Her har man nytt en sen frokost, og straks går turen ut for litt shopping, samt innlevering av skilt på skutern til fruen. Nye ølglass skal handles inn, da de gamle er ......vel gamle Kvelden tenkte jeg å bruke på å drikke dem inn Ha en flott fredag
Her er årets siste arbeidsdag godt i gang. Merkes godt at det er ferietid, lite aktivitet på mail for en gangs skyld
Sykesenga dag 2. arbeid, reising og booze er det eneste som står i hodene på dere. Er det ingen som tenker på meg?? Har signert meg på HBO nordic. Er det noen som har en film eller serie å anbefale? Jeg liker noe som er erke-amerikansk.
God bedring @Bjoernhb - håper formen tar seg opp. Jeg planlegger en venninnetur sammen med Frida Frosk. Reisen planlegges siste del august eller første del av september og blir maks lengde torsdag til søndag. Er helt blåst for ideer annet enn at jeg mest av alt har lyst til å dra til Amalfikysten. Men - jeg frykter at det blir for kort tid der hvis vi må fly til Roma og så ta tog derfra og videre sørover.
Eastbound and down. Jeg synes den er hysterisk. Avdanka baseball-spiller med ræva holdninger og dårlig menneskesyn. Deadwood er stilig western med realistisk fokus
Tusen takk @Ragna Rekkverk jeg føler meg alt mye bedre. Gud du skal vite at jeg var forelska i deg, og Frida back in the days.
Silicon Valley for lett underholdning om latterlige startup-miljøet i Bay Area. Har hørt godord om Westworld hvis sci-fi er innenfor. God bedring.
Sludd på Kreta, hagl i Athen. Tåke i København. Men her er det røde pølser OG hamburgere. Får gjøre mitt beste til at vektbalansen på WF til KRS senere blir riktig. Tenker forsåvidt på senga, men det skal helst være min egen. Sorry @Bjoernhb!
God ettermiddag frå Cockpiten Cafélounge på FRO. No er det endelig nyttårshelg! Happy New Year Sophie my girl!
God fredagskveld fra Oslo. Siste hverdagen av 2016 har blitt tibrakt som en rolig fridag med en rusletur utendørs og en liten handletur før nyttårshelgen! Nå blir det sofaen resten av kvelden med noe sterkt i glasset for å ta knekken på en litt uggen hals... Nyt fredagskvelden
God fredag fra Nor Cal. Denne uken skulle være hvile og ro? HA! Full jobbuke siden tirsdag, men i dag avslutter jeg kl 1300. God fredag indeed
God kveld fra Trondheim. Har blanda med en liten GT og koser med fyr på peisen og storm utenfor. Boblene er lagt på kjøl til morgendagen. Kanskje på tide å begynne å reflektere over året som har gått. Ha en flott siste fredag i 2016