God trippel-trumf torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av OttoL, 15. aug 2019.

1. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    12,513
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra ett kontor i Oslo sentrum. Trippel-trumf i dag og helg i morgen. Da blir det ganske bra :)

En god torsdag ønskes alle

Calling, Kristian, SAJblue and 4 others like this.
  2. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,658
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Nordens Paris
    Idag blir det andre dag på jobb+litt deltidsjobb etter+frivillighetsmøre for de som jobber med Rakettnatt+trippeltrumf Torsdag! Månedens store happening :D
    Telefonen melder om overskyet og 10° nå
    Nærbutikken min Coop Extra på Elverhøy åpner idag

Dere får ha en God Torsdag uansett hvordan den tilbringes

Kristian and drsyk like this.
  3. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Morn fra Drammen, idag skal det handles, på den helligste dag i en bonus verdsettende sjel. Det skulle ha vært en RØD dag idag, slik at en kunne nyte dagen med å kunne bære handleposer til en fikk sår og hovne hender, vonde rygger og knær. Bankterminalene til Kiwi, Joker, Spar og Meny sluker AmEx og Trumfen overføres med lysets hastighet...Trumfen blir til EB og EB blir til LH-F...For Fantastisk drøm...

Idag, tar en "tidlig" kveld for litt å fin polerer AmEx`n og Trumfkortet, før bonus safarien setter i gang.

Utover dette tenkes litt biz på MH DPS-KUL-SIN, merkelig de billettene var halv pris fra SQ? Avios here i come :rolleyes:

God dag i luften som på bakken.

4. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,489
    Bonuspoeng:
    293
    God torsdag frå Aust-Finnmark!

I dag blir det ein tur innom reisevaksinasjonskontoret. Eg mistenkjer at bivirkninga er forsterka bonusfeber... Så TTT-handelen kan bli vilter!

Vel, ha ein brillefin dag, folkens :)

5. Nuvolari

Nuvolari EBD

Likes mottatt:
    1,927
    Bonuspoeng:
    113
    God torsdag fra oslo. Fint trippeltrumtføre. Min største utfordring er at min lokale kiwi har 1t gratis parkering. Ikke mulig å parkere lenger. Heller ikke registrere seg for 1t til. Så utfordringen er å rekke hele handlingen på 1t. Sist gang handlet jeg det jeg rakk på 1t men hadde handlet mer om mulig.

Avixlo, Grooo, Sonictravel and 2 others like this.
  6. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra 2063. Første arbeidsuka etter ferien nærmer seg slutten, og det føles som om det har vært en laaaang uke. Nå begynner det heldigvis å nærme seg litt jobbreiser igjen så den monotone hverdagen brytes litt opp. To Choicenetter i hver av de neste tre ukene blir greit.
    Ellers har ikke jeg satset på like elevert bursdagsfeiring som @Stuttfeiten i år, men feirer med TTT og middag på Sumo i stedet. Det blir nesten like bra (håper ikke misunnelsen kom alt for tydelig fram der :p)

Ha en strålende dag

Avixlo, drsyk, ArthurDent and 3 others like this.
  7. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra hovedstaden. Sola skinner og det bøttes nedpå med kaffe så man skal klare og få opp øya å kommet seg ut i fin været. Siden dette faktisk blir innlegg nummer 3000 burde jeg vel egentlig vært med @Stuttfeiten på tur så vi hadde hatt dobbelt så mange grunner til å feire! Eller vent da, det ville faktisk blitt triple, nei f**n det ville vel faktisk blitt hvordan skriver man det? Friple? (*)

Da får man i samme slengen benytte anledningen til å takke et fantastisk forum!! Makan til gjeng skal man leite lenge etter!

Da var kaffe nummer 3 i boks, nummer 4 på vei + 1 båt is til frokost.

* @Stuttfeiten hadde bursdag, Purser har bursdag, @Misterix innlegg #3000 og TTT.

Avixlo, Spielhaug, drsyk and 7 others like this.
  8. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,296
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Her skinner solen mellom noen skyer, og man sitter og jobber ( litt ) . Blir TTT etter jobb, og tenkte deretter å snøre på meg turskoa for en tur i skogen.

Ha en fantastisk torsdag :):):)

Avixlo, drsyk, Kristian and 1 other person like this.
  9. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,221
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Vestlandet. Strålende vestlandsvær, dvs det regner ikke. Første tur på Kiwi gjennomført, smekkfull handlevogn, men mangler ennå endel på lista. Litt lunsj, og så er det på’n igjen...

10. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,240
    Bonuspoeng:
    93
    Kjøleskapet gikk i stykker før thailand. Har holdt ut til nå! Gruer meg til og bære alt hjen

Attached Files:

Sonictravel liker dette
  11. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,240
    Bonuspoeng:
    93
    Sluffelsen er STOR når den lokale kiwien har stoppet og ta amex! " Avist" x3... testa på annen kiwi tidligere i dag. Må finne ny butikk.

12. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,658
    Bonuspoeng:
    183
    I disse flyskam tidene ble det til at jeg booket t/r med henholdsvis første og siste flyet til og fra Tromsø med SAS tirsdag 27. August. Da blir det jobbkurs i Oslo (ikke der jeg har praksiss, men der jeg har deltid)

Nå først for jeg spist middag. Lang dag og det skal bli godt med litt søvn

Sonictravel and oddA like this.
  13. thomassg

thomassg Medlem

Likes mottatt:
    455
    Bonuspoeng:
    63
    Er ikke feilmeldingen man får når brukerstedet ikke tar Amex "Ta ut kort og bruk stripen mot venstre"? Hvis du får mulighet til å taste PIN-kode, så har bankterminalen gjenkjent at det er Amex og feilmeldingen "Avvist" må komme fra et annet sted mener jeg.

14. oddA

oddA Senior Medlem

Likes mottatt:
    3,240
    Bonuspoeng:
    93
    Stemmer... så de må ha blokert det på noe vis her? Funket i en annen kiwi tidligere på dagen.

Del denne siden