God trippel trumf torsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 13. jan 2022.

  1. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,260
    Likes mottatt:
    22,038
    Bonuspoeng:
    183
    Da var årets første trippel trumf her :)

    Det hjalp tydeligvis etterlyse mitt amex kort i gårsdagens post, noen timere senere kom postmannen med kortet, da kan endelig galskapen få starte :)
    Minuset er at Rema kjører 30% på frukt og grønt om dagen og da klarer ikke fornuften i meg rettferdiggjøre frukt og grønt på dagens TTT.

    Ha en strålende torsdag alle IF-ere, uansett hvor du kjøper dagens epler og poteter ;)
     
  2. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,228
    Likes mottatt:
    5,089
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen! Fortsatt mørkt som i en sekk ute, og vinden uler - selv på Østlandet. Superspeed hadde store problemer med å legge til kai i går, og hvis den skal gå i dag, er jeg glad jeg ikke skal være med :eek:

    Skal vel jobbe litt, og etterhvert få printet ut til dokumentasjon til Miami-turen. En tur burde man vel også få gått i lunsjen, men om vinden fortsetter med samme styrke frister det lite ;)
     
    SayWhat, Flymunda, Earl and 14 others like this.
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,908
    Likes mottatt:
    57,573
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Akkurat parkert bilen i garasjen på kontoret, og manner meg opp for å gå inn på treningsrommet. "Må bare høre ferdig denne sangen først.." :rolleyes:

    Fikk også nytt Amex-kort i postkassen i går, så nå starter opptjening av årets CT'er. Må ha møbler og diverse annet i det "nye" huset, så det får nok kjørt seg.

    Ha en finfin torsdag!
     
  4. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,909
    Likes mottatt:
    12,913
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen. Her ligger vi i le for vondt vær.

    Gullmailen har fortsatt ubesvarte spørsmål. Men vi oppnådde kontakt med en kompetent, om en litt sliten svenske, etter akseptabel venting på CT-telefonen. Dermed har vi lagt inn en ny mulighetsdato for BKK. Og vi fikk bekreftet at utgått CT på Asiatur før 31.3 kan fritt ombestilles til andre reisemål.

    Trippeltrumfen skal benyttes til oppfylling av lagrene, men er enig med @Maggie at man bør være prisbevisst. Kanskje Reitangutta burde kjenne sin besøkelsestid og ha TrippelÆ med overføring til Eurobonus!

    Ha en vellykket handledag, alle IFere!
     
  5. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,657
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
    God TTT!

    Idag skal matskapene fylles. Har en laaang liste over tørrvarer som skal fylles opp =)

    Bruker også mye av dagene til å finplanlegge California-turen med eldstemann i påsken. Den ser vi virkelig frem til begge to. Ser ut som det blir 3 dager i LA, det samme antall i SF og resten på vei imellom. Takk for alle tips og svar på spørsmål jeg har hatt de siste dagene!

    Ha en flott torsdag!

    T-35 ANA F JFK-HND-LHR
    T-86 LA-SFO (SK C)
     
    SayWhat, Flymunda, Earl and 14 others like this.
  6. petrate

    petrate Medlem

    Innlegg:
    193
    Likes mottatt:
    211
    Bonuspoeng:
    43
    Dumt at ikke Kiwi matcher Rema på pris når de kjører 30%. Har våte drømmer om 32% trumf på frukt og grønt ‍‍‍
     
    SayWhat, Earl, Lars J and 10 others like this.
  7. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,243
    Likes mottatt:
    22,482
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Sunnfjord. Her er ein alt i sving på heimekontoret. Telefonen ringte og jammen får eg ikkje levert dørene mine i dag. Slett ikkje verst. Førre gang eg kjøpte trelast tok det ca ein månad å få det levert. Ekstra stas når ein kan betale med AmEx. Jammen har eg fått trumf og. Det spørst om eg ikkje må ut på tur snart.

    Då hadde nok IF blitt eit kombinert fly- og veganarforum.
     
    Flymunda, Earl, Eddie47 and 16 others like this.
  8. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra kontoret.

    C=12 pax omicrap og 1 i innboksen
    Bilparken skal byttes, 1 Hydrid og 1 ren el bil. Bensin ut?

    T-0 TTT, AmEx we have a date tonight.

    T-15 AmEx vi er på vei(Usikker om det finnes en tralle på AmEx loungen :D )

    Nedtelling på løpende bånd. Et pusterom idag, men fredag- søndag innebærer vakt maraton der en klokker inn 31t. Tror jeg trenger en sykemelding ifra livet mitt snart...
     
    SayWhat, Flymunda, Earl and 17 others like this.
  9. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,647
    Likes mottatt:
    7,654
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Grenland.

    Når jeg logger meg inn på SAS.no ser jeg under mine bookinger at SAS mener jeg skal fly OSL-FRA-FCO FCO-VIE-OSL i Mai.
    Problemet er at jeg aldri har bestillt en slik reise.
    Ser jeg deler fornavn med stakkaren som skal reise, men ikke etternavn.
    EB nummer som ligger inne i bookingen er heller ikke mitt, så ser ikke helt hvorfor denne skal vises i mine bookinger
    Hva er dette for no? ikke spesiellt tilitsvekkende av SAS..

    T-17 til ANA F
    T-37 DXB

    Største hinderet for reise tror jeg blir å holde seg smittefri..
     
