En fantastisk morgen ønskes til alle forumister, enten man er i Øst eller Vest, Nord eller Sør. Her har såvidt reisefeberen begynt å melde seg. Små fire uker før min MR med OW. Satser også på noen CDG-OSL billetter med SK på dagens "Now or never deals". Ha en flott dag, og ikke glem sol-faktor !
Torsdag ja. Her kommer en oppdatering fra en plass jeg aldri trodde jeg skulle måtte oppleve: God morgen fra sete 11A på DY341 over Trøndelag et sted. Går egentlig ganske greit, men klarer ikke helt å bli vant til at cockpit sier så lite hos DY. Ha en bedre torsdag!
God morgen fra gullstua på OSL! Guttetur til Berlin, så direkte (via CPH for å fly SAS) til London for AC/DC. Dette blir en bra helg!
God morgen fra det Sørlandske! Her er det full sommer og 25 grader allerede! Bare synd å se at temperaturene skal droppe godt under 20 grader lørdag og søndag. Det kan jeg ikke se at jeg har bestilt. Sommeravslutning i klubben i kveld med mye god mat og drikke. Blir nok fint. Men nå ser jeg frem til en frikveld i morgen etter at det har vært program hver eneste kveld denne uka. Men det er nok derfor jeg drikker....
He, he, tydelig at det er godt vær i fedrelandet. Usedvanlig rolig her på forumet ikveld. Skjønner det godt. Sitter med en utepils i hagen downtown Lillestrøm. Det er vindstille, +23 grader, niks mygg. Livet er deilig.
Ingenting er bedre enn ca 25 grader i skyggen halv 12 på kvelden.. Klager ikke nå for å si det sånn! Synd det er så sjeldent det skjer i Norge. Men det er jo derfor man reiser litt ikke sant?