God søndags morgen fra ANA Intercontinental sin frokost i Tokyo. Yakotori stod på menyen i går kveld. Regnet har stoppet etter kun litt yr i går. Det blir sol og varmt i dag. Dritt været er utsatt til senere i uken. Livet er herlig Ha en strålende søndag alle IF-ere
Og god morgen fra Bangkok! Her ble det frokost i hotelloungen i dag, godt med en stille og rolig stund på morgenkvisten. En morgenkvist som startet fryktelig tidlig, opp 0600, for å være i Lumpiniparken for en jogg før varmen setter inn for fullt. Mye folk ute i samme ærend og plenty med varaner gjorde løpeturen litt ekstra eksotisk. Ha en flott søndag!
God morgen ønskes fra Rushaga Gorilla Camp. Nå frokost og så avgårde til Bwindi Impenetrable National Park for mountain gorilla trekking, blir en spennende dag!
Vi sto ikke opp kl 06 i Bangkok! Vi rakk frokosten med 30 min margin, den stenger kl 10:30 .. Snart guidet tur arrangert av ThaiHappyTaxi, vi må jo få sett litt av byen! Godt det er helg
God morgen fra folkestua på OSL.. Ingen ting slår glede av en busstur 0448 for å rekke et fly.. Først sas maskin til LHR, så videre til bkk i F med thai ha en fin dag folkens!
Her var det mange som enten var eller var på vei til morsomme destinasjoner! Jeg derimot forbereder meg på væromslag og såpeglatte veier. På plussiden sov mini til 7.30! Aldri skjedd før - så for meg er det bedre enn alle turer i F og C akkurat nå
God morgen fra et regntungt Bergen! Helgens jobb gikk så bra som jeg håpet og ikke slik min iboende pessimist antydet at det kunne gå. Kveldens retur til OSL kl. 2100 ble etter en liten tusletur bort til BGO endret til 0930, nå er frokost på Clarion inntatt og det er straks på tide å tusle tilbake til BGO og komme seg ombord på flyet til OSL. Ha en fortsatt god helg, misunner @Maggie @funkenstein @Sonictravel og @Eddie47 en smule...
God morgon frå frukostserveringa på Comfort Hotel BGO. Maten er snart ferdiginntatt, og då skal sakene pakkasy saman før bilen skal gravast fram og kursen setjast heimover.
God formiddag fra Porsgrunn. Får bevege meg hjemmefra og ned på Comfort hotell, for å hente sekker og badetøy fra gårsdagens besøk i badstuflåta "Melvin". Vi var 8 stykker, leide suite på hotellet for å ha et sted for dusjing og vors. Vannet i dusjen på badeflåta var avstengt pga kulda. Vi gadd ikke å ligge over på hotellet, da vi bor kun 10 min unna. Fikk en 3-4 bad i elva også. 1,2 grader Ha en frisk dag
God morgen fra MBT, turer i skogen og sport på TV er det som gjelder i dag. Ingen reiser på programmet før søndag men redd det plutselig dukker opp noe
Ha en flott dag fra sjukeheimen. Bare sparket en gang i dag. De andre forsøkene ble elegant dukket unna Mye flotte turer på forum. Men det er nok @Sonictravel på vei til Bwindi jeg er sjalu på
Morn fra et snøtungt fjell på vestlandet. Nyervervet prolaps fra igår sitter ennå i, så jeg gruer meg til 2 timers kjøretur hjem på såpeglatte veier. Skulle hatt noe remedier a la @drsyk , men får nøye meg med paracet.
Nå er vi langt utpå søndagen, men taket er i det minste ferdig måket. Bra med litt macgyver-løsning for sikring som kom godt med et par ganger. Tar ingen sjanser når det er under en uke til avreise til Vietnam! Det gledes men først kaffe og gjøre seg noen tanker til pakkeliste god søndag
God ettermiddag ombord hjå CityJet i snødrivet på OSL etter ei fin helg i hovudstaden der ein fekk middag av amex og var på Eventyraften. Me står no her fortsatt og ventar på at me skal bevege oss til de-ice så me etterkvart kjem oss til «solkysten» ser det meldast om regn der borte. Snø er no betre vil eg sei, men har no pigga joggeskoa så trening skal det nok bli.
God kveld fra LHR. Akkurat kommet ombord på AY1338 som i kveld flys med A330, alltid gøy med widebody intra-Europa. Her har ruskeværet såvidt startet og britene varsler full storm og har sendt ut massevis av farevarsler i kveld og i natt så greit å komme seg avgårde nå før været blir verre! Overnatting på HEL i natt også får man satse på OSL er åpen i morgen tidlig så AY911 kommer seg frem. Jaja den tid den sorg, først noen timer ombord her. Nyt kvelden folkens