Google Trips

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av BangkokBob, 24. sept 2016.

  1. BangkokBob

    BangkokBob ThailandTur.no

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Interessant..
    Lurer på om jeg skal teste dette i høstferien.
    Må bare videresende alle reservasjoner til Gmail kontoen for at de skal fiskes opp..
    Her snakker vi jo bare om å la Google ta full styring over livet, ikke verre enn det:)

    Målrettet reklame på høyt nivå..hehe..
     
    Herlov liker dette
  3. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Ser ikke så dumt ut, men den ser ikke ut til å klare å hente inn airbnb reservasjoner.
    Kunne også tenkt meg å kunne legge inn en rute laget på Google maps og få den opp med navigering, så kan dette fort bli veldig bra.
     
  4. Trillekoff

    Trillekoff Medlem

    Innlegg:
    70
    Likes mottatt:
    42
    Bonuspoeng:
    18
    Lastet ned denne nå. Var vel ikke helt det jeg håpet på, men har potensiale. Fant skremmende mange av mine turer fra fortiden i hvert fall. Ville heller ha sett en app/tjeneste fra google a la momondo trip finder, som setter opp hele turen for deg automatisk med fly, hoteller, spisesteder, transport osv.
     
  5. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,144
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Hei,
    Jeg hadde denne saken som head-line på forumet egentlig på torsdag, men da var det noen som "rappet" saken til en side vi konkurrerer med.
    Jeg tror appen blir kjempe bra, men det er en veldig "Beta" versjon som er sluppet. Fordelen til Google er at de har penger til å kjøpe evt. konkurrenter.
     
  6. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Fantastisk nyttig å ha alt samlet, men det skremmer meg å se hvor mye informasjon om liv og preferanser for enkeltmennesker disse teknologigigantene gjør alt hva de kan for å samle. Det er ikke noe poeng å servere dem alt på et sølvfat. La de heller jobbe litt for det. Så nei, takk, jeg klarer fortsatt å holde styr på mine bookinger på egenhånd ...
     
    Petter B-C and RoadKing like this.
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Det var min tanke først også. Men jeg tror egentlig ikke det skal jobbe særlig for den infoen, den jobben er nok allerede gjort og algoritmen er klare.
    Hotels, tripadvisor og Google vet nok mer enn meg enn jeg kan forestille meg uansett. Så da kan jeg like gjerne ta de fordeler som kommer med det.

    Jeg bruker da også en epostadresse her som jeg normalt ikke bruker til noe, så jeg videresender bekreftelser osv dit. Kommer nok ikke til å bruke dette til alt, men tenker det er kult å teste.
     
  8. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,203
    Likes mottatt:
    4,232
    Bonuspoeng:
    113
    Kan bli en morsom app, men er som nevnt ovenfor litt sparsommelig i funksjonalitet enda. Bør kobles mot maps/uber/lyft/hilton/flightinfo/... først, så blir det nok saker!
    Og den er treg! Koblet den til min hovedmail hvor jeg får inn alle bookinger. Den scanner tydeligvis tre år bakover i tid, og fant vel noen hundre assorterte flyreiser. Minuttvis med scanning. Kanskje noen bør ringe Google så de får opp en ekstra serverpark nå som hele Insideflyer medlemsmasse skal scannes :rolleyes:
     
  9. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Den mangler også hertz-reservasjon..
     
  10. Shyneno

    Shyneno Okama

    Innlegg:
    2,030
    Likes mottatt:
    1,467
    Bonuspoeng:
    113
    Hvordan fikk du koblet den til din hovedmail? (eller er din hovedmail gmail?)

    jeg får bare added gmail og det bruker jeg jo ikke :O
     

Del denne siden