Sitter på Flesland og venter på SK4143 som skal ta meg til SVG. Deretter videre til ARN og HKG. Brukte Plusgrade og ble oppgradert til business. Dette er kun min fjerde flyvning i IC business, så har ikke rukket å bli blasert enda og gleder meg stort Håper på god mat, sprudlevann og søvn. Ha en strålende dag på bakken eller i luften
God fredag fra Trondheim #2 Gjort unna noen timer på jobb allerede, så nå er det bare et par timer igjen før jeg og kidsa stikker til Værnes å finner oss et fly nordover satser på kanelboller i kantina ha en fin en alle sammen
God formiddag fra det Sørlandske! Temperaturen har gått ned dag for dag nå. 14 grader da jeg kjørte til jobb i dag. Temmelig skyet ute og det trues med litt regn i løpet av dagen. I ettermiddag har jeg lovet å være shopping-sjåfør. Dere kan tro jeg gleder meg...... Hvor mye bød du for den oppgraderingen da?
Hjemmekontor med et av to barn syke. Vanskelig å få gjort noe produktivt, men nå hviler frøkna så da kan jeg sitte uforstyrret på Insideflyer
Varm å småfuktig/klam fredag i Budapest. Boardet, på vei hjem til OSL og meget klar for 5 dagers helg.
Dere som leser de daglige hilsener, og i tillegg husker hva jeg skrev i går, vet at jeg dro til byen med ei ælv du kan spøtt i. Og her er den! Tar med en liten hilsen fra de barteløse lokale: Jenter, kom og se, nå er de her igjen! Ha det fortsatt trivelig i Trøndelag og alle andre steder!
God fredag morgen herfra. De fleste skjønner sikkert hvor jeg er... Er meldt regn-storm senere i dag, så det kan bli spennende. (Hvis moderator synes bildene er upassende, så slett dem gjerne)
God ettermiddag fra Hallingdalen.. Middag er spist, og nå skal det snart pakkes til pinseferie i Seattle.
God dag fra SFO, joda Naked Cowboy er ganske berømt, kler seg slik om vinteren. For noen år siden da vi passerte plukket han opp kona og løftet henne opp for bilde