God TTT

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 21. juli 2022.

1. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    26,354
    Bonuspoeng:
    183
    Hei fra godstolen.
    Om bare SAS hadde like bra kundeservice som Nordic choice...
    De som husker meldingen fra tirsdag da je kunne rapportere at SAS la på da jeg prøvde å finne nye datoer for flighten de hadde kansellert har fått en oppfølging i dag. Ringte på nytt, en veldig påståelig svensk kundebehandler som mente at jeg bare måtte avbestille og bestille på nytt. Det ville jeg ikke gå med på og gjorde oppmerksom på at jeg har krav på ombestilling og at jeg vi at han gjør det. "vent litt + ventemusikk", virker som han fikk et klarsignal. Han virket utrolig irritert at han måtte hjelpe meg på måten jeg ville at han skulle hjelpe, men det ble splitting av reisefølget (kun 2 av 3 kan reise på den nye datoen) og nye billetter på tidspunkt som vi selv ønsker. Det ble altså bra til slutt, delvis i det minste, siden billettene er endret men ikke helt ferdigstilt enda. Det forventer jeg skjer fort nok.

Når det gjelder NCC, så var det en avbestilling på poeng etter kundeservice stengetid, gjennom resepsjonen samt en dobbeltbooking en annen plass samme dag som bare ble trukket en gang. Alt var bare "ja, OK, fint, nå er det fikset, ha en fin dag".

Håper dere får en fin dag også :)

tobeornot999, Calling, Earl and 11 others like this.
  2. jgroneng

jgroneng Fastboende

Likes mottatt:
    20,158
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra Kristiansand, lunsjstopp på Hos Moi. Fin vinliste har de også :)

Litt overskyet i dag, men godt og varmt.

CD70872B-9DAB-431A-8D5A-4C1A1AA2FA9B.jpeg

Calling, Earl, Flymunda and 9 others like this.
  3. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    36,315
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Bonaire.

Dagens gjøremål består ikke uventet av sløving og dykking. I går hadde vi besøk av denne rakkeren foran huset
    58CC0670-36E6-48A1-8042-58BD16FCF358.jpeg
    Så av mer uvanlige gjøremål viste det seg at jeg også må sette av tid til å rydde bort den svære kabelen han hadde lagt igjen på brygga :eek:

Upsaker, Calling, Earl and 10 others like this.
  4. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    24,022
    Bonuspoeng:
    293
    God ettermiddag fra CHQ. SK skal ta oss hjem til OSL etter 10 veldig fine dager her på Kreta.
    Hadde booket Go men fikk bud godkjent og hele hurven på seks pax oppgradert til Plus.
    Ingen lounge eller FT (var absolutt ikke nødvendig heller) men litt raskere innsjekk, mat på flyet, plass lengre frem og prioritert bagasje. Verdt poengene :)

image.jpg

Upsaker, Calling, Earl and 6 others like this.
  5. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    24,022
    Bonuspoeng:
    293
    Ble en post til med dagens fugl .. :p

1CCAAD9C-761D-4FEF-8442-0D3D34ED8488.jpeg

Upsaker, Calling, Earl and 6 others like this.
  6. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    3,353
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag. Spurte rentalcars.com om jeg fikk refundert pengene om jeg avbestilte. De kvitterte med å kansellere bestillingen! Leide en betydelig større bil for 1800 kroner mer for to uker, direkte fra Avis. Sambo ble glad når jeg opphevet koffertforbudet. Fikk en Eurobonus upgrade voucher pga EBG, men ser nå på den lille skriften at den kjapt er verdiløs.

Earl, Kristian and Sonictravel like this.
  7. tobeornot999

tobeornot999 Gold Star, Sapphire OneWorld, Gold Skyteam

Likes mottatt:
    13,272
    Bonuspoeng:
    293
    Henger meg på på konklusjonen: NC CS er bra, SAS er ubrukelig bortkastet tid.

Flyingdutchman liker dette

Del denne siden