermiddag. Gjemmekontor er jo også hyggelig.

    Skjerpings Fnatski! Forelsket, forlovet, forgiftet! Ekteskapet er roten til alt vondt! F.eks. flyreiser på turistklasse, dårlige hoteller, økonomisk ruin for ikke å snakke om skillsmisser! Som en ungkarskamerat av meg sier: No woman-no cry! Mye glupt i det!

    Ha en kone-fri dag!
     
    Fnate liker dette
  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,933
    Likes mottatt:
    6,786
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sola, her er sola borte og det er kliss klass vær. Holdt på å sette kaffen i vrangstrupa og grise til hele skjorta når jeg leste dette:

    [​IMG]
    At folk ikke lærer asså..... [​IMG]

    Dagens tips: Når "noen" begynner å bli medgjørlig å gjøre masse fine ting for deg, DA skal du passe deg, da er det noe som er ditt dem vil ha.

    Henger meg på den konefrie dagen til Bizflyer jeg :)
    Ha en fin en
     
    Bizflyer and Fnate like this.
  5. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Føler meg ganske så glad for at jeg har den konen jeg har. Vakker, smart, tjener like mye bob som meg, reisesavvy, economyclassunfriendly, dritthotellunfriendly. Peachy!

    Det ble Dash 7 fra Mara, gammal ørn som steg som en gammal måke. Reg 5Y-BMP. Flott flight, nesten fullt hus.

    Nå en liten ettermiddagslur på IC Nairobi før man hopper videre
     
    Cecilie and SASlovah4evah like this.
  6. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    Bara några få timmar kvar på kontoret den här veckan. Ny helg, ny stad, auf wiedersehen!
     

    Attached Files:

    Fnate, Cecilie and tommy777 like this.
  7. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,850
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    God torsdag fra skitværet i Oslo. Hva er det egentlig som skjer med Osloværet i år, har det vært sol her i det hele tatt eller? Like mye tåke som en dårlig dag på Gardermoen hvertfall. Ser på folk at de lider av mørketidsdepresjoner og akutt lysmangel, uvant for kropper som ikke er vant med det.

    Nå er 3 dager med intensive møter, lange middager og påfølgende nightcap(er) endelig over, så man kan bli menneske til helga..
     
    Jørgen and tommy777 like this.
  8. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    image.jpg image.jpg Kom over en fin tosider i Aftenpostens økonomiseksjon på vei mellom OSL-BGO idag. Litt morsomt at så mange vil være anonym. Skulle tro at det var snakk om sexturister på vei til Thailand, ikke mileage run-ere tur/retur Spania. Uansett artig at bonusfeber.no nevnes spesifikt.
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Ha ha ha... Konge.
     
  10. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Jfr. kommentaren til en viss person på FB-sidene våre i dag er vi ikke sære, men idioter som ikke tenker på miljøskadene vi forårsaker ved å fly uten mål og mening...
     
    Thomas, Cecilie and Fnate like this.
  11. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Ble det moderert vekk eller slettet han innlegget selv?
     
  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Å herregud! Ja du bør ikke stå frem i all fall. Du kan jo bli klassifisert som et psykotisk tilfelle og bli låst inne på et rom med polstrede vegger! :eek::eek::eek:
     
    SASlovah4evah liker dette
  13. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Det samme fikk jeg høre under min Norge Rundt Extravagantza i fjor sommer.
     

Del denne siden