God torsdags morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Darkcho, 31. juli 2014.

  1. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen!

    Siste vakt før det er en langhelg, herlig! Tilbringes på en hytte med gode venner :)

    Ha en fin dag, forumister!
     
  2. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Siste dag i opptjeningsperioden min hos Eurobonus, så i morgen er det blanke ark.. Hmm..

    186k grunnpoeng denne perioden. Tror ikke jeg matcher det neste!
     
    SASlovah4evah and SASDC8 like this.
  3. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen :) Overskyet og egentlig ganske kjipt vær i dag, så da er det bedre å sitte på jobb for å gi bankkontoen et lite boost i dag og.

    Ha en fin torsdag! Snart helg! :D
     
  4. ATC-FLYRADAR

    ATC-FLYRADAR Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    God morgen fra Oslo nord (for Sinsenkrysset) - blå himmel og sol og dagen går til månedlig rapportering for juli og 1/2 års rapporten skal leveres 15.8. så dagen er og blir travelt.

    Ha en god dag der du er nå :)

    Jan
     
  5. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Hepp Hepp fra Bodø by :)

    Solen er tilbake etter 30 timer med regn og det gjorde at det ble en ekstra lang til tur til jobben i dag, da Ducatien ville det slik ;)

    Har en måned igjen av EB året mitt, og blir nok å ende cirka 50000 poeng under @Jørgen, men er fornøyd med å klare 136000 grunnpoeng.

    Ha en super torsdag!
     
    Islending, tommy777 and Jørgen like this.
  6. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag! Endelig en formiddag med fri! Etter 90 timer jobbing siden forrige torsdag, var det godt å sove lenge, og kunne ta seg god tid på Sats! Har forringet alt av samboerskap siste uken, så nå får jeg finne frem støvsuger, og støvklut for goodwillens skyld, før det er jobb igjen i kveld! :p

    Ha en fin dag! :)
     
    sitrus liker dette
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. Litt senere Starbucksrunde grunnet tidlig samtale med Abu Dhabi på morran. Men nå er vi i gang med hele 7 telefonmøter fortsatt på kalenderen med partnersamtale som første post om 6 minutter.

    Ha en fin en!
     
  8. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad torsdag fra Røros. Kjørte Rendalen oppover fra Elverum i dag tidlig og det er beskrivende at den første bilen jeg møtte før 8 var en likbil. Tror den eneste vekstnæringen i Rendalen/Østerdalen er begravelsesbyråene... Snart klar for festmeny på Erzscheidergaarden - mitt nye favorittsted i Norge. Ha en fin ettermiddag og kveld.
     
  9. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Trodde jeg hadde ferie.. Så feil kan man ta :D Sykemeldinger på jobb, så da måtte jeg bare hive meg rundt. Rakk en tur til Kristiansand i dag også. Moro for ungan.

    Heldigvis snart stengetid så jeg kan få kommet meg hjem. Været er ikke helt optimalt i dag, så det har vært greit å være inne.
     
  10. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    http://www.mose.no/om_oss.asp

    Hilsen tidligere hyttebeboer i Rendalen (Faren min har fortsatt hytte der. Jeg har bare ikke vært der på noen år).
     

Del denne siden