God Torsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av OttoL, 14. des 2017.

  1. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    Mornings fra Bergen. Årets nest siste flytur går av stabelen snart, selv om SAS åpenbart mente at jeg burde være på plass litt tidligere og kansellerte SK244 og satt meg på 238

    En god dag ønskes alle!
     
    ArthurDent and Eddie47 like this.
  2. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,896
    Likes mottatt:
    12,824
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra avdeling for vannkopper. Takker for trivelig treff på Asylet i går. Hyggelig å få noen fjes til forumsignaturene.
    Ha en fin dag, med eller uten barnesykdommer!
     
    ArthurDent liker dette
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Super kveld i går med noe mat og pils, før "The Last Jedi" ga meg film-magi :):)

    Idag derimot er man trøtt,urven og sliten i beina etter spaserturen til jobb i morres - i friske -9 grader ;)

    Ha en fortreffelig dag :D:D
     
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    God torsdag!
    Noe hardt å stå opp i dag etter juleøl&flybonus i går, ble som alltid seinere enn planlagt. Men det får en vel bare leve med. Gøy er det jo :)

    Ha en god dag videre, gjerne med en juleøl :)
     
    ArthurDent liker dette
  5. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,145
    Likes mottatt:
    869,598
    Bonuspoeng:
    293
    Bolaget mener nok at du bør være på Flesland sånn omtrent 06.40 når flyet ditt går kl 07.25 nå når det er åpnet en så fin skillingsbollebu ...

    God tur!
     
    ArthurDent liker dette
  6. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Mornings fra Sunnmøre også.

    Overraskende nok er det fremdeles hvitt ute og selv en snøskeptiker som meg må innrømme at det er hyggeligere enn regn, nordvest kuling og mørke døgnet rundt. Så gjenstår det å se hvor lenge det varer.

    Dagen startet 0530 i dag, men har foreløpig ikke fått gjort noe særlig annet enn å drikke noen kopper kaffi og oppdatert meg her inne. Det smerter i sjela å innrømme det, men årets siste julegavehandel skal gjennomføres i dag og ikke i morgen når man får doble poeng med SAS MC. Det gjør nesten fysisk vondt, men sånn er det når min gamle mor får bestemme handledag.
    Jaja, alt av julemat, annen mat og drikkevarer for de neste ukene skal i alle fall ikke handles før i morgen!

    Ha en fjong dag der ute!
     
  7. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag fra Sørlandet. Skal ha KRS-BGO med WF hjulvispen i kveld, men først en overture med rekkeviddeangst (Er egentlig ikke så bekymret for turen til KRS, men det begynner å bi litt trangt om saligheten ved ladepunktene på Kjevik. Er mer bekymret for helgeparkering og hjemturen). Litt lavere temp. enn yr meldte, så det er litt spennende kjøreforhold på småveiene. gode muligheter for slapseplaning når seipingen fylles. Ha en god dag - gjerne planlagt - men ikke med planing.
     
  8. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,424
    Likes mottatt:
    29,329
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra QLA. I dag blir det kjøretur til LGW, og hjemreise til OSL med D8. Ser dessverre ut for å bli årets siste flight, har en planlagt bonustur i romjula men siden det er for å besøke svigers så er det stor sjanse for at jeg henter tilbake de poengene istedenfor...
     
  9. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    En rutinert reisende kommer gjennom sikkerhetskontrollen i det boarding starter ;)
     
  10. bor_i_en_koffert

    bor_i_en_koffert Senior Medlem

    Innlegg:
    975
    Likes mottatt:
    1,396
    Bonuspoeng:
    93
    Heisan fra Sweitz og Zürich. Årets siste(?) busstur til OSL er 15min forsinket, men så lenge de kan veien hjem til OSL, så er jeg happy.

    Fly pent i dag.
     
  11. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    :mad::mad: Da ser torsdagen ut til å ende med buklanding. "$%&"$$#!! WF594 ble først forsinket til gate, så laaang tomgangskjøring ++, før kapteinen meldte at de hadde en teknisk feil. Nå skal de visst få "rekvirert" maskinen som kommet fra CPH og fly oss til Bergen. Jeg skulle hatt siste ferge til Austevoll, som jeg nå muligens ikke rekker. Da har jeg sannsynligvis en loose - loose situasjon. 1) Forsinkelsen blir sannsynligvis ikke stor nok til at det blir noe kompensasjon å hente. 2) Jeg rekker ikke fergen , -men det kan sannsynligvis WF trekke på skuldrene av .... videretransport som ikke er fly er vel ikke deres ansvar (?). Jeg må overnatte på hotell ... ditto ( skulle likevel ha dradd tidlig til byen i morgen tidlig for julehandel). I AM NOT AMUSED! :mad::mad:
     

Del denne siden