    SayWhat, Earl, Eddie47 and 16 others like this.
  10. oddA

    oddA Senior Medlem

    Innlegg:
    862
    Likes mottatt:
    2,989
    Bonuspoeng:
    93
    Good morgen.
    Timeplanen for dagen er allerede sprekt, elektrikkeren blir " et par timer" forsinket. Så her må det sjongleres. Ungen er heldigvis allerede levert i BHG.
    Turen går rett til Kiwi for TTT før arbeidet begynner

    Må forsøke bokke om en Japan tur til Zanzibar.. noen som har hotell forslag? Infant og kone blir med :)
     
    SayWhat, Flymunda, Earl and 14 others like this.
  11. Sonictravel

    Sonictravel Veteran

    Innlegg:
    2,625
    Likes mottatt:
    24,745
    Bonuspoeng:
    183
    God torsdag, manner meg opp til å ringe C T telefonen, må bare prøve å finne noe som gir mening å bruke poeng på først - og ikke minst noe som har et snev av sansylighet for gjennomførbarhet
     
    SayWhat, Flymunda, Earl and 13 others like this.
  12. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,412
    Likes mottatt:
    21,239
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret.
    Uværet er foreløpig kun litt vind og mye regn. Har hatt både mer vind og mer regn, også samtidig, uten at det har vært noen farevarsler. Kanskje jeg bor på et sted som er litt mindre utsatt for dette værsystemet?

    Jeg er veldig lite glad i å våkne og føle at jeg har bakrus, enda mindre glad når jeg ikke har drukket i det hele tatt. Jeg får skylde på dose 3 denne gangen, om det er en rettferdig beskyldning eller ei, tja.

    TTT handlelisten er relativt kort denne gangen, har en grei mengde med ting og tang på lager fremdeles.

    Ha en flott dag!
     
    SayWhat, Flymunda, Earl and 14 others like this.
  13. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    978
    Likes mottatt:
    2,895
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen,
    Årets første TTT må gå uten AMEX da jeg nedgraderte mitt premium kort tidlig i desember for å hive meg på oppgraderingskampanjen til premium med frist 31.des. Etter mye frem å tilbake med kundeservice viser det seg at det er 2mnd "karantene" på oppgradering etter en nedgradering.

    Uansett så er kjøleskapet og fryseren så tomt det kan bli og handlelista er lang så poeng blir det uansett. :)
     
    SayWhat, Flymunda, Earl and 13 others like this.
  14. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra et forblåst Trondheim.
    Gyda er på vei innover kysten, heldigvis har man gjemmekontor med fyr i peisen.
    Ha en flott torsdag videre :)
     
    SayWhat, Flymunda, Earl and 14 others like this.
  15. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,760
    Likes mottatt:
    7,704
    Bonuspoeng:
    183
    Epler & poteter = Rema
    Øl & tørrvarer = Kiwi :D

    30% på Rema er det ingen som slår. Men gjelder bare fra 3. til 16. januar.
     
    SayWhat, Calling, Berlioz and 5 others like this.
  16. Tonjemo

    Tonjemo Medlem

    Innlegg:
    122
    Likes mottatt:
    408
    Bonuspoeng:
    63
    God 3xT formiddag. Her har morgentimene gått med til å varme opp amex kortet med litt koselig nettshopping. Må jo være godt oppvarmet til trumfraid senere i dag.;)
    T- 14 til NYC, føles fortsatt ut som det er for godt til å være sant at turen faktisk blir noe av. Må fikse cleared to travel, men usikker på om det er for tidlig. og selvfølgelig stressa for å få det for seint.

    Ha en fin torsdag, måtte den bringe dere alle bøttevis med trumfkroner.
     
    SayWhat, Flymunda, Earl and 11 others like this.
  17. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Flesland.

    Det var usedvanlig godt å få planta bena på landjorda i går kveld og det ble en rett trivelig kveld på mitt oppgraderte hotellrom (takk Choice!) med gode kolleger i går kveld.
    Seks minibarer ble tømt og romservice fungerte fint til stengetid.

    Nå er neste stopp Vigra og deretter dropin på veien hjem, for en boosterdose med 5G.

    Spent på værforholdene der hjemme, tipper det er noe våtere og mer vindfullt enn her. Men «solkysten» svikter i dag ja:
    F07CBD87-9FDF-4FD9-AEE7-1B73BF713B25.jpeg
     
    SayWhat, Flymunda, Earl and 13 others like this.
  18. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,994
    Likes mottatt:
    10,938
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra varmere strøk hvor dette er hjemmekontoret og hjemmeskolen en stund fremover.

    Samboeren hjemme fikser TTT, så livet smiler :)

    upload_2022-1-13_10-0-4.png
     
    SayWhat, Flymunda, Earl and 16 others like this.
  19. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    622
    Likes mottatt:
    3,073
    Bonuspoeng:
    93
    Litt hyggeligere å svi av sure penger hos tannlegen når de har begynt å ta kredittkort. Så var det bare å finne noe spennende å bruke de poengene (pluss CT) på... Det får bli etter vel gjennomført TTT senere i dag!
     
    SayWhat, Flymunda, Earl and 8 others like this.
  20. obay

    obay Senior Medlem

    Innlegg:
    1,315
    Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke værst! Hvor er bortekontoret?
     

Del denne siden