Logget inn nå for å sjekke om Googie bag'en hadde noe fint nå som jeg er på ny runde. Litt skuffet, trykker på linken og: En feil eller på vei bort? Petter
De hadde ihvertfall mange ting inne da jeg bestillte hjem et serveringsbrett tidligere denne måneden.
Den linken funka. Liten off topic. Hvor lenge må man vente før man mottar pakken?. Bestilte en liten "goodie" i slutten av november, har fortsatt ikke sett snurten av bestillingen min.
De to første gangene jeg bestilte så tok det laaang tid før jeg mottok noe som helst. Men nå sist gang, før jul, så kom klokka jeg bestilte etter bare en ukes tid.
Hvor ofte kommer det nye valg i Goodie-bagen? Det var ingenting av det som er der nå som fristet så veldig, så hvis det ikke kommer noe annet før perioden min ender jeg vel fort opp med lakrisen. Noen som har testet den?
Denne linken funket ja, og ble redirectet til diamant. Men var ikke mye å skryte av der. Spørsmålet nå er, ta noe gratis som en ikke trenger eller vente og satse på noe nytt kjekt før det (mest sannsynlig) forsvinner. I-lands problem? Petter
Har vel nesten ikke vært noe av interesse i det hele der. Ser for meg at det opplegget koster mer enn det smaker. Samme som city loungen. Men jeg tenker samtidig at det er frisk av SAS og tenke litt utenfor boksen. Noen ganger treffer man jo blink. Eks SAS Plus var konge før Saver kom
Jeg bestilte brødkniv i goodibagen før jul. Nå da pakka endelig kom fram (i går) så var det ikke en brødkniv jeg fikk... jeg fikk en industrihengelås som var låst, uten nøkkel!? heller ingen info. forsøkte å ringe GoShopping.dk som var ansender og de påsto hardnakket at de hadde sendt meg en kniv fra sas. "vi selger ikke hengelåser så det er ikke mulig" var svaret jeg fikk. "er du sikker på at du har tatt med deg korrekt pakke fra posten?"
Haha, egentlig jeg også, men føler meg litt "lurt". Sikkert en dyr hengelås, men ubrukelig uten nøkkel. Værste er at jeg faktisk hadde hatt bruk for ny hengelås på uteboden også
Står GoShopping som avsender? Kan de ha en grossist som har pakket feil? Hvem i all verden sender en lås uten nøkkel?
Det kan man lure på, er gravert med noe merkeing/nr så er garantert feilsendt, men imponerende at de bare nekter på at de kan ha sendt den.
Så undgår du i hvert falde at skære dig... Mon der er nogen i den anden ende som står og mangler en lås og ikke ved hvad de skal bruge deres nye brødkniv til. Tak fordi du delte dagens smil.